Vi er 7 Aminoer Der har doneret Thomas De Oliveira et Amino Plus Medlemskab i et år! Det blev på en måde fremprovokeret i Denne tråd.
Jeg vil personligt sige at jeg er MEGET imponeret over Thomas. Han er 14 år i et voksent Miljø med til tider barnlige tendenser. Han bliver kritiseret på godt og tit på ondt, og rejser sig ydmygt op hver gang og siger tak for kritikken og arbejder videre der fra. Han er i et godt stykke tid blevet forfulgt af en eller flere der har givet ham 1 Stjerne lige meget hans Indlægs indhold. Over 450 gange har Thomas fået Stjerner, og rigtigt mange af dem er 1 stjerne fra et par gengangere. Det fik så os 7 aminoer til at Donere ham Amino Plus medlemskab i et år. Det er ikke et medlidensheds Move men mere en fremprovokation af en ting Thomas har fortjent.
Jeg håber han for glæde af Amino Plus hvad angår de ting Amino plus indebære... En signeret Bog fra Martin Thorborg, SEO Tips & Tricks fra Thomas Rosenstand m.m!
Det var så mine ord på det hele og de følgende flinke aminoer er en del af Donation eller hvad man kan kalde det :)
|
det er sku stærkt gået!
tillykke Thomas.
nyd bogen fra Martin Thorborg, og alle fordelene på Amino!
go' weekend til alle her fra.