Kære Amino'er Ikke for at ødelægge den positive weekend stemning, men jeg er fandme ved at være træt af den person som hele tiden i månedvis ved stort set alle mine indlæg lige gyldig indhold giver mig minus karma (altså 1 stjerne), det skaber utrolig meget dårlig stemning inde i mig og medvirker derfor til at jeg skaber mere dårlig stemning på Amino, som jeg bestemt ikke ønsker. Jeg har flere der bakker mig op om dette, og se det nu ikke som om jeg 'tuder' over de stjerner, men jeg og andre synes bare det er utrolig barnligt at blive ved, og ved. Hvad er formålet? bliver man gladere af det? Jeg tænker tit på om personen er misundelig, ikke kan lide mig eller hvad der er, fordi der er jo et eller andet. Og ja, jeg for snart plus
Tak fordi du læste med, du behøves hverken give mig negativ karma eller positiv, jeg lever fint uden. Hav en fantastisk weekend! :-)
Mvh. Thomas De Oliveira |
Jeg er også alvorlig træt af denne forstyrrede person, som på den måde kan stalke en uskyldig i månedsvis på det her forum.
Kan Amino gøre noget, eller SKAL denne 14 årige dreng hoste op med 1000 kr før det stopper ?