|
@Navnébror Thomas Thomsen Jeg har stor respekt for dig, og dine kompetencer indenfor dit erhverv som tekstforfatter, du er pisse dygtigt! Alle dine indlæg, er med kontraktiv kritik, og til jer andre, JEG TAGER ALT KONTRAKTIV KRITIK TIL MIG!!!
|
BZR:Jeg har ved flere lejligheder givet dig én stjerne, fordi jeg synes, at du til tider er enormt tykpandet og umodtagelig overfor konstruktiv kritik. Det irriterer mig, når jeg bruger tid og kræfter på at komme med kritik til dine tiltag, som du alligevel lader stå overhørigt, fordi rygklapperiet er mere interessant.
Omvendt har jeg så også givet dig fem stjerner, når du har absorberet kritikken og lavet de nødvendige ændringer.
Jeg får af og til én stjerne, men ved at reagere giver du stjernegiverne den opmærksomhed, de gerne vil have. Og jeg tror ikke det stopper, bare fordi du får Plus.
Så et godt råd er, som Rosenstand også er inde på, at glemme, at stjernesystemet eksisterer (medmindre du selvfølgelig får fem af slagsen).
Ja, du er simpelthen bare the man, BZR. Hvis Thomas lytter kan du altså lide ham, og hvis han ikke lytter, så kan du ikke lide ham? Det er fandme stærke argumenter. Og demokrati af allerhøjeste kaliber.
Ja, Thomas er kun 14 år, og indimellem fremgår det tydeligt, og alligevel spår jeg ham mere succes end mange af jer andre.Tænk, hvad han ikke kan drive det til, når han for alvor træder i karakter.
Dbh
Thomas
Bliv gratis medlem