Som overskriften siger. Fragtfirmaets track and trace siger at pakken er blevet afleveret på adressen, men kunden siger den ikke er kommet.
Hvad skal jeg gøre?, jeg synes det virker lidt som om at kunden prøver at svindle sig til et stk. gratis produkt mere!.
Hvem har retten mig eller kunden?, altså kan kunden komme og kræve at jeg afsender et nyt produkt til ham, når track and trace siger at pakken er modtaget??
Kunden har forresten også pludselig sat krav om at hans pakke skal sendes til Tyrkiet ellers vil han have sine penge tilbage!! den besked modtog jeg igår. Og pakken er afsendt og det hele.
Ved ikke om du kan sende kunden videre til Kureren da det ikke er dig der har gjort noget galt.
Det er selvfølgelig kureren der skal hæfte for dette. Men det er ikke et mellemværende mellem kunden og kurervirksomheden, der begge handler med Longboard Shoppen, men mellem kunde --> Longboardshop <-- TNT. Så rent forbrugermæssigt, tror jeg ikke man bare kan slippe afsted med at henvise kunden til TNT, for på den måde at fralægge sig ansvaret.