Glimrende idé hvis setuppet laves med etablering af selskab med kyndig assistance, koster vel 10K at få det på plads med forskellige anpartsklasser og ordentlige vedtaægter m.v.
Jeg har hørt, at herinde kan man finde gode revisorer til at TOLKE alt ;D
Joke til side, ellers hænger Thorborg mig bare... Aner ik hva det koster, men der burde vel være råd til det... Ellers kan hver især betale 1000 kr + 100 kr til etableringsomkostninger...
Morten: Jeg tror helt sikkert banken ville reagere positivt hvis du kunne henvise til at 10-15 andre erhvervsdrivende tror nok på dig til at smide et par tusind hver.
Og find så en fed tusch og et A3-ark og hæng dette op et sted hvor du ser det hver dag: "This too shall pass". Det er vise ord som har hjulpet mig med at sætte både gode og dårlige tider i perspektiv. Best of luck to you man.
Morten: Jeg tror helt sikkert banken ville reagere positivt hvis du kunne henvise til at 10-15 andre erhvervsdrivende tror nok på dig til at smide et par tusind hver.
Og find så en fed tusch og et A3-ark og hæng dette op et sted hvor du ser det hver dag: "This too shall pass". Det er vise ord som har hjulpet mig med at sætte både gode og dårlige tider i perspektiv. Best of luck to you man.
Ja det tror jeg helt sikkert også at de vil gøre. Har også et møde med min svigerfar (også erhvervsdrivende) ved middagstid, og så må vi se hvad han siger. Han handler normalvis lidt med værdipapirer, så han kan også risikoen.
Men spørgsmålet er hvor mange Aminoer som vil være interesseret i at smide et par tusinde i det hver? Det er sådan så jeg kan begynde at regne på det...
Jeg har tænkt på ideen med at hænge et stykke papir op på væggen som skal minde mig om at det her skal lykkes, men jeg kom aldrig videre
Jeg vil gerne smide et par tusinde kroner, mod at få en anpart :-) Kom med et udspil på hvad I mangler, og prøv så at regn på at ca. 20 mennesker smider penge i kassen. Eller måske 10. Så vil de 10 mennesker jo også gerne hjælpe på at optimere forretningen, det kan blive super godt!
Skynd dig at få det hængt op, kloge ord er noget af det som giver aller mest motivation..