Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 12 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige sige tusind tak til jer alle! 

Som jeg siger i videoen har jeg respekt for jer alle, vi er alle mennesker med forskellige holdninger, i lærer mig alle sammen noget. 

Jeg har jo et politisk nyhedssite som skal opdateres så tak for en god aften, og et plus medlemsskab, som jeg altid vil huske hvordan det kom. 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:47 | Låst

Fashion-Seller:
Det var i hvertfald ik de navne, som jeg havde forventet at se... Confused

hmm... hvem er det :D?

er ikke plusser, så kan ikke se det, nogle der kan sende en PB? 

.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:48 | Låst

Passiv +:

Nu har jeg ikke mulighed for at give stjerner så nej ikke mig :-)

Ja regner da med at du har et problem med mig når du i tråde der ikke vedrøre mig nævner og omtaler mig negativt..

Jeg regner da med du har et problem med jeg lever livet og skider på andre holdninger og meninger, korrekt ?

men har da en ide om du er en af mine "hadere"

Iøvrigt snakker jeg stadig lidt med Thomas og den sag er vi videre med..

mikkel

Hej Mikkel

Nej, jeg er nu ikke en af dine hadere. Jeg fornemmer, at du er en "Jeg-er-mig-selv-nærmest-type", og det kan jeg godt relatere til. Jeg synes også, det er fedt, at du er uafhængig, det er skam også mit eget mål, men jeg bryder mig ikke om, at du har flere profiler herinde og giver udtryk for, at nu forlader du Amino uden rent faktisk at gøre det. Det kan godt fremstå lidt opmærksomhedssøgende og patetisk.

Og det er vel heller ikke nødvendigt for din videre "eksistens", hvis du forstår, hvad jeg mener?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Ja jeg er mig selv og gør som jeg lyster :-)

Ja jeg er heldigvis uafhændig af chef og andet møg :-)

Jeg har haft en grund til flere profiler, men den kan vi altid tage.. Men der var en mening med det i sin tid.

Jeg har delvist opnået mine succes herinde på de forskellige alternative måder..

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:01 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja man skal da ikke sætte sig og se en fodboldkamp, for så er man da gået glip af det hele. Hvad er det efterhånden for en verden vi lever i? :o)

Tillykke med dit Plus medlemsskab, det har du fortjent. Jeg hører også til dem der tror på at du er én (...) kommende stjerne, når man kigger på hvordan du agerer som 14 årig. Jeg har også bemærket at du på det seneste, er blevet langt bedre til at modtage kritik, og tage det til efterretning som du føler er relavant.

Jeg har set flere af dine videoer, og jeg synes faktisk den du poster i tråden her, er en af dine bedste. Ikke fordi den har noget med iværksætteri at gøre, men fordi du for en gangs skyld har noget personlighed med i den. Det kan der selvfølgelig være i flere af dem jeg ikke har set, men det er noget jeg i hvert fald har savnet, altså dine meninger. Så fortsæt i den stil.

Og stort thumbs up til jer der har doneret Plus profilen. Jeg håber at det er med til at stoppe en barnlig hetz.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21 | Låst

Jonathan Hansen:

Fashion-Seller:

Hvis Thomas vil dele det med Amino, så poster han det selv i tråden...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:25 | Låst

Fashion-Seller:

Jonathan Hansen:

Fashion-Seller:

Det er nemlig fuldstændig korrekt, og jeg ønsker ikke at offentliggøre det, da jeg ikke er her for at skabe dårlig stemning. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:29 | Låst

Fashion-Seller:

Og et eller andet sted synes jeg han skulle gøre det, bare som en lille "tak for ingenting I feje kujon-hunde"

Men det er selvfølgelig Thomas's egen beslutning, og der er også stil over at lade være. Jeg ville dog ikke se skævt til Thomas,han valgte at lægge det frem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:31 | Låst

Du skaber jo dårligt stemming her på amino, med din tråd her og med din video. Det er lidt provokerende at se i kan rend mig til dem, som ikke kan lide dig? For dig betyder det åbnebart alt at få høje karme point..

Hvis du ikke kan klare at få lave karma point, så lad være med at sige din mening om livet her på amino!

I´m out ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:32 | Låst

Passiv +:
Godnat Jimi ;-)

God nat Mikkel, din gamle gøgler ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:40 | Låst

avisen:

Du skaber jo dårligt stemming her på amino, med din tråd her og med din video. Det er lidt provokerende at se i kan rend mig til dem, som ikke kan lide dig? For dig betyder det åbnebart alt at få høje karme point..

Hvis du ikke kan klare at få lave karma point, så lad være med at sige din mening om livet her på amino!

Så er det jo godt jeg kun har fået + karma for den video, og samlet set + for dagens debatter i dag. Jeg siger min helt ærlige mening i den video, hvis det så irritere nogen (dig) er det som det er. Du ser heller ikke Martin Thorborg, lave videoer hvor han ikke irritere en eller anden på en eller anden måde.

avisen:
I´m out ;)

Sov godt så :-)

Side 12 ud af 17 (161 indlæg)