Mon ikke snart det er ved at være sengetid - eller tid til iværksætteri? |
Hej Thomas
Jeg har givet dig Thomas negative stjerner, og det har jeg vist også skrevet før. Jeg kan godt forklarer hver enkelt af dem, men helt ærligt, det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på.
Jeg har også givet dig en negativ stjerne for din oprettelse af dette indlæg, for det bringer intet positivt til amino.dk. Tværtimod, det trækker en masse mennesker og virksomheder ned i en stor fed pøl og mudder og lort.
Intet kan vi bruge til noget, intet.
Jeg ved ikke om historien nogensiden vil tage en ende, men næste kapitel i sagaen bliver vel at de 6-7 personer du har vist listen, taler om den indtil den dag du offentliggøre den, også starter endnu et kapitel. Jeg står sgu af her.
Jeg vil til gengæld rose dig for rent faktisk at have flyttet dig et godt stykke. Hvis vi går blot nogle måneder tilbage, så ser dine indlæg en del anderledes ud.
I min optik er det hele efterhånden blevet en stor farce og jeg kan slet ikke finde rundt i gode og dårlige indlæg længere, nogle vil gerne hjælpe, men de stakkels mennesker drukner i blandt dem der ikke hjælper, så for mit eget bedste tager jeg lige en offline periode fra amino, måske ses vi igen i 2011.
God iværksætter vind til Jer alle!