Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus til Thomas De Oliveira, Velfortjent!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

Det er typisk dansk mentalitet at blive missundelig og hakke ned på andre der har succes, får mere opmærksomhed end gennemsnittet og bliver priorteret foran andre.

Ok nu vil platheden ikke ophøre.

Er du total gået i selvsving eller hvad sker der for dig. Jeg har absolut ikke noget imod at I vælger at give knægten det....det jeg har noget imod er din ignorance over for andre bruger på siden her, og laver en ekstra tråd. Vil du være venlig at kommentere det, inden du fremsætter flere ubegrundede beskyldninger.

Og den eneste bevæg grund der kan være for det er netop provokation, og ikke en skid andet.

Og det med missundelse kan jeg ikke bruge til noget, jeg har en sund virksomhed uden gæld. Og med overskud fra år 1.  Så fortæl mig hvad jeg skal være missundelig på, jeg kan virkelig ikke se det.....Jeg har ingen kunder her på amino, og ingen potentielle. Jeg ser ikke op til nogen her, og forventer heller ikke at nogen skal se mig.....jeg kan ikke se det undskyld.

/Kenneth

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:08

Bautik:

Vi er 7 Aminoer Der har doneret Thomas De Oliveira et Amino Plus Medlemskab i et år! 

Kunne I ikke lave det til en månedlig event. Så kunne man nominere Amino brugere i forskellige kategorier Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:09

Nicolaj Thomasen:

Bautik:

Vi er 7 Aminoer Der har doneret Thomas De Oliveira et Amino Plus Medlemskab i et år! 

Kunne I ikke lave det til en månedlig event. Så kunne man nominere Amino brugere i forskellige kategorier Big Smile

Jo helt sikkert! :D Måske Amino Of the Year i forskellige kategorier ville være sjovt at lave :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:21

Kenneth:

Fashion-Seller:

Der er ingen iscenesættelse eller reklame i det her... Der er tale om en knægt, som er blevet kanøflet af især 6 personer herinde fra, hvis gennemsnits alder er tæt på 31 år!

Har folk på den alder, virkelig et behov for at hakke ned på en, som er halvt så gammel som dem selv?

Hvem siger de hakke ned, kan det ikke ske at de har kikket på relevansen af hans indlæg????

Og generalt, så har der jo manglet relevans og det kan vi alle jo ikke komme uden om. Så er det jo lige meget om man er 14 eller 65 år.

Men nu har du jo valgt dit synspunkt, og jeg mit og vi bliver aldrig enig.

Hvis det ingen relevans har, så er det sjovt, at kun en af dem kommentere i Thomas´ tråde... Resten smider stjerner, og smider endda stjerner til ham, når han spørge til, hvem de er...

Det har måske ik relevans for en 30 årig, men har en 30 årigs problemer relevans for en 14 årig eller 20 årig eller 25 årig? Hvis vi skal kigge så snævet på livet, så skulle Thorborg vel lave en kategori til alle aldre fra 14-100 år, hvor man kun kunne svare i sit eget årstal... TRIST!

Jeg har intet valgt! Jeg har givet Thomas negative, men jeg kan i det mindste stå ved det, og fortælle hvorfor! Dem som har jagtet ham, har bare smidt de negative uanset hvad!
Der er for 6 af de 7 i top 7 igen rød tråd i deres stjerne givning. Eneste fællesnævner er Thomas´ indlæg!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38

Kenneth:

Nu har jeg ikke adgang til hans lister, men kan det så ikke også tænkes, at ligesom jeg springer hans índlæg over, så vælger de af refleks at give lave stjerner.

Det sjove er jo, at folk kalder det en børnehave, men de vælger selv at synke ned på niveauet under!

Kenneth:

Det er jo heller ingen hemlighed, at han har trådt nogle mennesker over fødderne, med sine naive opførelse, og blandet sig i noget som han ikke skulle, og så er blevet beskydtet af nogle andre aminoer.

Men han har fandme os taget sine tæsk for det! Han har lært det på den hårde måde herinde...

Kenneth:

Og det sjoveste er at for noget tid siden, så skulle man ikke tage hensyn til alder, og lige pludselig når en på 14 år træder meget ved siden af, og kommer i fokus så skal man tage hensyn til alder....

Gider du citere mig, hvor det er jeg siger, at vi skal tage hensyn til alderen tak...

Hvis du vil høre min ærlige mening om Thomas, så synes jeg han var MEGA belastende i starten. Det skrev jeg til ham i en PB + nogle råd osv., og idag har han sku taget tingene til sig, og rettet dem!

Så hvorfor dømme ham på fortiden, fremfor de indlæg han laver i nutiden?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:03

Kenneth:

Det er jo netop fordi at der er nogle som støtter om om de personer der sænker det derned, og her kan jeg så i øjeblikket komme på 7 navne.

Ja vi er nogle, som skal gå i vuggestue, men thats life... Tror vi alle 7 overlever :)

Og anyway så er min holdning klar. Dem som ik kan respektere andre mennesker for deres holdninger, være måde eller ID, er sku dem, som er på børnehave niveau her i verden!
Ja man kan være uenige, men derfor kan man skisme godt have respekt for et andet individ! Uanset farve, religion, højde, vægt, øjenfarve osv...

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)