Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv sælger nu! - Fitweb

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fodbolddrengen,

Det er svært at sende dig en PM, når du ikke har slået det til.

Du kan smide en mail på fashionlots@live.dk, hvis det er. Ellers kan jeg også skrive en PM til dig når du for det aktiveret.

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Weltström:
Det er plat fordi de sælgere der kommer til jer sælger jeres produkter som i også tjener på... Men hos jer skal man altså betale for at få lov til at arbejde. Det er i min verden en hel skæv måde at se det på. Mvh Jesper

Det er jo det som der er MLM konceptet. Man betaler for adgang til et produkt, som man så sælger i sin omgangskreds. Og dette på eget ansvar.

/Kenneth

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:26

Søren Højby Skriver:

Hej Fodbolddrengen,

Det er svært at sende dig en PM, når du ikke har slået det til.

Du kan smide en mail på fashionlots@live.dk, hvis det er. Ellers kan jeg også skrive en PM til dig når du for det aktiveret.

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Du har en pointe ;)

Men har fået aktiveret det nu - så du kan bare smide en PB når du lyster.

Nu vil jeg i hvert gå i seng - god nat! ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:18

Søren Højby Skriver:
Sådan er det faktisk ikke her hos os, trods købeloven siger noget andet. 

Vi kører det sådan at selvom sælgerne er "selvstændige" så er det stadig os der returnere og bytter varerne.

Derfor er det os der står med ansvaret for mangler på produkterne samt mangler generelt ..

Men du bør jo nok også fortælle at I ikke giver pengene tilbage, selvom der er tale om distancehandel. Så "sælgeren" hænger altså på denne risiko som det er svært at sende videre til "kunden".

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 01:22

Jeg vil anbefale jer at give en liste over præcist hvilke produkter i har, og priserne på samme tid. På den anden måde skræmmer det mange væk, da de jo ikke kan se hvad de giver 200 kr. for, andet end at de får et login.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:51

Se nu udover de 200 kr. det er jo ingenting, det handler da om hvad man kan tjene på varerne man sælger... Man kan helt sikkert ikke få 100% af udsalgsprisen, for så køber folk det i butikken, så man skal sælge det 10-20% billigere end vejl. udsalgspriser mindst, og hvis man så ikke får det billigt nok, så er der sgu ikke meget ved det da.. fordelen er jo så selvfølgelig at man ingen økonomisk binding har, men... vil nu hellere købe og sælge mine egne varer Wink

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:03

Jeg synes heller ikke man skal tage penge for at oprette sælger?
Forstår ikke helt meningen med konceptet?
Kan ikke se fidusen fra sælgers side.
Jeg mener der er jo ingen gullerød til sælgerne i forhold til at i selv ansatte sælgere på freelance?
Der skal der være en kæmpe gullerød til sælgerne. % af omsætning eller et udbetalingsbeløb udfra salgs score program. Evt. en mulig grundløn.
Så vil det fremstå noget mere attraktivt og interessant for sælgerne.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:07

Hej Søren

Er interesseret i konceptet, men vil gerne have fuld garanti for at det ikke er kopivarer. Send mig en PM med info.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:57

Hej Aminoer,

Startgebyret er til vedligeholdelse af ting som hjemmeside og andre uforudsigelige udgifter.

- Alle der kunne tænke sig en specifikliste af hvilke produkter og priser kan sende en mail til Fashionlots@live.dk

Mvh Søren

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:01

Hej Søren,

Du skulle også lige få oprettet en ordtenlig mail istedet for en live.dk mail Smile

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)