Hej Morten Lige lidt mere. Hvis din idè i sandhed er genial, er det aldrig et problem at skaffe investorer, så HELT genial er den jo ikke ;-) Forstå mig ret, alle ønsker at tjene nemme penge, så hvis det var muligt igennem dit projekt, ville folk ligge på knæ for at være med. En anden idè. Har du overvejet at samarbejde med en konkurrent ? Lav en hemmelighedsholdelses kontrakt og præsenter ideen. Hvis den er unik, kan han ikke stjæle den uden at bryde kontrakten. Jeg er midt i forhandlinger med min absolut største konkurrent på en af mine projekter. Han er en del større end mig nu, men kan måske godt se hvor jeg er på vej hen, så vi skal måske indtage markedet og være enerådende. If you cant beat them, join them |
Jimi Hove:Hej Morten
Lige lidt mere. Hvis din idè i sandhed er genial, er det aldrig et problem at skaffe investorer, så HELT genial er den jo ikke ;-) Forstå mig ret, alle ønsker at tjene nemme penge, så hvis det var muligt igennem dit projekt, ville folk ligge på knæ for at være med.
En anden idè. Har du overvejet at samarbejde med en konkurrent ? Lav en hemmelighedsholdelses kontrakt og præsenter ideen. Hvis den er unik, kan han ikke stjæle den uden at bryde kontrakten.
Jeg er midt i forhandlinger med min absolut største konkurrent på en af mine projekter. Han er en del større end mig nu, men kan måske godt se hvor jeg er på vej hen, så vi skal måske indtage markedet og være enerådende.
If you cant beat them, join them
Ideerne er geniale nok - problemet ligger nok i at de store penge ikke hænger på træerne de første par år, så det er ikke nemme og hurtige penge.
Men held og lykke med dit eget samarbejdsprojekt