Jimi for fanden! 25 % af indlægene i denne tråd, er dig der takker af for i aften, og du er stadig online! :o) Med hensyn til i morgen, skal vi nok satse på at Søren Larsen kommer på banen, hvis vi skal have mål. Man må bare ikke håbe vi kommer bagud, for så så vi mod Holland, at vi skynder os at skifte om til den effektive 4-6-0 formation, med Bechmann som mest offensive :o) Nå, det var off-topic. Det er trist at høre om den liste, men der er sørgelige mennesker allesteder. Jeg havde faktisk en idé om, at det kun var en enkelt eller to. Undskyld Mikkel, jeg har gjort dig uret igen :o) Det stopper fra i dag. Og så er det lidt tankevækkende med denne type tråde, at der er en del der har travlt med at kalde det arto, børnehaveniveau osv. (ofte er de selv blandt de værste..), men alligevel er det de mest læste og dem med flest indlæg. Så kan der vel ikke være tvivl om at de har sin berretigelse herinde. Det er trods alt ikke så svært at navigere udenom, når man har konstateret at det ikke er en ytråd der interesserer én. Derudover har det også en konsekvens for andre mennesker, når man kaster minus karma. Det kunne være en overvejelse værd, om man skulle begunde det, eller at man ved minus, var nød til at stå frem med brugernavn. Hvis man vil give en anden bruger minus, bør det vel ikke være et problem at stå ved det? |
@John
En lille bemærkning, så har jeg sagt det er fint med mig at lukke tråden, da den ikke skabe mere positivt på det tidspunkt. Men jeg synes egentlig vi skal lade den stå som Thorborg også har besluttet. Også kan den jo dø ud lige så stille, der kan ikke hele tiden være noget nyt at skrive om.
Jeg sætter sådanne debatter igang fordi jeg lærere utrolig meget, så det slet ikke er til at fatte. I kan nok huske nogen af mine første indlæg, de var meget negative, og nu synes jeg sgu at gennemsnittet af indlæg fra mig køre som det skal, men en vis relevans som passer til mig.
Tak for rosen.
Mvh. Thomas