|
Kenneth Hedegaard:Kunden skal kvittere ved modtagelse :-)
"Det kom som et chok!" :D
|
"Det kom som et chok!" :D
|
Se det fra den gode side :) det er sådanne "dumme" kunder der lærer os at leverer en meget bedre service til de "søde" kunder :) Næste gang ved du jo lige hvad du skal gøre og sagen er klaret i et snubtag :) Skriv lidt om det inde på din side under en FAQ og andre "dumme" kunder kunne måske blive skræmt væk inden de når at bestille når de ser at denne metode ikke virker :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Hehe ja det vil jeg prøve :) |
Jeg har for nyligt været ude for et fragtfirma, hvor chaufføren var så venlig at skrive under i mit navn, fordi jeg ikke var hjemme. Herefter stillede han kassen ved skraldespanden. Som om der ikke står rigeligt med brune papkasser der i forvejen |
Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk
Det er da en god service, så er man da sikker på at få smidt produktet ud hvis det nu engang ikke virker længere Så slipper man endda også for at ærge sig over at det gik i stykker når det nu er smidt ud fra starten! |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Flinke chauffør er han da, men pakken burde ikke stå ved skraldespanden, så han bør lære at tænke sig om. mvh |
TNT får altid elektroniske kvitteringer (underskrift på deres scanner) samt navn på den de udleverer til; normalvis fremgår navnet altid af din tracking. Derudover kan du ved henvendelse til TNT få den elektroniske kvittering. |
Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...
Ja |
Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk
Super, så er det bare lige med om det kun er TNT express, eller også TNT. Da det faktisk er to forskellige firmaer / afdelinger.
|