Som mange af jer nok ved, har vi haft vores hyr med at overtale banken til at låne os flere penge så vi har mulighed for at udbygge Kidznet.dk (lige nu er det Kidznet.dk, men planen er at vi skal have oprettet et ApS som hedder World of Kidz, som så skal varetage alle vores services - både Kidznet.dk, men også Kidznews.dk og fremtidige tjenester). Vi har nu fået lovning fra banken på, at hvis vi skaffer investorer, vil banken også spytte i kassen. Så nu mangler vi selvfølgelig investorer.... Spørgsmålet er; Hvordan skaffer man disse investorer, og hvad skal der til for at de hopper på ideen? Og hvad gør man når ApS'et endnu ikke er oprettet? Så kan investorer jo endnu ikke købe anparter... Jeg har valgt at ligge tråden i Plus Debatten, da jeg mener at jeg kan opnå mere seriøse og kompetente svar fra plus-medlemmer, samtidigt med at ikke alle og enhver kan læse om vores planer og "problemer".. |
Nu er jeg ikke ekspert på det område (så måske burde jeg klappe i :)) men kan Kidznet.dk ikke lægge de 80.000 i ApS'et? Evt. via. varelager. Så når investorerne spytter i kassen så kan kidznet få varerne tilbage?
Bare sådan en støtanke mens jeg sidder i toget.