Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Track and trace nummeret siger pakken er afleveret, kunden siger den ikke er hvad gør jeg?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

millakrogh:
, hvor chaufføren var så venlig at skrive under i mit navn, fordi jeg ikke var hjemme.

Som god samfundborger meldte du ham vel til politiet for dokument falsk !

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:17

Ravn:

millakrogh:
, hvor chaufføren var så venlig at skrive under i mit navn, fordi jeg ikke var hjemme.

Jeg tvivler på politiet gider tage sig af småting som famøse underskrifter.

Man skriver kun under på, at pakken er modtaget på adressen og chaufførens underskrift burde indikere, at pakken er lagt på adressen.

Hvis man skulle være juridisk korrekt, skulle modtager altid fremvise legimation ved underskrift, men sikken mange pakker der så skulle med tilbage til terminalen og hentes af korrekte kunder mod legimation her.

Det er vel en tillidsaftale mellem chauffør og modtager, når man benytter denne fremgangsmåde.

I firmaer, hvem skal man så lede efter blandt mange tusinde ansatte der må juridisk skrive under her?

mvh   Geeked

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:10

Ravn:

Som god samfundsborger, så har jeg meldt langt mere alvorlige ting til politiet, som de ikke har taget sig af, så nej det gjorde jeg ikke. Men jeg har dog på anden vis sørget for, at firmaet bliver konfronteret med sagen! Så må de tage stilling til, hvordan de vil håndtere den pågældende medarbejder. 

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)