Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 15 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
og god nat

Det sagde du også for 4 timer siden ;-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 00:39 | Låst

Sikke dog så meget, der kan nå at ske, når man er til en familefødselsdag fredag aften.

Thomas, tillykke med plus'et. Bautik, hvis der mangler bidrag til indsamlingen spytter jeg gerne i. Ellers gi'r jeg gerne en luxusbajer ved lejlighed.

Alle andre: Hav en dejlig lørdag, god kamp og lad os så få lavet nogle forretninger!

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:41 | Låst

Tommy Krabbe:

Sikke dog så meget, der kan nå at ske, når man er til en familefødselsdag fredag aften.

Thomas, tillykke med plus'et. Bautik, hvis der mangler bidrag til indsamlingen spytter jeg gerne i. Ellers gi'r jeg gerne en luxusbajer ved lejlighed.

Alle andre: Hav en dejlig lørdag, god kamp og lad os så få lavet nogle forretninger!

Thomas er dækket godt ind :) Du må mere end gerne byde på en God Bajer, det er altid noget jeg sætter pris på! Så må vi jo invitere ham Thomas! 14år er vel også der man knækker sig i fuldskab for første gang eller lign? :D

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 00:43 | Låst

Bautik:
Thomas er dækket godt ind :) Du må mere end gerne byde på en God Bajer, det er altid noget jeg sætter pris på! Så må vi jo invitere ham Thomas! 14år er vel også der man knækker sig i fuldskab for første gang eller lign? :D

Embarrassed

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:44 | Låst

Tommy Krabbe:

Bautik:

Embarrassed

Guess not :D

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:44 | Låst

Bautik:

Tommy Krabbe:

Ingen kommentarer Zip it! Stick out tongue

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 00:45 | Låst

Nu forstår jeg hvorfor Aminoer er begyndt få flere sidevisninger!

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:47 | Låst

Tommy Krabbe:

Mange tak Tommy. Jeg er vist dækket nok ind som Bautik skriver, men du kan til gengæld lade mig læse i din bog når jeg kommer forbi en dag :-) 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:50 | Låst

Nu forstår jeg hvorfor Aminoer er begyndt få flere sidevisninger!

Send mig en mail omkring det konkurrence værk, og beskriv det i detaljere, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. 

Kontakt@TDOmedia.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Jeg elsker at skabe sådanne debatter, og jeg er efterhånden en erfaren 'herre' til det. Men jeg får simpelthen så meget viden og erfaring tilbage. 

Hej Thomas,

Ingen tvivl, du forstår da om nogen at skabe aktivitet i Aminos Cafe & hygge. Skype-BigSmile

Det ville være helt fantastisk, hvis du brugte den evne og den samme mængde energi til at debatere om iværksætteri.

Jeg indrømmer personligt gerne, at jeg meget sjældet ser dine video indlæg.
Om det primært skyldes min alder, at jeg primært er her for iværksætteriet, eller noget helt tredie, ved jeg ikke.. det er måske nok en blanding.

Jeg synes dit interview med statsministeren var fantastisk - ja lidt af et scoop for dig, men samtidigt er der - efter min personlige mening - temmeligt langt derfra til en tråd som denne på p.t. 150 indlæg og næsten 4.000 visninger.

Når man som du stikker hovedet frem i en så markant grad og debaterer med en masse voksne (og nogle måske også gamle) iværksættere og erklærer at alder ingen som helst betydning har for, hvor seriøst andre Amino'er skal tage dine indlæg.. så kan jeg personligt godt undre mig over, at de som måtte være kritiske overfor dine indlæg eller din facon, kan få så meget opmærksomhed fra dig og at de som er uenige i din facon skal gøres til skurke.

Du skal da ikke lade dig slå ud af, at ikke alle uden tøven bifalder dine indlæg eller faconen på dem.
Ifølge det seneste video indlæg, som jeg rent faktisk har set, siger du jo, at det ikke rører dig, at nogen har givet dig negative karma point. Fint! Så vis det. Skype-Smile

Personligt vil jeg ønske dig held og lykke med dit iværksætteri.
Med den gå-på-mod og vedholdenhed du viser, skal du nok drive det til noget.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 15 ud af 17 (161 indlæg)