Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv sælger nu! - Fitweb

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvorfor er det plat?

Mvh Søren

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:46
Smid mig en pm med nogle flere oplysninger.. Jeg kender en del der kan være interesseret i mode produkter..
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person
Det er plat fordi de sælgere der kommer til jer sælger jeres produkter som i også tjener på... Men hos jer skal man altså betale for at få lov til at arbejde. Det er i min verden en hel skæv måde at se det på. Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:01

Hej jeg kunne også godt tænke mig at høre mere

smid en mail på rasmus_pedersen6@hotmail.com

har lige et par spørgsmål.

hvad med returet?

og hvad er der af sikring på at varerne er ægte?

mvh

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:41

Weltström:
Det er plat fordi de sælgere der kommer til jer sælger jeres produkter som i også tjener på... Men hos jer skal man altså betale for at få lov til at arbejde. Det er i min verden en hel skæv måde at se det på. Mvh Jesper

Hej Jesper,

Jeg kan godt se din undren.

Men vi i Fitweb vil gerne have aktive og seriøse sælgere. Vi tror at vi for sorteret de fleste sælgere som bare sidder og hænge sorteret fra ved at lave det beskedne beløb på 200,-.
- Og hvis det var gratis, og alle kunne se sælgerpriserne var det vel også svært for dem at sælge?

Mvh Søren 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Søren Højby Skriver:
Men vi i Fitweb vil gerne have aktive og seriøse sælgere. Vi tror at vi for sorteret de fleste sælgere som bare sidder og hænge sorteret fra ved at lave det beskedne beløb på 200,-.
- Og hvis det var gratis, og alle kunne se sælgerpriserne var det vel også svært for dem at sælge?

Ok. Held og lykke med det.

Jeg synes det er plat at i beder unge mennesker om at sælge jeres varer men de skal betale for at gøre det.

Bare fordi det er gratis kan alle vel ikke se priserne?

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:54

Hej Jesper,

Du har helt sikkert en pointe, men jeg synes ikke vi skal tage snakken her.

Vi har valgt det skal foregå sådan her, og vi har gode erfaringer med det :-)

Mvh Søren

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 22:04

Jeg skal ikke være sælger, men det skyldes ikke gebyret på de kr. 200. Jeg synes faktisk, at det er helt ok, men det kræver, at man forinden kan se hjemmesiden og få et indtryk af mulighederne for at tjene noget som sælger. Men eller helt fint, idet man ellers risikerer en masse useriøse henvendelser fra personer, der bare er nysgerrige. Det er så bare min mening ....

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 22:07

Dummede mig, svarede inden jeg havde læst side 2, så min mening er jo totalt overflødig. Beklager ....

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:14

Du må gerne smide en PM til mig også.

Har allerede en håndfuld potentielle kunder og disses veninder ;)

Hvis priserne er gode og varene er ordentlige, så er jeg sikker på jeg nok skal få solgt en masse.

Men må sige, ligesom nogle andre siger, så er det med at betale penge for at arbejde hos Jer lidt underligt. Jeg vil nærmere kalde Jer for en grossist e.l. som videresælger det til os sælgere.. Men det skal ikke skille os ad. Jeg ser en forretning her hvor jeg kan tjene penge, og det samme kan I.

Så som ovenfor nævnt: Smid mig gerne en PM ;)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)