Ok nu vil platheden ikke ophøre. Er du total gået i selvsving eller hvad sker der for dig. Jeg har absolut ikke noget imod at I vælger at give knægten det....det jeg har noget imod er din ignorance over for andre bruger på siden her, og laver en ekstra tråd. Vil du være venlig at kommentere det, inden du fremsætter flere ubegrundede beskyldninger. Og den eneste bevæg grund der kan være for det er netop provokation, og ikke en skid andet. Og det med missundelse kan jeg ikke bruge til noget, jeg har en sund virksomhed uden gæld. Og med overskud fra år 1. Så fortæl mig hvad jeg skal være missundelig på, jeg kan virkelig ikke se det.....Jeg har ingen kunder her på amino, og ingen potentielle. Jeg ser ikke op til nogen her, og forventer heller ikke at nogen skal se mig.....jeg kan ikke se det undskyld. /Kenneth |
Bautik:Vi er 7 Aminoer Der har doneret Thomas De Oliveira et Amino Plus Medlemskab i et år!
Kunne I ikke lave det til en månedlig event. Så kunne man nominere Amino brugere i forskellige kategorier