Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Amino-succeshistorie

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Henrik , det har jeg ikke. Er der noget du vil sige ? Jeg må ikke bruge billedet ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:03

Jimi Hove:
Nej Henrik , det har jeg ikke. Er der noget du vil sige ? Jeg må ikke bruge billedet ?

Ophavsret og retten til at gengive billedet må tilhøre nogen. Derfor blot kastet op som et spørgsmål i relation til alle de mange tråde om "produktbilleder der bliver lånt" og som medfører en pæn erstatning.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:05

Ja, men derfor må han vel gerne nævne billedet?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:06

Jeg fik det fra bt.dk. Jeg er ikke så meget inde i ophavsret på billeder, men nok til alle billeder på mine egne sider er købt og betalt.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:06

Det må vel næsten være det her billede i øvrigt: http://images.business.dk/node-images/664/2/626x352-c/2664467-pix-flemming-stergaard.jpg

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:07

Magnus:

Jeg har fjernet det farlige billede igen..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07

Magnus:

JA. Min kommentar gik ikke på at nævne men gengive.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:09

Magnus:

Det må vel næsten være det her billede i øvrigt: http://images.business.dk/node-images/664/2/626x352-c/2664467-pix-flemming-stergaard.jpg

Præcis

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 18:58

Lidt supplerende input om emnet: Selvom det kan virke overraskende så er det faktisk i langt de fleste tilfælde en ophavsretlig krænkelse at poste et billede direkte i fx et debatforum. Altid linke i stedet for. 

Det kan virke overraskende for mange og er bl.a. her, at den gældende ophavsretslovgivning efter nogles mening ikke er gearet til internettet.

Jeg har skrevet et indlæg i går om de rettigheder, som er involveret i forbindelse med ophavsret til portrætfotos.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:02

Hej Simply

Tak for de gode råd- Ja man tænker jo ikke på at det skulle være så farligt, men rart at få forklaret på en respektfuld måde :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)