Ved ikke om du kan sende kunden videre til Kureren da det ikke er dig der har gjort noget galt.
Det er selvfølgelig kureren der skal hæfte for dette. Men det er ikke et mellemværende mellem kunden og kurervirksomheden, der begge handler med Longboard Shoppen, men mellem kunde --> Longboardshop <-- TNT. Så rent forbrugermæssigt, tror jeg ikke man bare kan slippe afsted med at henvise kunden til TNT, for på den måde at fralægge sig ansvaret.
Hvad hvis jeg får nogle beviser fra TNT om at den er leveret, kan jeg så lukke af for alt kontakt til ham??, da det er ret belastende at modtage 5 mails på dårlig engelsk hver dag
Hvad hvis jeg får nogle beviser fra TNT om at den er leveret, kan jeg så lukke af for alt kontakt til ham??, da det er ret belastende at modtage 5 mails på dårlig engelsk hver dag
Alt i alt lyder det som en kunde, som du sagtens kan få meget "sjov" ud af.
Men det er klart at en underskrevet kvittering meget gerne skulle lukke munden på ham. Og hvis du fremviser den, er din ryg som sådan fri, og jeg kan ikke se nogen hindring i at ignorere flere henvendelser fra ham.
Men så længe vi er i et meget beskyttet forbrugersamfund, skal du nok finde dig i hans henvendelser, indtil de magiske 14 dage er gået.. Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort.
Hvad hvis jeg får nogle beviser fra TNT om at den er leveret, kan jeg så lukke af for alt kontakt til ham??, da det er ret belastende at modtage 5 mails på dårlig engelsk hver dag
Alt i alt lyder det som en kunde, som du sagtens kan få meget "sjov" ud af.
Men det er klart at en underskrevet kvittering meget gerne skulle lukke munden på ham. Og hvis du fremviser den, er din ryg som sådan fri, og jeg kan ikke se nogen hindring i at ignorere flere henvendelser fra ham.
Men så længe vi er i et meget beskyttet forbrugersamfund, skal du nok finde dig i hans henvendelser, indtil de magiske 14 dage er gået.. Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort.
Tja han bestilte for godt 1 måned siden. Men lå på depot hos tnt i lang tid, også skulle den have været leveret den 16. Og nu mener han så den ikke er leveret. Og han kræver at vi sender til Tyrkiet ellers vil han have sine penge tilbage.
igang:
Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort
Han betalte med bank, ikke kort :) han prøvede med 5 forskellige kort, som blev afvist. Så derfor tror jeg at der er noget fusk i det!!
send ham videre til TNT og fortæl ham at han skal lave en Erstatning/klagesag hos dem. Hos dig har du kvittering på pakken har været leveret.
Det havde jeg gjort. :)
Det er hvad jeg har gjort nu
Jeg har ikke nogen kvittering, kun track and trace som siger den er leveret. Men jeg er ved og fikse kvitt fra TNT nu. Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.
Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.
Hehe vi har haft samme oplevelse idag hehe... En kunde i Grækenland påstår vores solbriller er falske, og skaber sig tosset, og truer med bål og brand...
Eneste minus er, at hun har taget et billed af en solbrille model, som hun ik har bestilt, og som vi aldrig har solgt... Idiotien længe leve ;D
Det kan være TNT blot har leveret pakken uden at få kvittering, og så hænger de på den.
Jeg havde en episode for 1/2 år siden, dog med Postdanmark.....der stod også på Track and Trace den var leveret, kunden nægtede at have modtaget den(Tror nu også det var kunden som kendte reglerne, og benyttede sig af Postdanmarks dumhed)
Men fakta var, at postdanmark ikke kunne vise mig at kunden havde kvitteret. Så de spurgte blot efter en faktura, og erstattede det med det samme.
Det kan være TNT blot har leveret pakken uden at få kvittering, og så hænger de på den.
Jeg havde en episode for 1/2 år siden, dog med Postdanmark.....der stod også på Track and Trace den var leveret, kunden nægtede at have modtaget den(Tror nu også det var kunden som kendte reglerne, og benyttede sig af Postdanmarks dumhed)
Men fakta var, at postdanmark ikke kunne vise mig at kunden havde kvitteret. Så de spurgte blot efter en faktura, og erstattede det med det samme.
Jeg håber de har en kvittering, gider ikke døje med kunden mere
Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.
Hehe vi har haft samme oplevelse idag hehe... En kunde i Grækenland påstår vores solbriller er falske, og skaber sig tosset, og truer med bål og brand...
Eneste minus er, at hun har taget et billed af en solbrille model, som hun ik har bestilt, og som vi aldrig har solgt... Idiotien længe leve ;D
Ja det er sku utroligt de vil gøre sig tyve for 800 kr.