Jeg er dybt rystet over det kunne ske. Jeg har fået slette mit indlæg ... og så enda mit første indlæg.
Nu har jeg i mange mange år skrevet i mange forskellige foraer og aldrig har jeg været på kant med noget eller noget. Det der ryster mig er det åbenbart et ok at reklamere for sig selv, men dog alligevel kan få slettet et indlæg der ikke andet en henviser til en artikel der beskriver nogle folks oplevelse af samarbejde med folk der reklamere for sig selv.
Mange steder kam man ikke få lov til at reklamere for sig selv - at man kan gøre det her er måske forståeligt, men det bør ikke være uden ansvar.
Jeg kom til amino da jeg troede det var en seriøs hjemmeside men mange gode folk som gerne ville hjælpe. Det er det også, men at modetaror kan slette en post der ikke klandre nogen for noget. Det ikke tager stilling til noget, men som giver folk en mulighed for selv at tage stilling til det der er skrevet andre steder. Det ryster mig!
Jeg skal lige samle mine tanker og overveje om jeg boykotter amino (og mine egne muligheder for at nyde godt af de gode ressourcer og folk som jo findes her).
Kan du komme nærmere ind på hvad du skrevet i dit indlæg? Ellers er det umuligt for os andre at have en holdning til, om dit indlægs skæbne var berettiget eller ej. Indlægget må virkelig have været groft, for jeg synes generelt moderatorerne her på Amino gør en rigtig hæderlig indsats.
Jeg skal lige samle mine tanker og overveje om jeg boykotter amino (og mine egne muligheder for at nyde godt af de gode ressourcer og folk som jo findes her).
Jeg håber der skal mere til at slå dig ud "in the real world" Jeg har sku også fået tæsk for indlæg både slettet, 1 stjerne m.m men altså.. Man kan da lige løfte på skulderne og tænke hvad man kunne ahve skrevet anderledes afhængig af situationen.
Op på Hesten Og boykot Amino hvis du er en Kryster, eller bliv og nyd godt af alt det infomation og hjælp du kan give og modtage! :)
De har en grund og de henviser også til den, men jeg mener at deres begrundelse er god - men rammer ulige og burde håndholdes på en anden måde.
Det link som du lagde op henviser til en diskussion som optog sindene i ultimo sidste uge og henover weekenden. Om vi kan lide det eller ej valgte Martin Thorborg at slette trådene. Det er hans beslutning og det må vi respekterer. Det er ikke ofte at tråde slettes på Amino.
Personligt har jeg stor forståelse for at du postede det pågældende link. Jeg finder det ligeledes ganske relevant for aminoer i al almindelighed, men i stedet for at være ærgerlig så start med at sug viden og energi til dig.
Jeg håber der skal mere til at slå dig ud "in the real world" Jeg har sku også fået tæsk for indlæg både slettet, 1 stjerne m.m men altså.. Man kan da lige løfte på skulderne og tænke hvad man kunne ahve skrevet anderledes afhængig af situationen.
Pointen er at jeg ikke mener at der på nogen måde er noget der var forkert. Jeg forstår naturligvis den klemte situation som amino er i .. og ikke har lyst til at komme i .. men igen så mener jeg at det er uhæderligt at have sådan en ulige behandling.
Jeg har naturligvis ikke noget problem med "situationen", men det betyder ikke at jeg mener moral er vigtigt og at jeg er villig til at stå inde for min.