Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 2 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Fashion-Seller:

Det bliver sjovt, når sandhedenstime en dag kommer... For der er virkelig en person, som har et forklarings problem...

Måske man skulle give Thomas 14 dages eller 30 dages plus medlemsskab... Og vil Amino have penge for dette, så betaler vi gerne, så Thomas kan se, hvem personen er!

Jeg har lagt mærke til at den berømte "One Star" kommer ret hurtigt efter at TDO skriver et indlæg, det gjorde det også denne gang.

Så ved at lave lidt grundige iagttagelser kan man jo rimligt hurtigt regne ud hvem det er der er den skyldige.

Det må være en sag for Doctor Q.

Stjerner kommer inden giveren har læst indlægget Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15063
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:31 | Låst

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har lagt mærke til at den berømte "One Star" kommer ret hurtigt efter at TDO skriver et indlæg, det gjorde det også denne gang.

Så ved at lave lidt grundige iagttagelser kan man jo rimligt hurtigt regne ud hvem det er der er den skyldige.

Det må være en sag for Doctor Q.

Så simpelt er det desværre ik...

2 dage i træk er jeg blevet beskyldt for, at give 1 stjerne til nogle... Men begge gange kunne jeg ik give stjerner, og jeg ville heller ik have spildt dem på deres indlæg...

Så det behøves ik at være en, som kommenterer i trådene...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

@Jim hove

Nu sviner han ingen til, men han giver konstant ret til nogle personer, uanset hvad de siger og skrever. De bliver fremhævet i mange af hans indlæg. Og det gør også at man mere tænker fankultur end et egentligt indlæg.

Thomas De Oliveira:

At du ikke bryder dig om mig, er helt fint med mig. Men at du skriver jeg stadig kommer med irrelevante indlæg og skriver arto i forbindelse med mig, synes jeg ikke er i orden. Jeg har skam en mening om mange ting, og danner mig mere og mere viden og erfaring for hverdag der går med mine projekter, og Aminos mange gode tråde. 

Som skrevet før til jim, så mener jeg at din fan dyrkelse er dit største problem, for du kan næsten ikke svare uden at nævne adre personer du ser op til, og uanset hvad de svarer så er du enig. Og hvis det er den form for virksomhed du vil køre så går du falit, før du når at skrive under på lånekontrakten.

Det jeg siger til dig er skab din egen mening, hvis den....og om den så går imod dine iconer, og...der er sq ingen her der altid er enige med dem, og som jeg kender dine iconer, så ser de heller ikke ned på folk med en anden mening, så længe man kan argumenterer for den.

/Kenneth

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:35 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg selv været ramt af stjernefeberen..

man kan ikke gå udfra at det er en der deltager i tråden.

Jeg fik en stjerne (holder tit øje) og da jeg så 1 time efter kigger igen kan jeg have fået 5 dårlige stjerner for forskellige indlæg, det handler vel bare om at gå ind i andres profil og så ellers give den gas med den negative pistol til alle indlæg.

Så måske mere hold øje med dine besøgende i din profil :-)

Men ja, glem stjernerne og giv den gas og vær dig selv

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:35 | Låst

Nå, man kan se de minusser han nu får , at det åbenbart er en lille drengebande, der gemmer sig i mørket. Og da Amino ikke vil gøre noget ved det, må han jo hoste op med nogle beskyttelsespenge. Og i det hele taget bare finde sig i det.

Men tillykke med at du er blevet så misundelsesværdig Thomas. Når du tjener en masse penge , kommer de tilbage og forguder dig. Sådan er den slags mennesker.

God weekend til alle mand, selv de små mænd.. de skal også have kærlighed :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er den første der smider 100 Kroner i en Pulje der giver Thomas Amino plus for et år!

Det er ikke fordi det er en YNK YNK  jeg vil støtte et Amino Plus Medlemskab til Thomas men fordi jeg respektere Thomas' Alder og måde at takle ALT kritik, ris/ros han får, og hans Gåpåmod for at hoppe ud i en voksen verden med Politik, Iværksætteri og fordi han er Modig at turde gøre det!

Folk er velkommen til at skrive en PM til mig hvis de ønsker at tribute til det!

Mangler: 8 :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:37 | Låst

Kenneth:
Nu sviner han ingen til, men han giver konstant ret til nogle personer,

Kenneth : Ja jeg giver dig ret, men der er fandme mange der har travlt med idolisere Thorborg, Demib og Rosenstand. Der i er han langt fra alene. Jeg synes også selv det irriterende og barnligt at se på, men HEY DE ER 14 år !! Let it go

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:38 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Hej Thomas

Egentlig bryder jeg mig ikke om dig, hvorfor jeg generalt har ignoreret dig.

Men når du kommer med sådan et oplæg, så er det fordi at du ikke forstår, at vi er nogle mennesker der tænker mere forretning énd at dette er en udvideslse af arto.

Og det betyder så også at mange af dine indlæg og svar, er irrellevante, for du er så personfikseret på 2 personer at det nærmest gør at jeg med mine blødende hæmorider hellere vil sidde på en hård sten, end at se dine indlæg.

Hvis du begyndte at danne dine egne meninger, kom med noget fagligt uden at skulle kommentere 2 personer, så kunne det ske at man tog dig bare lidt seriøst. Men du stamper i det, og med opbakning fra andre brruger her, som jeg egentlig ikke fatter hvorfor.

Så tænk dig en strategi omkring hvem eller hvad du er, og så tag og svare ud fra det.

Dette er venlig ment, selvom det er skrevet hårdt, men håber at du fatter pointen.

/Kenneth

Enig, selvom det med at side med blødende hæmorider på en hård sten ikke lyder særlig rart Smile

:o) 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:39 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Nu sviner han ingen til, men han giver konstant ret til nogle personer, uanset hvad de siger og skrever. De bliver fremhævet i mange af hans indlæg. Og det gør også at man mere tænker fankultur end et egentligt indlæg.

Lad mig se et eksempel? 

Kenneth:

Som skrevet før til jim, så mener jeg at din fan dyrkelse er dit største problem, for du kan næsten ikke svare uden at nævne adre personer du ser op til, og uanset hvad de svarer så er du enig. Og hvis det er den form for virksomhed du vil køre så går du falit, før du når at skrive under på lånekontrakten.

Det jeg siger til dig er skab din egen mening, hvis den....og om den så går imod dine iconer, og...der er sq ingen her der altid er enige med dem, og som jeg kender dine iconer, så ser de heller ikke ned på folk med en anden mening, så længe man kan argumenterer for den.

Jeg har skam en mening, og det er at det er pisse irreterende med mennesker som giver minus karma uden grund konstant. Det er der jo åbenbart andre der er enige i, og det kan jeg jo ikke gøre særlig meget ved. Hvis de skriver noget som jeg ikke synes om skal jeg nok være den første til at sige det.

Side 2 ud af 17 (161 indlæg)