Kære Aminoer Jeg har oplevet en succeshistorie herinde på Amino, som jeg tænkte jeg ville dele med jer. Fordi online-branding og præsentation er så vigtig bestemte jeg mig for at få taget en række portrætfotos. Hvilket bedre sted at lede efter en fotograf end Amino? Jeg faldt over Fotograf Carsten Olsen som jeg synes havde skrevet nogle fornuftige indlæg og havde nogle gode billeder på sin hjemmeside. Jeg kontaktede Carsten og vi arrangere tid og sted for billederne. Carsten er en dygtig og humoristisk fotograf. Han ved ekstremt meget om fototeknik og kropsprog og fik mig ofte til at grine. Her er et af resultaterne fra vores session: Jeg kan derfor kun anbefale Carsten som fotograf hvis nogen har brug for en dygtig én af slagsen. Jeg har også hørt, at han er dygtig til produktfotos, der sælger. Hans priser er ALT for lave, så skynd dig inden hans navn bliver alt for stort og hans priser automatisk stiger :-) Hvis du synes det her lyder som en salgstale, så har du ret. Jeg er nemlig meget tilfreds med Carstens ydelser og synes derfor han fortjener at blive markesført. |
Jamen du ser også skarp ud :-)
Sådan lidt " Hvad sagde du ?.. skal jeg sagsøge dig ?? "
;-)