Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 16 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Det er lørdag nu, og Nicklas Bendtner har lovet at han scorer 5 basser i aften, SÅ bliver det ikke bedre. Og så jeg en ramme dåsesodavand. Og ja jeg er også småfed , og har fået rigeligt af dem.

Og ja jeg følger en diskussion til dørs, det den rette måde at gøre det på. Men nu har vi nået døren, og jeg vil gerne takke alle for at deltage.. its been a blast :-)

Jimi for fanden! 25 % af indlægene i denne tråd, er dig der takker af for i aften, og du er stadig online! :o)

Med hensyn til i morgen, skal vi nok satse på at Søren Larsen kommer på banen, hvis vi skal have mål. Man må bare ikke håbe vi kommer bagud, for så så vi mod Holland, at vi skynder os at skifte om til den effektive 4-6-0 formation, med Bechmann som mest offensive :o)

Nå, det var off-topic.

Det er trist at høre om den liste, men der er sørgelige mennesker allesteder. Jeg havde faktisk en idé om, at det kun var en enkelt eller to. Undskyld Mikkel, jeg har gjort dig uret igen :o) Det stopper fra i dag.

Og så er det lidt tankevækkende med denne type tråde, at der er en del der har travlt med at kalde det arto, børnehaveniveau osv. (ofte er de selv blandt de værste..), men alligevel er det de mest læste og dem med flest indlæg. Så kan der vel ikke være tvivl om at de har sin berretigelse herinde. Det er trods alt ikke så svært at navigere udenom, når man har konstateret at det ikke er en ytråd der interesserer én.

Derudover har det også en konsekvens for andre mennesker, når man kaster minus karma. Det kunne være en overvejelse værd, om man skulle begunde det, eller at man ved minus, var nød til at stå frem med brugernavn. Hvis man vil give en anden bruger minus, bør det vel ikke være et problem at stå ved det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:58 | Låst

@John

En lille bemærkning, så har jeg sagt det er fint med mig at lukke tråden, da den ikke skabe mere positivt på det tidspunkt. Men jeg synes egentlig vi skal lade den stå som Thorborg også har besluttet. Også kan den jo dø ud lige så stille, der kan ikke hele tiden være noget nyt at skrive om. 

Jeg sætter sådanne debatter igang fordi jeg lærere utrolig meget, så det slet ikke er til at fatte. I kan nok huske nogen af mine første indlæg, de var meget negative, og nu synes jeg sgu at gennemsnittet af indlæg fra mig køre som det skal, men en vis relevans som passer til mig. 

Tak for rosen. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen

Lad mig starte med at sige, at jeg synes det er helt iorden når nogen "truer" med at holde pause fra Amino fordi det ikke er seriøst nok til dem. Som Martin Thorborg skriver, så er glasset for nogen halvfyldt, og for andre halvtomt.

Jeg hører til i den ældre generation af Aminiomedlemmer, og når jeg er her er det fordi at jeg elsker de her tråde mest af alt på Amino. Jeg bruger jo robotter til at deltage i de sociale medier, og her henter jeg altså viden om reaktionsmønstre, - så når nogen påstår at indlæg at denne type ikke bidrager til noget så er det jo fordi de ikke ved bedre.

Sådan er erfaringsniveauet jo så forskelligt, og det er netop derfor at Amino har sin berettigelse. Hvis vi ser bort fra at Amino jo egentligt bare skal sælge Thorborgs produkter, så kan vi som brugere jo ændre på den dagsorden. Enten ved at sælge vores egne produkter gennem linkstrukturen, eller at reklamere for dem.

MEN -man kan også vælge at blive klogere på forskellige emner, og for unge mennesker især er det svært at lytte til de mere erfarne. Sådan var jeg også, da jeg var yngre. Der har Thomas vist et potentiale, ved rent faktisk at lytte, - og at lytte er jo ikke det samme som at han skal gøre som f.eks jeg siger. At lytte er at tage kritikken til sig, og så ændre sin adfærd så man både får gavn af andres erfaring men også at man styrer projektet i den retning man selv vil.

Når jeg er med til at betale for Thomas plusmedlemskab, så er det ikke fordi han har nasset sig til det. Jeg kunne godt have foræret ham det tidligere, men jeg er imod pluskonceptet fordi jeg som annoncør er imod at nogen tager betaling fra mig for at vise mine annoncer, - og så fra andre så at de kan slippe for dem.  

Men Plusabb. indeholder mange andre ting, der kan hjælpe Thomas på vej, herunder altså også muligheden for at læse et par gode bøger, herunder Thomas Rosenstands som jo kan hjælpe et godt stykke af vejen når man gerne vil lave lidt spin omkring sin egen person. Det er jo ikke webshop, affiliate og adsense det hele.

Jeg håber ikke listen over "stjernekasterne" kommer offentligt frem, jeg ser det mere som at de som har stalket Thomas er lige så fulde af sig selv som Thomas er, - så det må ophæve hinanden.

Jeg ser bare gerne, at vi respekterer hinanden noget mere. Hvis det derfor kan hjælpe, så må man gerne bruge min profil til at give 1 stjerne, - og er det ikke nok så giv mig en PB så har jeg oprettet en anden profil der hurtigere kan komme i minus.

Kunne vi så ikke være samme i fred og fordragelighed, og måske indse at vi nok ikke ved så meget som vi selv tror, - uanset hvor gamle vi er.

Michael

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:48 | Låst

Dyrebilen.dk:

Hej igen

Lad mig starte med at sige, at jeg synes det er helt iorden når nogen "truer" med at holde pause fra Amino fordi det ikke er seriøst nok til dem. Som Martin Thorborg skriver, så er glasset for nogen halvfyldt, og for andre halvtomt.

Jeg hører til i den ældre generation af Aminiomedlemmer, og når jeg er her er det fordi at jeg elsker de her tråde mest af alt på Amino. Jeg bruger jo robotter til at deltage i de sociale medier, og her henter jeg altså viden om reaktionsmønstre, - så når nogen påstår at indlæg at denne type ikke bidrager til noget så er det jo fordi de ikke ved bedre.

Sådan er erfaringsniveauet jo så forskelligt, og det er netop derfor at Amino har sin berettigelse. Hvis vi ser bort fra at Amino jo egentligt bare skal sælge Thorborgs produkter, så kan vi som brugere jo ændre på den dagsorden. Enten ved at sælge vores egne produkter gennem linkstrukturen, eller at reklamere for dem.

YesBeerYesMEN -man kan også vælge at blive klogere på forskellige emner, og for unge mennesker især er det svært at lytte til de mere erfarne. Sådan var jeg også, da jeg var yngre. Der har Thomas vist et potentiale, ved rent faktisk at lytte, - og at lytte er jo ikke det samme som at han skal gøre som f.eks jeg siger. At lytte er at tage kritikken til sig, og så ændre sin adfærd så man både får gavn af andres erfaring men også at man styrer projektet i den retning man selv vil.

Når jeg er med til at betale for Thomas plusmedlemskab, så er det ikke fordi han har nasset sig til det. Jeg kunne godt have foræret ham det tidligere, men jeg er imod pluskonceptet fordi jeg som annoncør er imod at nogen tager betaling fra mig for at vise mine annoncer, - og så fra andre så at de kan slippe for dem.  

Men Plusabb. indeholder mange andre ting, der kan hjælpe Thomas på vej, herunder altså også muligheden for at læse et par gode bøger, herunder Thomas Rosenstands som jo kan hjælpe et godt stykke af vejen når man gerne vil lave lidt spin omkring sin egen person. Det er jo ikke webshop, affiliate og adsense det hele.

Jeg håber ikke listen over "stjernekasterne" kommer offentligt frem, jeg ser det mere som at de som har stalket Thomas er lige så fulde af sig selv som Thomas er, - så det må ophæve hinanden.

YesBeerYesJeg ser bare gerne, at vi respekterer hinanden noget mere. Hvis det derfor kan hjælpe, så må man gerne bruge min profil til at give 1 stjerne, - og er det ikke nok så giv mig en PB så har jeg oprettet en anden profil der hurtigere kan komme i minus.

Kunne vi så ikke være samme i fred og fordragelighed, og måske indse at vi nok ikke ved så meget som vi selv tror, - uanset hvor gamle vi er.

Michael

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:34 | Låst

Jeg synes det er ærgeligt hvis den liste ikke bliver offentliggjort - ikke mindst for de du gang på gang har mistænkeliggjort. Står Mikkel Friis og William Frost for eksempel ikke blandt de øverste på den liste skylder du vist en undskyldning.

Hvis den ikke bliver offentliggjort, vil du så ikke sende mig en PM med listen, jeg er så fandens nysgerrig ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38 | Låst

gweb:

Jeg synes det er ærgeligt hvis den liste ikke bliver offentliggjort - ikke mindst for de du gang på gang har mistænkeliggjort. Står Mikkel Friis og William Frost for eksempel ikke blandt de øverste på den liste skylder du vist en undskyldning.

Hvis den ikke bliver offentliggjort, vil du så ikke sende mig en PM med listen, jeg er så fandens nysgerrig ;-)

Diskussionen om den ominøse liste ligner seriøst noget man diskuterer i frikvarteret...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:46 | Låst

Gweb:  Jeg er blevet beskyldt for så meget herinde... Bedrager, slattenslager, fusker og ja stjernekaster...Men ikke en eneste af tingene har haft noget på sig...

Jeg er anderledes, men i sidste ende er jeg nok som mange andre iværksættere

uafhændig og plus på kontoen

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:11 | Låst

gweb:

William er ik på listen overhovedet! Så hans navn skal ik blandes ind i noget!

Mikkel er på top 7, men ik i toppen...

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:39 | Låst

Fashion-Seller:

William er ik på listen overhovedet! Så hans navn skal ik blandes ind i noget!

Det siger jeg skam heller ikke, hvis du læser igen så siger jeg at hvis han IKKE står på listen synes jeg en undskyldning ville være på sin plads, jf de kommentarer der blev sendt i hans retning tidligere i denne debat (da folk opdagede at han abonnerede på indlæg fra thomas).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:42 | Låst

Så lukker og slukker vi denne tråd...

Dbh Martin

Side 16 ud af 17 (161 indlæg)