Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus til Thomas De Oliveira, Velfortjent!

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mn-totalservice:
Jeg vil opforderer Admin til og lukke tråden så der kan blive ro på igen .. :-)

Det er helt fint med mig, jeg har opnået hvad målet var, nemlig at vise jeg var ''mand'' nok til at få mit budskab ud. Også at jeg ovenikøbet har vundet et plus medlemsskab, gør det jo ikke dårligere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Dyrebilen.dk:

Hej kenneth

Det er sådan mere et indlæg så du kan give mig en stjerne også. Sådan er jeg nemlig, - meget rummelig.

Jeg synes det er underligt at du så tit (i dag) referer til Arto, når du ikke selv er istand til på en voksen måde at respektere min holdning, som jeg iøvrigt har argumenteret for. Det er disrespekt at kalde det plat, - det er nærmest lidt på Arto-niveau.

Michael

Det som jeg ser som plathed er jo netop den vidre byggelse på det som der er vedtaget i den anden debat....og så er det ligesom spildt at man så skal videre iscenesætte en person, der er meget delte meninger om. Det er jo en direkte provokation, som jeg ser det. Og det er så ikke møntet på TDO, men på hr Bautik. Og det er netop for at sætte sig over, og sige at vi er støttere, sådan at der absolut ikke er tvil. Vel vidende at laver man en negativ tråd, så vil den blive slettet. Og heri er det netop at det arto halløj kommer ind.

/Kenneth

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:26

Thomas De Oliveira:

Kære Moderator du får sgu travlt 

Er det egentlig tilladt af Moderator at give så mange minus stjerner (karma) ;-)

En moderator har også lov at have holdninger, og karmasystemet gælder også for moderatorer, da det gælder for alle brugere på Amino. Skype-Smile.

Når en moderator giver point, er det ikke som moderator men som den bruger, vedkommende også er.
Hvis du er utilfreds med et givent antal karmapoint, jeg måtte have givet dig (hvis det er mig du hentyder til), er du velkommen til at kontakte mig i PM. Så skal jeg gladeligt begrunde det overfor dig.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:27

mn-totalservice:
Syntes bare der går lidt for meget "børnehave" i det efterhånden

Kan kun give dig ret. Nu er Thomas også kun 14 år, men de grandvoksne mennesker som har gemt sig i mørket og hetzet ham over lang tid med minuskarma, hvilken undskyldning har de for at gå i børnehave ? Nogle af dem har endda meget travlt med at spille voksne, men kun på skrift, når der uddeles minus, går der facebook hadegruppe i den .. skuffende. Nå, men som ved man da hvem man skal ignorere.

Og ja luk endelig tråden. Er også træt af børnehave .. specielt fra de voksne

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:28

Kenneth:

Dyrebilen.dk:

Hej kenneth

Det er sådan mere et indlæg så du kan give mig en stjerne også. Sådan er jeg nemlig, - meget rummelig.

Jeg synes det er underligt at du så tit (i dag) referer til Arto, når du ikke selv er istand til på en voksen måde at respektere min holdning, som jeg iøvrigt har argumenteret for. Det er disrespekt at kalde det plat, - det er nærmest lidt på Arto-niveau.

Michael

Det som jeg ser som plathed er jo netop den vidre byggelse på det som der er vedtaget i den anden debat....og så er det ligesom spildt at man så skal videre iscenesætte en person, der er meget delte meninger om. Det er jo en direkte provokation, som jeg ser det. Og det er så ikke møntet på TDO, men på hr Bautik. Og det er netop for at sætte sig over, og sige at vi er støttere, sådan at der absolut ikke er tvil. Vel vidende at laver man en negativ tråd, så vil den blive slettet. Og heri er det netop at det arto halløj kommer ind.

/Kenneth

Der er intet provokerende over det her indlæg. jeg fandt det nødvendigt at give Thomas' en tråd hvad angår hans Amino Plus. Jeg har ikke behov for at få stjerne som et klap på skulderen eller Bekræftelse på at det jeg har gjort er godt eller er noget opreklameret lort.

At du ser det som en provokation til at du skal skrive det er lort er mig uforståeligt.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:28

John Nielsen, Nielco IT :

Thomas De Oliveira:

Kære Moderator du får sgu travlt 

Er det egentlig tilladt af Moderator at give så mange minus stjerner (karma) ;-)

En moderator har også lov at have holdninger, og karmasystemet gælder også for moderatorer, da det gælder for alle brugere på Amino. Skype-Smile.

Når en moderator giver point, er det ikke som moderator men som den bruger, vedkommende også er.
Hvis du er utilfreds med et givent antal karmapoint, jeg måtte have givet dig (hvis det er mig du hentyder til), er du velkommen til at kontakte mig i PM. Så skal jeg gladeligt begrunde det overfor dig.

Godt så ved man jo det :-)

Nej, jeg er godt tilfreds, med at vide hvem det er. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45

Bautik:

At du ser det som en provokation til at du skal skrive det er lort er mig uforståeligt.

Nu gjore i et stort nr, ud af at gøre det i hans tråd, og så opretter du denne, så ja det er en provokation.....anderledes kan det ikke tolkes.

/Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:50

Kenneth:

Bautik:

Nu gjore i et stort nr, ud af at gøre det i hans tråd, og så opretter du denne, så ja det er en provokation.....anderledes kan det ikke tolkes.

/Kenneth

Det er typisk dansk mentalitet at blive missundelig og hakke ned på andre der har succes, får mere opmærksomhed end gennemsnittet og bliver priorteret foran andre.

Thomas er 14år, begrænset økonomiske midler, 1250 kroner er meget at smide ud i et Forum abonnement, og jeg er kun glad for at kunne støtte det!

:)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen, Nielco IT :
En moderator har også lov at have holdninger, og karmasystemet gælder også for moderatorer, da det gælder for alle brugere på Amino

Ikke enig! Jeg vil mene i som "eksperter" "moderator" skal være neutrale så må i oprette en ekstra profil til jeres private holdninger. Jeg syntes ikke det ser godt ud at moderatorer stalker en knægt på 14 år, man skulle mene de voksne personer som topper den liste er i stand til at give ham en PB i stedet for at jagte en dreng som en anden kujon!!

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Der er ingen iscenesættelse eller reklame i det her... Der er tale om en knægt, som er blevet kanøflet af især 6 personer herinde fra, hvis gennemsnits alder er tæt på 31 år!

Har folk på den alder, virkelig et behov for at hakke ned på en, som er halvt så gammel som dem selv?

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)