Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Track and trace nummeret siger pakken er afleveret, kunden siger den ikke er hvad gør jeg?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Som overskriften siger. Fragtfirmaets track and trace siger at pakken er blevet afleveret på adressen, men kunden siger den ikke er kommet.

Hvad skal jeg gøre?, jeg synes det virker lidt som om at kunden prøver at svindle sig til et stk. gratis produkt mere!.

Hvem har retten mig  eller kunden?, altså kan kunden komme og kræve at jeg afsender et nyt produkt til ham, når track and trace siger at pakken er modtaget??

Håber nogen kan hjælpe 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:09

Hvis den er afleveret, har de vel fået en kvittering?

Edit: Det blev måske lidt kort.

Hvis dit fragtfirma ikke kan fremvise en kvittering, må det være dem der hænger på den

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:10

Få fat i kviteringen så er det bare at sende den til din kunde og slut med den sag :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:11

Har kunden kvitteret for modtagelsen??

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:12

Du skal selvfølgelig stille Post Danmark eller anden Kurer ansvarlig og dokumenter at de har leveret den. Evt med underskrift ved levering osv.

Ved ikke om du kan sende kunden videre til Kureren da det ikke er dig der har gjort noget galt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14

Kan du ik se underskrift samt leveringssted online?

Vi bruger UPS, og der har vi fuld adgang online til både leveringsadresse, modtagers navn, underskrift osv...

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:15

BruunMedia:

Du skal selvfølgelig stille Post Danmark eller anden Kurer ansvarlig og dokumenter at de har leveret den. Evt med underskrift ved levering osv.

Ved ikke om du kan sende kunden videre til Kureren da det ikke er dig der har gjort noget galt.

Det var nemlig det jeg overvejede.

Pakken er sendt med TNT.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:16

Kunden har forresten også pludselig sat krav om at hans pakke skal sendes til Tyrkiet ellers vil han have sine penge tilbage!! den besked modtog jeg igår. Og pakken er afsendt og det hele.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:21

Fashion-Seller:

Kan du ik se underskrift samt leveringssted online?

Vi bruger UPS, og der har vi fuld adgang online til både leveringsadresse, modtagers navn, underskrift osv...

Nej jeg kan ikke se noget inde på track and trace. Der er bare følgende 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:21

BruunMedia:

Det er selvfølgelig kureren der skal hæfte for dette. Men det er ikke et mellemværende mellem kunden og kurervirksomheden, der begge handler med Longboard Shoppen, men mellem kunde --> Longboardshop <-- TNT. Så rent forbrugermæssigt, tror jeg ikke man bare kan slippe afsted med at henvise kunden til TNT, for på den måde at fralægge sig ansvaret.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)