Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS er sindssyge

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

DeMib: "Dette kunne jo være en af grundende til eWires manglende success ..."  Undskyld men du ved åbenbart ikke meget om, hvad du udtaler dig om . 250.000 brugere, 250 erhvervsmodtagere og tusindvis af daglige transaktioner... Og masser af glade positive brugere og betalingsmodtagere, der er fri for at bøvle med PBS.

Martin: Hvad sagde jeg!  Men du griber det nu også forkert an. Se på ewire som en betalings-modtagers alternativ til Dankortet - ikke som en blandt flere metoder. Hvorfor i himlens navn skulle en bruger vælge ewire, hvis han har muligheden for Dankort, som han kender. Men er der ikke andre muligheder, bruger han gerne ewire. Det kan vi jo se alle de steder, hvor der ikke er Dankort og stor omsætning via os. Og det var der denne tråd startede. Med alternativer til PBS.  OOg vi har altså sites, der omsætter for over 100.000 om ugen uden Dankort... DE er garanteret heller ikke enige med dig.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det kan vi jo se alle de steder, hvor der ikke er Dankort og stor omsætning via os.

Nej, jeg vil mene at du bliver nødt til at sammenligne abandon rates mellem de to løsninger. Spørgsmålet er jo ikke om man kan få omsætning ved at anvende eWire, det kan man da uden tvivl, spørgsmålet er hvor meget MERE man kunne have fået med en PBS løsning (uanset hvor irreterende den som virksomhed så kan være - hvilket vi jo har set masser af gode eksempler her i debatten på at de faktisk er).
 
Jeg tror at ikke Martins tal er helt ved siden af - uden en PBS løsning ville han nok tabe 40-60% af sine salg på SpamFighter i Danmark. Så uanset at man hader PBS af et godt hjerte er det mange penge at gå glip af. Det kan, for de fleste, godt dække de tåbelige gebyrer og spildtid - og lidt til. Indrømmet, det burde sgu da være bedre, og jeg hilser da også ethvert alternativt velkommen, men jeg mangler fortsat at blive overbevist om at eWire faktisk ER et brugbart alternativ. Som supplement til PBS er det sikkert fint, men så slipper man jo bare ikke for de skide PBS''er, vel :)
 
Hvis du mener at du gerne vil levere indhold til et PBS website, så grib lige fat i mig - vi publicerer alverdens former for sites for tiden, og et hade-PBS site kunne da være helt sjovt at lave 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/6/2006 5:40:59 PM Forfatter: Lasse Rungholm

Martin: Hvad sagde jeg!  Men du griber det nu også forkert an. Se på ewire som en betalings-modtagers alternativ til Dankortet - ikke som en blandt flere metoder. Hvorfor i himlens navn skulle en bruger vælge ewire, hvis han har muligheden for Dankort, som han kender. Men er der ikke andre muligheder, bruger han gerne ewire. Det kan vi jo se alle de steder, hvor der ikke er Dankort og stor omsætning via os. Og det var der denne tråd startede. Med alternativer til PBS.  OOg vi har altså sites, der omsætter for over 100.000 om ugen uden Dankort... DE er garanteret heller ikke enige med dig.



Nej Lasse, det er ikke et enkeltstående alternativ hvis du kører en seriøsl eforretning til danske forbrugere. Du vil 100% sikkert miste en stor del af dine salg og det siger sig selv at det er uacceptabelt.
Der er ingen grund til at blive fornærmet, jeg skriver ikke for at irritere dig eller nedgøre din forretning, men det nytter ikke noget at du stikker blår i øjnene på små virksomheder.
eWire er fint at have med, men det kan aldrig stå alene, lige som jeg ikke ville starte en udenlandsk butik kun med Visa, jeg ville da tage Mastercard og American Express  m.fl. med.
Men igen vil jeg rose jer for jeres forretning, i gør det godt og i er nået langt!

Dbh Martin
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev allerførst, så vidste jeg godt, at det var umuligt at overbeivse dig. Det er den menneskelige natur. Men det er også OK.

Men har man ewire på sit site, har man altså inddirekte adgang til Dankort, Visa, MasterCard, JCB og alle PBS''s produkter samt netbankoverførsler udover mulighed for at få penge direkte fra de andre 250.000 brugere. Og det er fakta! Længere er den ikke. At bøvle med PBS er simpelthen ikke anstrengelserne eller pengene eller besværet værd. Eller nødvendigt mere...
 
 
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da sige dette om Ewire...
Det er nemt at sætte op og få sat til i sin shop...
Men har ingen kunder endnu der har betalt med ewire.
De har krævet dankort eller via bank.

Men jeg tror nok at Hr. & Fru. Danmark helst stadig vil betale med plastik, end via "en dum knap", men dertil kan jeg godt se det nemme i knappen...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/6/2006 7:49:57 PM Forfatter: Lasse Rungholm

Som jeg skrev allerførst, så vidste jeg godt, at det var umuligt at overbeivse dig. Det er den menneskelige natur. Men det er også OK.

Men har man ewire på sit site, har man altså inddirekte adgang til Dankort, Visa, MasterCard, JCB og alle PBS''s produkter samt netbankoverførsler udover mulighed for at få penge direkte fra de andre 250.000 brugere. Og det er fakta! Længere er den ikke. At bøvle med PBS er simpelthen ikke anstrengelserne eller pengene eller besværet værd. Eller nødvendigt mere...


Kære Lasse

Det nytter ikke noget at du mellem linjerne skriver at jeg er forstokket og bare vil være på tværs.
Jeg er altid modtagelig over for nye ideer og oven i købet kunde i din forretning.
Men jeg bliver nødt til at gentage mig selv. eWire kan aldrig stå alene, det er et supplement og det er helt fint. Men lad være med at prøve at overbevise andre om at i er en totalløsning, for det er i ikke.
Og når vi snakker om jeres 250.000 brugere, så har SPAMfighter på et år haft 36 eWire transaktioner og en omsætning på 9.177 kr. I samme periode havde vi 6.531 Dankorttransaktioner og en omsætning på 1.759.884 kr og det selvom i var så rare at maile alle jeres brugere og fortælle dem om vores tilbud.

Kom ind i kampen med et åbnet sind og erkend at i er en del af en samlet løsning, hvad der bestemt er rigtig fint.

Dbh Martin




Fakta er at SPAMfighter har tilbudt eWire som betalingsmiddel
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Enhver er berettiget til sin holdning, men det er nu altså bevist mere end een gang, at ewire som betalingsmiddel sagtens kan stå alene. Det har vi adskillige eksempler på. Og det er klart der, vi gør det bedst, for er der et valg, vælger en kunde, det man kender. Se mine tidligere indlæg. Men denne tråd handlede jo også om "enten eller" og ikke "både og". Folk var trætte af PBS. Så drop dem!
 
Enhver seriøs butik med et ordentligt produkt sælger ikke sine varer gennem betalingsmidlet. Et betalingssystem er et nødvendigt onde og kan naturligvis på ingen måde skubbe et salg igennem, sådan som det er nu. Det laves der ganske vist snart om på men mere herom en anden gang.
 
Og har man et ordentligt produkt i en seriøs butik  vil ingen lade være med at købe på grund af betalingsmidlet. Det kan vi jo se...
 
Nok om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat: "Og har man et ordentligt produkt i en seriøs butik  vil ingen lade være med at købe på grund af betalingsmidlet. Det kan vi jo se..."

 
Det var da noget af et postulat... jeg må åbenbart gå rundt og lyve for mig selv, når jeg springer en butik over hvor jeg ikke kan betale med dankort... Og skal igennem ewire eller endnu værre pr efterkav.
Og det er vel og mærket også seriøse butikker jeg er hoppet forbi.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må rette mig hvis jeg misforstår dig Lasse, men siger du at Martin ville have haft de samme 6.531+36=6567 salg i perioden såfremt han kun havde haft eWire? Det tvivler jeg i hvert fald meget på. Hvis jeg derimod tager fejl tror jeg det vile være klogt at få det dokumenteret ordentligt - gerne af nogle eksterne uvildige ekspeter (og nej, JEG er ikke en af dem hehe). Hvis I på en overbevisende måde kan dokumentere at ingen salg går tabt hvis man vælger en ren eWire-løsning så tror jeg det ville være yderst effektivt i kampen om at få flere virksomheder på.

> Og har man et ordentligt produkt i en seriøs butik  vil ingen lade være med at købe på grund af betalingsmidlet.
 
Det er i hvert fald ikke sandt for mange af de virksomheder jeg har arbejdet med. I lande hvor de har manglet en eller flere almindeligt brugte betalingsmetoder har de ALTID øget salget ved at tilføje dem - uanset at alle kunder teknisk set godt kunne have betalt med en af de andre tilgængelige metoder.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/6/2006 8:29:06 PM Forfatter: Lasse Rungholm
Og har man et ordentligt produkt i en seriøs butik  vil ingen lade være med at købe på grund af betalingsmidlet. Det kan vi jo se...
Nok om det.



Kære Lasse, jeg ved sgu ikke rigtigt om jeg skal le eller græde.
At en person der arbejder med e-handel kan skrive sådan noget ryster mig ærligt talt lidt. 
Mener du i fuldt alvor at betalingsmåden ikke har indvirkning på hvor mange ordrer der kommer igennem butikken?
Hvis du seriøst mener det, så vil jeg gerne give dig et gratis kursus i e-handel. Der vil du få dig nogle chok over hvor lidt der skal til for at tabe en ordre.

Dbh Martin

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)