Så farvel til Willam Frost. Nu kan han kun fortsætte med alt det han tidligere har bidraget med på Amino.. ingenting |
jeg siger ikke andet end at han har skabt en dårlig stemning ved at starte den her tråd..
Så farvel til Willam Frost. Nu kan han kun fortsætte med alt det han tidligere har bidraget med på Amino.. ingenting |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Bautik står for indsamlingen, henvend jer til ham. Et kursus hos Carl Mar kunne Thomas også bruge, så han kan tage sig sin store mandepik, og vise hvem der Løvernes Konge ;-) I stedet for at være så forstående hele tiden |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Du vil ikke svare på hvorfor du abonnere på indlæg fra en person du ikke bryder dig om ? /allan |
ved ærlig talt heller ikke hvordan jeg er kommet til det :) Tror bare det er en fejl :) |
:o)
Dagens omsætning på Affiliate går til Thomas' plus abonnement, pt. står den på 158,91 DKK :-). Følg med her. Med venlig hilsen |
Så er det nemmere at holde øje med hvornår stjerne skal gives ? |
Tak tak venner, men jeg ved ikke om jeg kan og vil tage imod det, jeg synes det er plat det skal nå så langt til i skal betale for mit plus medlemsskab fordi personen/personerne bag er så barnlige! |
Skal vi også lave en indsamling til det? Det kunne da være en maks grineren 18 års fødselsdagsgave ( tror man skal være 18 år for at kommer på et Carl Mar kursus ). |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det er eddermanme god stil det der Casper! Thumbs up herfra! :) |
Kristian Ole Rørbye