Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 3 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg synes stjernerne fungerer fint, og folk skal have lov til at give både mange og få stjerner -> ellers er systemet ingen nytte til.

Når det så er sagt er chikane ikke noget "vi" bryder os om, og slet ikke når det foregår anonymt. Som andre nævner burde det ikke være nødvendigt for Thomas at købe plus, men heller ikke at oprette et indlæg som dette. Er der ikke en venlig moderator som vil se på sagen, finde vedkommende og skrive denne en venlig påmindelse om at chikane ikke hører til på Amino.

Det er fint med mig hvis Thomas vil købe plus af andre grunde. Det er der så mange andre gode grunde til. Men han skal burde ikke selv skulle rette henvendelse til vedkommende, ej hellere hænge ham ud i en tråd. Det er kun at puste til ilden, og det er her en moderator må træde i karakter og få styr på sagerne. Er konflikten uløselig er det ligeledes en moderator / administrator som må træffe beslutning om hvilken af de to brugere der skal smides ud.

Jeg synes ikke at det er den her slags sager vi burde bruge tid på i de offentlige fora på Amino. Nu har jeg selv brugt lidt tid på det, men det er i håb om at vi i fremtiden kan få klaret den slags sager på en anden og bedre måde.

Hav en rigtig dejlig aften!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:43 | Låst

Kenneth:
Og det betyder så også at mange af dine indlæg og svar, er irrellevante, for du er så personfikseret på 2 personer at det nærmest gør at jeg med mine blødende hæmorider hellere vil sidde på en hård sten, end at se dine indlæg.

Så lad dog for helved være, det kan da ikke være så svært! 

Det virker for mig som om du kun vil skabe dårlig stemning.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:43 | Låst

MichaelValentin:

Jeg synes stjernerne fungerer fint, og folk skal have lov til at give både mange og få stjerner -> ellers er systemet ingen nytte til.

Når det så er sagt er chikane ikke noget "vi" bryder os om, og slet ikke når det foregår anonymt. Som andre nævner burde det ikke være nødvendigt for Thomas at købe plus, men heller ikke at oprette et indlæg som dette. Er der ikke en venlig moderator som vil se på sagen, finde vedkommende og skrive denne en venlig påmindelse om at chikane ikke hører til på Amino.

Det er fint med mig hvis Thomas vil købe plus af andre grunde. Det er der så mange andre gode grunde til. Men han skal burde ikke selv skulle rette henvendelse til vedkommende, ej hellere hænge ham ud i en tråd. Det er kun at puste til ilden, og det er her en moderator må træde i karakter og få styr på sagerne. Er konflikten uløselig er det ligeledes en moderator / administrator som må træffe beslutning om hvilken af de to brugere der skal smides ud.

Jeg synes ikke at det er den her slags sager vi burde bruge tid på i de offentlige fora på Amino. Nu har jeg selv brugt lidt tid på det, men det er i håb om at vi i fremtiden kan få klaret den slags sager på en anden og bedre måde.

Hav en rigtig dejlig aften!

Yes

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:45 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Thomas De Oliveira:

Thomas du har allerede skabt en pænt dårlig stemning ved at starte den her tråd Smile

:o) 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:48 | Låst

Jeg vil ikke gå ud i en diskussion hvor vidt det Thomas skriver om er relevant eller ej.
Set i lyset af hans unge alder og sammenlignet med jævnalderne, så ser jeg noget større iværksætterpotentiale i ham set i forhold til overvægten af jævnalderne wanna-be-gangster-nick-&-jay-paradise-kendisser.

MEN, jeg vil derimod støtte op om Jimmi's kommentar om at det er trist at nogen kan få lov til at stalke andre på den måde som der foregår herinde. Der er sket i skred i "magt-balancen" herinde på Amino og det begynder at ligne at det er folk med en anden agende end iværksætteri,  som sætter dagsordenen herinde. Og det syntes jeg, undskyld udtrykket, stinker af Jantelov - og det er lige præcis det som ikke ikke burde være herinde.

Så derfor donerer jeg gerne de første 100 kr. til en plus-profil til Thomas, så vi kan få afklaret hvem det er som tilsyneladdende mener, at Thomas skal trampes helt ned under gulvbrædderne uanset hvad han end skriver herinde.

/Jesper

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:48 | Låst

William Frost:
Thomas du har allerede skabt en pænt dårlig stemning ved at starte den her tråd

Jeg ser du abonnere på indlæg fra Thomas ... hvorfor hvis du ikke gider ham alligevel ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:49 | Låst

William Frost:

Thomas De Oliveira:

Thomas du har allerede skabt en pænt dårlig stemning ved at starte den her tråd Smile

Nej, jeg skriver blot min mening, så stjernegiverne ved hvor de har mig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

William Frost:

Nej Thomas forsvarer sig selv som en mand. Hvis det var mig der blev udsat for det her, skulle du se dårlig stemning. Men Thomas har nu fået doneret Plus medlemskab, jeg har betalt de sidste 700,- kr.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:50 | Låst

DesignYOU:

William Frost:

Jeg ser du abonnere på indlæg fra Thomas ... hvorfor hvis du ikke gider ham alligevel ?

Yes komisk 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Men Thomas har nu fået doneret Plus medlemskab, jeg har betalt de sidste 700,- kr.

Yes

Jeg giver gerne 100kr.!!

/allan

Side 3 ud af 17 (161 indlæg)