Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Track and trace nummeret siger pakken er afleveret, kunden siger den ikke er hvad gør jeg?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

igang:

BruunMedia:

Ved ikke om du kan sende kunden videre til Kureren da det ikke er dig der har gjort noget galt.

Det er selvfølgelig kureren der skal hæfte for dette. Men det er ikke et mellemværende mellem kunden og kurervirksomheden, der begge handler med Longboard Shoppen, men mellem kunde --> Longboardshop <-- TNT. Så rent forbrugermæssigt, tror jeg ikke man bare kan slippe afsted med at henvise kunden til TNT, for på den måde at fralægge sig ansvaret.

Hvad hvis jeg får nogle beviser fra TNT om at den er leveret, kan jeg så lukke af for alt kontakt til ham??, da det er ret belastende at modtage 5 mails på dårlig engelsk hver dag Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:29

Mark Jensen:

Hvad hvis jeg får nogle beviser fra TNT om at den er leveret, kan jeg så lukke af for alt kontakt til ham??, da det er ret belastende at modtage 5 mails på dårlig engelsk hver dag Smile

Alt i alt lyder det som en kunde, som du sagtens kan få meget "sjov" ud af.

Men det er klart at en underskrevet kvittering meget gerne skulle lukke munden på ham. Og hvis du fremviser den, er din ryg som sådan fri, og jeg kan ikke se nogen hindring i at ignorere flere henvendelser fra ham.

Men så længe vi er i et meget beskyttet forbrugersamfund, skal du nok finde dig i hans henvendelser, indtil de magiske 14 dage er gået.. Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:33

igang:

Mark Jensen:

Alt i alt lyder det som en kunde, som du sagtens kan få meget "sjov" ud af.

Men det er klart at en underskrevet kvittering meget gerne skulle lukke munden på ham. Og hvis du fremviser den, er din ryg som sådan fri, og jeg kan ikke se nogen hindring i at ignorere flere henvendelser fra ham.

Men så længe vi er i et meget beskyttet forbrugersamfund, skal du nok finde dig i hans henvendelser, indtil de magiske 14 dage er gået.. Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort.

Tja han bestilte for godt 1 måned siden. Men lå på depot hos tnt i lang tid, også skulle den have været leveret den 16. Og nu mener han så den ikke er leveret. Og han kræver at vi sender til Tyrkiet ellers vil han have sine penge tilbage.

igang:
Men problemet med den løsning er at jeg ikke ved hvor lang tid efter, han kan få banken til at treække pengene tilbage, hvis han da har betalt med kort

Han betalte med bank, ikke kort :) han prøvede med 5 forskellige kort, som blev afvist. Så derfor tror jeg at der er noget fusk i det!!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:36

send ham videre til TNT og fortæl ham at han skal lave en Erstatning/klagesag hos dem. Hos dig har du kvittering på pakken har været leveret.

Det havde jeg gjort. :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:42

BruunMedia:

send ham videre til TNT og fortæl ham at han skal lave en Erstatning/klagesag hos dem. Hos dig har du kvittering på pakken har været leveret.

Det havde jeg gjort. :)

Det er hvad jeg har gjort nu Smile

Jeg har ikke nogen kvittering, kun track and trace som siger den er leveret. Men jeg er ved og fikse kvitt fra TNT nu. Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen:

Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.

Hehe vi har haft samme oplevelse idag hehe... En kunde i Grækenland påstår vores solbriller er falske, og skaber sig tosset, og truer med bål og brand...

Eneste minus er, at hun har taget et billed af en solbrille model, som hun ik har bestilt, og som vi aldrig har solgt... Idiotien længe leve ;D

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:57

Det kan være TNT blot har leveret pakken uden at få kvittering, og så hænger de på den.

Jeg havde en episode for 1/2 år siden, dog med Postdanmark.....der stod også på Track and Trace den var leveret, kunden nægtede at have modtaget den(Tror nu også det var kunden som kendte reglerne, og benyttede sig af Postdanmarks dumhed)

Men fakta var, at postdanmark ikke kunne vise mig at kunden havde kvitteret. Så de spurgte blot efter en faktura, og erstattede det med det samme.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:05

marjoe:

Det kan være TNT blot har leveret pakken uden at få kvittering, og så hænger de på den.

Jeg havde en episode for 1/2 år siden, dog med Postdanmark.....der stod også på Track and Trace den var leveret, kunden nægtede at have modtaget den(Tror nu også det var kunden som kendte reglerne, og benyttede sig af Postdanmarks dumhed)

Men fakta var, at postdanmark ikke kunne vise mig at kunden havde kvitteret. Så de spurgte blot efter en faktura, og erstattede det med det samme.

Jeg håber de har en kvittering, gider ikke døje med kunden mere Smile 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:06

Fashion-Seller:

Mark Jensen:

Det virker mest som om at det er en scam, og han prøver på at få sig et gratis board.

Hehe vi har haft samme oplevelse idag hehe... En kunde i Grækenland påstår vores solbriller er falske, og skaber sig tosset, og truer med bål og brand...

Eneste minus er, at hun har taget et billed af en solbrille model, som hun ik har bestilt, og som vi aldrig har solgt... Idiotien længe leve ;D

Ja det er sku utroligt de vil gøre sig tyve for 800 kr. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kunden skal kvittere ved modtagelse :-)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)