Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Penn and Teller

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Direktøren i en alm virksomhed sidder også i toppen af pyra... netværket

 

Så nu er der ingen forskel på MLM og almindelige måder at drive virksomhed på? Jeg forstår ganske enkelt ikke man bruger så meget krudt på at påpege påståede ligheder mellem MLM og andre virksomhedskonstruktioner.... Hvis der ikke er nogle væsensforskelle mellem MLM og andre virksomhedskonstruktioner....hvorfor så overhovedet begynde med MLM?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Så nu er der ingen forskel på MLM og almindelige måder at drive virksomhed på? Jeg forstår ganske enkelt ikke man bruger så meget krudt på at påpege påståede ligheder mellem MLM og andre

 

Nej, det kan du have ret i men der er ikke så mange direktør job, og det tager måske 10 år at komme derop, hvis man kan kommer derop. Arbejdstiden er også en faktor. Derfor vælger jeg den anden løsning.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Lasse, jeg tror du tager den generelle kritik af MLM fra P&T og flere af os andre her alt for personligt. Det handler ikke så meget om hvad lige du har fundet frem til virker - og som du selv kan leve med. Jeg har et positivt indtryk af den måde du arbejder på, men det står bare i skærrende kontrast til den måde vi igen og igen ser store netværk opererer på og fører sig frem.

Havde ellers besluttet mig for at foregående kommentar var den sidste i denne tråd - men vil alligevel pointere - kraftigt - at jeg finder Penn & Tellers udsendelse om MLM meget underholdende - på den positive måde - synes de har lavet en skæg fremstilling af branchen - som helt sikkert efterlader seerne med muligheder for at indtage en holdning, men samtidig osse gøre noget research på egen hånd. Simon Spies har altid sagt at dårlig reklame er bedre end ingen reklame. Så nej, tager ikke Penn & Tellers kritik personligt, bestemt ikke  - jeg ryger blot i blækhuset - ganske som du - når der er informationer eller betragtninger som jeg synes er tossede.

Men, men - der er altid flere sandheder - underforstået - at UANSET hvor meget konkret information jeg deler, og uanset hvor mange tåbelige påstande jeg forsøger at tilbagevise, så vil det altid enten være den ene eller anden sandhed for mig - og for eks. dig - tilgengæld tror jeg osse på at vi alle lærer og bliver klogere. For som det osse fremgår i flere af mine indlæg og kommentarer på Amino gennem tiderne, så ved jeg da udmærket godt hvor skoen klemmer - altså the downside of MLM - omvendt har jeg osse oplevet mange debatører som har fået et mere nuanceret syn på tingene - og har indset at det heldigvis ikke er alle MLM folk der er som man troede de var. Derfor er jeg osse glad for at du rent faktisk har fanget at jeg ikke er en bandit eller laver banditstreger - hverken voldtager ofre mentalt eller fucker alle mine venner op for the almight dollar.

Og gu´ holder mine vedholdende sammenligninger med SEO branchen da ikke - men på et eller andet tidspunkt rammer jeg sikkert hovedet på sømmet ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Hvis der ikke er nogle væsensforskelle mellem MLM og andre virksomhedskonstruktioner....hvorfor så overhovedet begynde med MLM?

MLM tilrækker opmærksomheden fra mange brancher og persongrupper af flere forskellige årsager, primært kan man sige, at ift. opstart af en konventionel forretning er den økonomiske risiko faktisk ikke-eksisterende. Selvfølgelig er der en udgift forbundet med at hive nogle produkter hjem, men typisk er det ikke ret mange penge det handler om - typisk mellem 1.000 - 3.000 (nogen gange mindre, andre gange mere - MEN altid ens eget valg).

Samtidig partner man op med et komplet koncept, hvor alt ligger til rette for en: Produkt, branding, support, logistik, websites - the whole shibang - så det eneste du i princippet investere er din tid - du tilfører med andre ord kun dig selv - og kan samtidig operere og starte en fin forretning ved siden af alle de andre ting du laver.

Desuden - når man arbejder hårdt og giver den gas over en periode - som jo helt afhænger af indsats og evner (selvom nogen til påstå et ikke kræver evner) - så kan det være 1 år - eller det kan være 3 år - men det er i princippet ligegyldig, for sidder du med et godt produkt, et sundt koncept, et godt firma i ryggen, så opbygger du en passiv residual indkomst. Derfor tiltrækker MLM osse erhvervsdrivende, som simpelthen søger mere tid til alt det andet i livet; sjov, familie, hobby.

For ganske vidst er der mange eksempler på konventionelle virksomheder hvor du opbygger passiv residual indkomst, men i langt de fleste tilfælde - som jeg er sikker på alle Amino brugere nikker genkendende til - så kræver det utroligt meget vedholdenhed at opbygge og fortsætte sin forretning - ligesom det osse ofte er sådan at man har mange hatte på i egen virksomhed.

Mange tror man ikke skal lave noget i MLM - bare være først - det er så forkert som noget kan være - man skal arbejde hårdt for at skabe grundlaget - tilgengæld er det typisk sådan at mens det foregår, så har man det rigtig skægt - og laver forretning, MENS man er sammen med sine kone og sine børn - eller sine venner!

Vælger man så eks. at stoppe i et MLM selskab eller evt. søge andre koncepter i branchen, står man ikke man en fysisk virksomhed, som først skal sælges og man har for den sags skyld ej heller store lån og gæld i banken ...

--- og kom nu ikke med eksempler på MLM folk som har det - det havde de uden tvivl i forvejen - og har de pga. MLM så har de saftsuseme fucked så totalt meget op - og har ikke fattet en skid af mekanismerne i MLM - har man eks. valgt et selskab med stor front-end loading og selskaber hvor bonusplanen fordrer man skal sælge helt vildt meget selv, for at opnå bonus af ens netværk, ja så er man i risiko for at have en del produkter hjemme - men HELDIGVIS for branchen, handler det om ganske få selskaber - og mit råd er at styre udenom dem. Det er arbejdet med at bygge et netværk af partnere som hver især omsætter og forbruger lidt det handler om - ikke et netværk af få som skal sælge helt vildt meget - for det er der simpelthen for lidt penge i - sammenlignet med den tid man bruger.

Jeg skal ikke bashe til bestemte selskaber, men hvis man eks. basere størstedelen af sine indtægt fra salg på veninde-aftener eller demonstrationsaftener UDEN at tænke i at den man sidder overfor skal være fremtidig partner, som SELV handler og modtager produkter direkte fra selskabet, så har man IKKE forstået MLM. Nuvel, hvis det er det man vil, så er der gode penge at hente på det. MEN, man er osse ekstrem sårbar - forestil dig, at du basere din indtægt alene på salg 4 aftener om ugen - og du så bliver hamret i gulvet af sygdom - så er du på den!

DERFOR, DERFOR, DERFOR tænk i netværk, som selv køber, handler, sælger lidt, er på autoship direkte hos dit firma - så skaber du passiv residual indkomst - og så bliver der automatisk mere tid til sjov, familie, venner, velgørenhed - og skulle så blive syg eller brække benet, så bliver du ikke ramt på din indtægt.

Min holdning er, at er du i MLM, men udelukkende og mestendels tænker i salg til kunder - så kan du ligeså godt sælge hvad som helst - så er produktet fuldstændig irrelevant!

Tænker man istedet udelukkende i netværk - og har med et stærkt backbone produkt at gøre - altså et produkt som i princippet arbejder for sig selv, når først den emotionelle tilknytning er skabt - så er den hellige grav i princippet velbevaret.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi få en definition af succes?

Sandheden er jo at vi alle gerne vil være i god form og giver os selv en masse løfter om løbeture eller andet..... men vi har ikke tiden eller disciplinen til at gennemføre den plan der ville give os succes ifht. hvad vi lovede os selv. Min erfaring er at det er iværksættere, folk der elsker udfordringen i at skabe noget nyt, der driver det til noget i forretningslivet og dermed også networking branchen.

Ang hvor stor en procentdel der får succes? Som du skriver "rent faktisk tjener penge" Jeg kan ikke svare for alle selskaber men jeg kender statestikkerne nogenlunde. Ca 90% af de forskellige virksomheders netværk består af folk der køber lidt varer hjem til sig selv til eget forbrug og nogle sælger måske lidt af og til. Så er der 10% tilbage som er den slags iværksættere som jeg omtaler. Det er dem der tjener pengene fordi de har opbygget et netværk af forbrugere. Forbrugere der skaber omsætning og dermed indtjening til netværkerne.

Tilbage i 90'erne tegnede jeg op i LR som dengang vist kun solgte parfume og kosmetik. Jeg blev utrolig glad for specielt en af deres dufte og den har jeg købt af og til lige siden. Min kammerat Robert bestiller den også hos mig af og til, han valgte ikke at tegne op dengang jeg gjorde det men han var helt vildt med den duft. Jeg ville gerne bygge netværk dengang men af forskellige årsager fik jeg ikke gjort noget ved det. Jeg var helt vild med et par af produkterne og bruger dem som sagt endnu. Er jeg nu en stor fiasko? (det modsatte af en der har succes) Min fiasko som networker i LR har INTET med LR at gøre. Det var mig selv der ikke havde tiden og disciplinen til at gøre noget ved det.

Næste kapitel: I 2005 tegnede min kone og jeg op i Forever som sælger Aloe Vera produkter. Vi var til et par events i Danmark, så tingene efter i sømmene og besluttede os for at gå igang efter vi selv havde haft en SUPER oplevelse med nogle af deres produkter. Denne gang skulle det ikke slå fejl. Vi var aktive og fortalte vores venner hvad vi havde gang i og inviterede dem hjem til os for at høre om nogle fantastiske produkter og en mulighed for at starte sin egen virksomhed uden de store omkostning. Vi solgte nogle varer til folk som ikke ønskede at arbejde sammen med os men vi tegnede også 3 forskellige par op som partnere. Det gik ganske udmærket og vi begyndte at få bonus fordi vi hjalp vores 3 partnere med at præsentere for dem de kendte der havde lyst til at komme til en præsentation af produkter og forretning. Da vi var kommet godt igang fik jeg uhyggelig travlt i min egen virksomhed og min kone blev gravid. Vi mistede fokus og holdt op med at gøre noget ved det. Det ene par gik fra hinanden kort tid efter og returnede deres produkter til selskabet. Det andet par køber stadig produkter til sig selv og et par af de kunder fra dengang og det sidste par køber varer hjem til sig selv som de er super glade for. Har de 3 par og min kone og jeg været succesfulde eller en ren fiaske i det selskab? Ingen af delene vil jeg mene. Vi gjorde som de fleste gør onkring 1.1. hvert år. Vi lovede os selv en helt masse, nu skulle det være, max gas, fuld skrue, lazerskarp fokus..... men så kom livet i vejen og vi mistede fokus og derfor fik vi ikke rigtig noget ud af det andet en gode produkter vi stadig den dag idag er meget glade for.

Jeg er ikke sur på LR eller Forever. At jeg ikke fik succes er da helt klart min egen skyld.

Det er nogle af mine erfaringer med denne branche. Her er masser af positive mennesker som ønsker at skabe noget sammen med andre. Personlig udvikling er key i denne branche.

Det var lidt fra mig som er ny på amino.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
MLM tilrækker opmærksomheden fra mange brancher og persongrupper af flere forskellige årsager, primært kan man sige, at ift. opstart af en konventionel forretning er den økonomiske risiko faktisk ikke-eksisterende. Selvfølgelig er der en udgift forbundet med at hive nogle produkter hjem, men typisk er det ikke ret mange penge det handler om - typisk mellem 1.000 - 3.000 (nogen gange mindre, andre gange mere - MEN altid ens eget valg).

 

Nu er penge jo ikke alt.... Det vil til hver en tid være smartere at investere (lad os sige) 3 mio. i noget hvor du sidder i en relativt beskyttet forhandlerposition... frem for at investere 3.000 i noget hvor du (såfremt du rent faktisk er succesfuld) hurtigt kommer til at skulle konkurrere med fætre, kusiner, naboer, fodboldkammerater osv. osv. osv....

 

Lasse Burholt:
Samtidig partner man op med et komplet koncept, hvor alt ligger til rette for en: Produkt, branding, support, logistik, websites - the whole shibang - så det eneste du i princippet investere er din tid - du tilfører med andre ord kun dig selv - og kan samtidig operere og starte en fin forretning ved siden af alle de andre ting du laver.

 

Jamen det er jo meget fint... Men hvor meget er de ting reelt værd? Brandingen kan ihvertfald ligge på et meget lille sted for langt de fleste MLM-produkter, jeg er stødt på.... Den primære branding er jo noget den enkelte forhandler står for.... Nu skal vi ikke nævne navne.... og det er egentligt også meget fint, for jeg kan vitterligt ikke nævne ét MLM-brand, der har nogen nævneværdig penetrering blandt den brede publik - jo jeg kunne måske nok nævne nogle kaffemaskiner.... Men dem kender folk vist mest pga. nogle lidet flaterende artikler i en af de store frokostaviser....

Produktet siger du så også ligger tilrette for en.... Der fristes jeg til at sige: Jamen hvad fanden skulle det ellers gøre? Det er jo ikke en unik egenskab ved MLM.... Bliver du forhandler af Toms chokoladefrøer skal du jo heller ikke ud og plukke kakaobønnerne selv....

Det med websites tillader jeg mig altså også at stille mig lidt kritisk over.... Oftest er de websites, der eksisterer i forbindelse med MLM-produkter jo minded på at rekrutere nye partnere.... I forhold til B2C salg er det altså ikke der fokus ligger... Så kan du naturligvis få lavet dit eget B2C-site - men så går pointen jo ligesom lidt fløjten - no?

Derudover glemmer du jo også ret behændigt, at der faktisk eksisterer et koncept, der tilbyder alle de ting, du påstår MLM tilbyder... Det kaldes lønarbejde.... Som almindelig lønarbejder har du jo også adgang til alle de ting... Derudover modtager du så en garanteret månedlig lønudbetaling - hvilket MLM på ingen måde kan garantere. Med andre ord ser det mistænkeligt meget ud som om finten ved MLM er at man reelt kan ansætte en helvedes masse sælgere...undlade at betale dem løn og endda få dem til at betale penge, af egen lomme, til dig.... Altsammen ved at kalde dem "partnere" istedet for sælgere.... Det er i øvrigt også derfor jeg så gerne vil have nogle konkrete tal på bordet - hvor mange tjener rent faktisk penge på at deltage i MLM?

 

Lasse Burholt:
Desuden - når man arbejder hårdt og giver den gas over en periode - som jo helt afhænger af indsats og evner (selvom nogen til påstå et ikke kræver evner) - så kan det være 1 år - eller det kan være 3 år - men det er i princippet ligegyldig, for sidder du med et godt produkt, et sundt koncept, et godt firma i ryggen, så opbygger du en passiv residual indkomst. Derfor tiltrækker MLM osse erhvervsdrivende, som simpelthen søger mere tid til alt det andet i livet; sjov, familie, hobby.

 

Jamen hvor mange tjener rent faktisk penge på MLM? Det nytter jo ikke noget at blive ved med at påstå det handler om evner og MLM i øvrigt er et sundt koncept, hvis størstedelen af deltagerne ikke tjener penge på det... Hvis forklaringen så er manglende evner kan vi jo konstatere, at MLM tiltrækker ukvalificerede personer.... Hvilket vel må siges at være noget af et drawback ;)

Så har du nogle konkrete, objektive og verificérbare tal i forhold til MLM? Hvor mange mennesker tjener rent faktisk på MLM?

 

Lasse Burholt:
Vælger man så eks. at stoppe i et MLM selskab eller evt. søge andre koncepter i branchen, står man ikke man en fysisk virksomhed, som først skal sælges

 

Hvis man har en fysisk virksomhed repræsenterer den jo en værdi.... Har man puttet en masse hårdt arbejde i sin virksomhed er den værdi typisk højere end hvad man i sin tid har lagt af penge i virksomheden.

Men derudover er det jo ikke nødvendigt, at man har lagt en masse penge i en fysisk virksomhed, bare fordi man ikke har satset på MLM. Det kan være man har drevet en konsulentvirksomhed hjemme fra dagligstuen eller noget helt tredie.... Tid er penge og det faktum, at den tid man lægger i MLM ikke kan konverteres til likvide midler, i det øjeblik man vælger andre græsgange.... ja det synes jeg ærligt talt ikke taler til konceptets fordel...

 

Lasse Burholt:
man har for den sags skyld ej heller store lån og gæld i banken ...

 

Det afhænger da i den grad af hvor meget tid man har lagt i det og om man har tjent penge på projektet eller ej.... Igen ville det være rart med nogle konkrete tal.

 

Lasse Burholt:
og kom nu ikke med eksempler på MLM folk som har det - det havde de uden tvivl i forvejen - og har de pga. MLM så har de saftsuseme fucked så totalt meget op - og har ikke fattet en skid af mekanismerne i MLM

 

Undskyld mig men det er jo det samme ævl man hører gang på gang.... Tjener folk ikke penge på det er det deres egen skyld.... Men kom nu med nogle konkrete tal.....

 

Lasse Burholt:
Jeg skal ikke bashe til bestemte selskaber, men hvis man eks. basere størstedelen af sine indtægt fra salg på veninde-aftener eller demonstrationsaftener UDEN at tænke i at den man sidder overfor skal være fremtidig partner, som SELV handler og modtager produkter direkte fra selskabet, så har man IKKE forstået MLM.

 

Jamen det er jo også et af de største kritikpunkter.... Det reelle salg af produktet bliver sat i baggrunden og konceptets pyramidestruktur træder frem. For det er jo noget forbandet ævl at påstå produkterne er vigtige, når du samtidigt siger det handler om at hverve nye partnere.... Hvis alle partnere tænker i at hverve nye partnere, hvem skal så tænke i at sælge produkterne? Og hvad er mere interessant.... hvis indtægten baseres på at hverve nye partnere, hvor skal dem nederst i pyramiden skaffe deres indtægt?

 

Lasse Burholt:
forestil dig, at du basere din indtægt alene på salg 4 aftener om ugen - og du så bliver hamret i gulvet af sygdom - så er du på den!

 

Jeg synes da det lyder langt værre, at basere min indtægt på jeg kan lokke andre til at lokke andre til at lokke andre.....osv. til at forhandle mine produkter.... Og hvordan sikrer MLM mig i øvrigt mod sygdom? Om jeg skal lokke folk til at købe en dildo eller en kaffemaskine er vel ikke sværere end at lokke dem til at forhandle tingene, hvis jeg skulle blive syg?

 

Lasse Burholt:
Tænker man istedet udelukkende i netværk - og har med et stærkt backbone produkt at gøre - altså et produkt som i princippet arbejder for sig selv, når først den emotionelle tilknytning er skabt - så er den hellige grav i princippet velbevaret.

 

Hvis du har et godt produkt, der i princippet sælger sig selv, hvorfor så tænke i MLM-netværk? Hvorfor ikke bare lade sit produkt sælge sig selv????

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Aarhus:
Ca 90% af de forskellige virksomheders netværk består af folk der køber lidt varer hjem til sig selv til eget forbrug og nogle sælger måske lidt af og til.

 

Det er bare sjovt nok aldrig dem man hører udtale sig positivt om MLM.... Det er altid folk der (siger de) har tjent boksen på det.... Det er i øvrigt også ganske morsomt, at det aldrig er den salgstale man hører, når et nyt MLM-produkt bliver kørt på banen.... Det kan godt være jeg tager fejl.... Men kan du i så fald ikke lige vise mig bare ét MLM-produkt der bliver markedsførst ikke som en god forretningsmulighed til potentielle partnere, men derimod bare en mulighed for at købe til eget forbrug?

Med andre ord tvivler jeg altså kraftigt på at 90% af dem der bliver MLM-partnere bliver det blot for at købe til eget forbrug eller lidt hyggesalg.... Folk bliver typisk partnere i en MLM-virksomhed for at tjene nogle penge på det.... og tjener 90% af partnerne ikke penge synes jeg klart der er grund til at betvivle konceptet.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er lidt sjovt at læse det du skriver. Selvfølgelig hører man om succeshistorierne, sådan er det da med alt. Enten hører man om katastroferne eller successerne. Dem midt imellem er der da ingen der gider at høre om, de er ikke spændende. Dem midt imellem er de 90%.

Og ja, nogle og måske endda mange af de 90% har sikkert haft store mål ligesom jeg havde med LR og senere Forever. At de ikke fik noget ud af det mener jeg da ikke betyder at forretningsmodellen er dårlig. De sørgelige facts er at vi ikke alle excellerer, hverken på jobbet, i motionscenteret, på uddannelsesstederne eller i forretningsverdenen. Sådan er det vel med alt eller tager jeg fejl?Jeg kan ikke lige tænke på noget hvor alle der involverer sig har samme enorme succes. Der vil indenfor alt altid være nogen som excellerer og mange som ikke excellerer. Ikke alle i softwarebranchen bliver Steve Jobs eller Bill Gates. Ikke alle der arbejder med ejendomme bliver Donald Trump. Ikke alle der er i politik bliver statsminister.

Har du selv haft en negativ oplevelse med branchen? Eller kender nogen der har så fortæl endelig, det kunne være ganske interessant at vide hvor dine meninger om branchen stammer fra.

Jeg synes dette forum er ret spændende og er glad for at der er forskellige meninger der bliver luftet så skriv endelig.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Undskyld mig men det er jo det samme ævl man hører gang på gang.... Tjener folk ikke penge på det er det deres egen skyld.... Men kom nu med nogle konkrete tal.....

Robert Kiyosaki investere lille 3 minutter på dig, Fama ;-)

 >> Network Marketing vs. konventionel forretning (kan af en eller anden grund ikke få den embedded... som P&T videoer som er intro for denne tråd...

...og denne: Hvorfor Network Marketing tiltrækker vindere: 

 - hvilket til dels skyldes at flere og flere har forstået fremtidens økonomi.

Så slipper jeg for at skrive både pointen i det Robert har fat i - og som jeg har forklaret side op og side ned på Amino - og det som driver flere ind i vores branche. Samtidig er video 2 en interessant fremstilling af persontyper.

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

 

Tak for dine videoer.... For at vise min taknemmelighed har du her en video med nogle geder, der besvimer:

Der er godt nok ikke skyggen af konkrete tal om MLM.... Men det er der jo heller ikke i dine videoer, så i forhold til diskussionen er min video nok lige så nyttig.... og så er gederne også sødere, at se på, end hr. Kiyosaki Skype-Smile

 

Det jeg så bare kan notere mig er at du enten ikke vil eller ikke kan levere nogle konkrete og objektive tal om succésraten i MLM.... Det kan man så tolke som man vil.... Personligt tolker jeg det så som et tegn på man skal holde sig langt væk fra MLM...ligesom man i øvrigt skal ved alle "forretningsmuligheder", hvor "pusherne" enten ikke kan eller ikke vil besvare helt oplagte spørgsmål....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)