Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 1 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 18 person

Kære Amino'er

Ikke for at ødelægge den positive weekend stemning, men jeg er fandme ved at være træt af den person som hele tiden i månedvis ved stort set alle mine indlæg lige gyldig indhold giver mig minus karma (altså 1 stjerne), det skaber utrolig meget dårlig stemning inde i mig og medvirker derfor til at jeg skaber mere dårlig stemning på Amino, som jeg bestemt ikke ønsker. 

Jeg har flere der bakker mig op om dette, og se det nu ikke som om jeg 'tuder' over de stjerner, men jeg og andre synes bare det er utrolig barnligt at blive ved, og ved. Hvad er formålet? bliver man gladere af det? 

Jeg tænker tit på om personen er misundelig, ikke kan lide mig eller hvad der er, fordi der er jo et eller andet. 

Og ja, jeg for snart plus Yes men bliv lige nød til at forklare, jer og forhåbentlig læser den skyldige med, at jeg simpelthen synes det er for plat, og barnligt. 

Tak fordi du læste med, du behøves hverken give mig negativ karma eller positiv, jeg lever fint uden. Hav en fantastisk weekend! :-) 

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:05 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg er også alvorlig træt af denne forstyrrede person, som på den måde kan stalke en uskyldig i månedsvis på det her forum.

Kan Amino gøre noget, eller SKAL denne 14 årige dreng hoste op med 1000 kr før det stopper ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:09 | Låst

Hej Thomas.

Du skal ikke gå så meget op i stjerner og minusser, de betyder ingengting. Du skal hellere fokusere på de mange gode projekter du er igang med. Jeg synes, at det er godt klaret af dig, at ha' så mange projekter igang og at du ikke lader dig slå ud af negative kommentarer.

Bare hold fokus på dine projekter.

5 stjerner eller 1 stjerne, hvad forskel gør det. Det er bare fiktive stjerner, som ikke kan anvendes til noget som helst. Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11 | Låst
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 13 person

Hej Thomas

Egentlig bryder jeg mig ikke om dig, hvorfor jeg generalt har ignoreret dig.

Men når du kommer med sådan et oplæg, så er det fordi at du ikke forstår, at vi er nogle mennesker der tænker mere forretning énd at dette er en udvideslse af arto.

Og det betyder så også at mange af dine indlæg og svar, er irrellevante, for du er så personfikseret på 2 personer at det nærmest gør at jeg med mine blødende hæmorider hellere vil sidde på en hård sten, end at se dine indlæg.

Hvis du begyndte at danne dine egne meninger, kom med noget fagligt uden at skulle kommentere 2 personer, så kunne det ske at man tog dig bare lidt seriøst. Men du stamper i det, og med opbakning fra andre brruger her, som jeg egentlig ikke fatter hvorfor.

Så tænk dig en strategi omkring hvem eller hvad du er, og så tag og svare ud fra det.

Dette er venlig ment, selvom det er skrevet hårdt, men håber at du fatter pointen.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:13 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

tænkstort:

Hej Thomas.

Du skal ikke gå så meget op i stjerner og minusser, de betyder ingengting. Du skal hellere fokusere på de mange gode projekter du er igang med. Jeg synes, at det er godt klaret af dig, at ha' så mange projekter igang og at du ikke lader dig slå ud af negative kommentarer.

Bare hold fokus på dine projekter.

5 stjerner eller 1 stjerne, hvad forskel gør det. Det er bare fiktive stjerner, som ikke kan anvendes til noget som helst. Smile

Ja men der hvor jeg synes problemet ligger er at det giver alle læsere et dårligt første gangsindtryk af mine indlæg, og det irritere mig , fordi det er jo ikke meningen. Alt kontraktiv kritik og positiv ros, tager jeg til mig med åbne arme :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Jeg er også alvorlig træt af denne forstyrrede person, som på den måde kan stalke en uskyldig i månedsvis på det her forum.

Kan Amino gøre noget, eller SKAL denne 14 årige dreng hoste op med 1000 kr før det stopper ?

Det bliver sjovt, når sandhedenstime en dag kommer... For der er virkelig en person, som har et forklarings problem...

Måske man skulle give Thomas 14 dages eller 30 dages plus medlemsskab... Og vil Amino have penge for dette, så betaler vi gerne, så Thomas kan se, hvem personen er!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth :

Jeg følger alle hans tråde, kan du sige hvad det er for 2 personer som han tilsyneladende jagter og sviner til ?

Fordi du ikke synes hans indlæg er saglige , behøver du så at bruge sætninger som : "

" énd at dette er en udvideslse af arto" ( har du lige lært den af DeMib, og tænkte at det er sådan de store drenge taler ? )

og

"at det nærmest gør at jeg med mine blødende hæmorider hellere vil sidde på en hård sten, end at se dine indlæg. "

Det muligt det bare er mig, men hvor i består den voksne og modne kommunikation i disse sætninger ? Det forekommer mig at folk der har travlt med at råbe " Arto " , har en uafsluttet følelsesmæssig stærk binding til deres tidlige teenageår.

Jeg synes heller ikke alt hvad Thomas skriver er guldkorn, men den her hetz, som du så vælger at deltage i, er simeplthen for lav

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:19 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Kenneth, det er tydeligt, du ikke har læst med på mine indlæg det sidste stykke tid, og som du selv skriver ignoreret mig. 

At du ikke bryder dig om mig, er helt fint med mig. Men at du skriver jeg stadig kommer med irrelevante indlæg og skriver arto i forbindelse med mig, synes jeg ikke er i orden. Jeg har skam en mening om mange ting, og danner mig mere og mere viden og erfaring for hverdag der går med mine projekter, og Aminos mange gode tråde. 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:25 | Låst

Thomas De Oliveira:

Ja men der hvor jeg synes problemet ligger er at det giver alle læsere et dårligt første gangsindtryk af mine indlæg, og det irritere mig , fordi det er jo ikke meningen. Alt kontraktiv kritik og positiv ros, tager jeg til mig med åbne arme :-)

Hvis det er tilfældet at folk læser stjerner istedet for at læse indholdet af indlægget, så er disse læsere alligevel ikke særligt brugbare.

for mit eget vedkommende lægger jeg kun mærke til stjernene når der et indlæg som har fået fuldt hus, hvilket i min optik må betyde at svaret må være relevant i forhold til spørgsmålet.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Det bliver sjovt, når sandhedenstime en dag kommer... For der er virkelig en person, som har et forklarings problem...

Måske man skulle give Thomas 14 dages eller 30 dages plus medlemsskab... Og vil Amino have penge for dette, så betaler vi gerne, så Thomas kan se, hvem personen er!

Jeg har lagt mærke til at den berømte "One Star" kommer ret hurtigt efter at TDO skriver et indlæg, det gjorde det også denne gang.

Så ved at lave lidt grundige iagttagelser kan man jo rimligt hurtigt regne ud hvem det er der er den skyldige.

Det må være en sag for Doctor Q.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 17 (161 indlæg)