Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 6 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Jeg har ved flere lejligheder givet dig én stjerne, fordi jeg synes, at du til tider er enormt tykpandet og umodtagelig overfor konstruktiv kritik. Det irriterer mig, når jeg bruger tid og kræfter på at komme med kritik til dine tiltag, som du alligevel lader stå overhørigt, fordi rygklapperiet er mere interessant.

Omvendt har jeg så også givet dig fem stjerner, når du har absorberet kritikken og lavet de nødvendige ændringer.

Jeg får af og til én stjerne, men ved at reagere giver du stjernegiverne den opmærksomhed, de gerne vil have. Og jeg tror ikke det stopper, bare fordi du får Plus.

Så et godt råd er, som Rosenstand også er inde på, at glemme, at stjernesystemet eksisterer (medmindre du selvfølgelig får fem af slagsen).

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:12 | Låst

BZR:
fordi jeg synes, at du til tider er enormt tykpandet og umodtagelig overfor konstruktiv kritik.

Det er der nu en del der er her på Amino, og andre steder. Men derfor stalker man ikke folk. Det simpelt en forstyrret person der gør sådan noget

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:13 | Låst

Thomas De Oliveira:

DesignYOU:

William Frost:
Thomas du har allerede skabt en pænt dårlig stemning ved at starte den her tråd

Jeg ser du abonnere på indlæg fra Thomas ... hvorfor hvis du ikke gider ham alligevel ?

Yes komisk 

Haha...Priceless. Siger alt!

Thomas, jeg er helt enig med dig, men desværre får du ingen support herinde med et indlæg som dette. Smålighed er en del af den danske kulturarv. Tag imod dine minus-karma point (ligesom jeg vil gøre med dette indlæg) og smil for dig selv, velvidende at du har været tro mod dig selv og fortsætter i den rigtige retning imod realiseringen af dine mange drømme.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:14 | Låst

Jimi Hove:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
men man køber jo ikke fødselsdagsgaver til sig selv

Det gør jeg da ! Min fødselsdag er årets højdepunkt, dagen hvor jeg skal fejre hvor fed og gennemført jeg er. Den får fuld skrue. I år forærer jeg mig selv et luksusophold i sommerhus oppe ved Skagen. Jeg har været en god dreng i år :-)

Hvornår har du egentlig fødselsdag? Jeg kom lige til at tænke på at jeg faktisk har fødselsdag her den 27 juni - jeg bliver 32 - nederen så forlader jeg et primtalsalder.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:17 | Låst

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hvornår har du egentlig fødselsdag?

Det holder jeg for mig selv. Men stjernetegnet Jomfruen er besat af perfektion og reftfærdighed, og kan også godt lide at se sig selv i en offerolle, som en slags Jesus. Og så siger jeg ikke mere :-)

Tilbage til tråden

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:18 | Låst

Thomas selvom du retter på dit indlæg, har jeg stadig taget et billede af det :)

Fortæl mig lige engang, hvad var navnet på denne person der kontaktede dig :)?

:o) 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:18 | Låst

Hej

Fy for fanden da.

Først bliver jeg nødt til at give Rosenstand ret, og nu donerer jeg sgu 100 kr. til Plus selvom jeg er inderligt imod pluskonceptet.

Jeg medgiver gerne at jeg støtter op omkring Thomas, og selvom Thomas ofte er fuld af sig selv så synes jeg egentligt at han hører mere hjemme på Amino, end de stakler som af uransagelige grunde tror at de kan imponere nogen med deres "forretningssnak".

Amino består hovedsagelig af meget unge mennesker, og der er rigtigt langt mellem de ægte entreprenører, og Thomas er faktisk én af dem. Jeg bryder mig ikke om noget af det Thomas laver, men det er nu engang hans beslutning, og så er det faktisk ikke så besværligt lige at bruge 5 minutter på at afkode de forskellige projekter, og give lidt feedback på det han render rundt og laver. 

Jeg synes ikke der er noget særligt voksent over Amino,- og det vil da også kun være de færreste forundt at få et voksenliv som selvstændige erhvervsdrivende. Sådan er det, - det er ikke alle der er gjort af det rette stof, - men jeg tror faktisk Thomas er det.

Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:18 | Låst

@Navnébror Thomas Thomsen 

Jeg har stor respekt for dig, og dine kompetencer indenfor dit erhverv som tekstforfatter, du er pisse dygtigt! Alle dine indlæg, er med kontraktiv kritik, og til jer andre, JEG TAGER ALT KONTRAKTIV KRITIK TIL MIG!!!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:19 | Låst

BZR:

Jeg har ved flere lejligheder givet dig én stjerne, fordi jeg synes, at du til tider er enormt tykpandet og umodtagelig overfor konstruktiv kritik. Det irriterer mig, når jeg bruger tid og kræfter på at komme med kritik til dine tiltag, som du alligevel lader stå overhørigt, fordi rygklapperiet er mere interessant.

Omvendt har jeg så også givet dig fem stjerner, når du har absorberet kritikken og lavet de nødvendige ændringer.

Jeg får af og til én stjerne, men ved at reagere giver du stjernegiverne den opmærksomhed, de gerne vil have. Og jeg tror ikke det stopper, bare fordi du får Plus.

Så et godt råd er, som Rosenstand også er inde på, at glemme, at stjernesystemet eksisterer (medmindre du selvfølgelig får fem af slagsen).

Ja, du er simpelthen bare the man, BZR. Hvis Thomas lytter kan du altså lide ham, og hvis han ikke lytter, så kan du ikke lide ham? Det er fandme stærke argumenter. Og demokrati af allerhøjeste kaliber.

Ja, Thomas er kun 14 år, og indimellem fremgår det tydeligt, og alligevel spår jeg ham mere succes end mange af jer andre.Tænk, hvad han ikke kan drive det til, når han for alvor træder i karakter.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:22 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg er plus!!!! Cake

Jeg takker virkelig mange gange til alle der har doneret til dette, nu skal i alle få afvide hvem der giver mig de stjerner :-) 

Side 6 ud af 17 (161 indlæg)