|
Hej I jagten på shop udbyder er jeg faldet over www.webitall.dk/ og Way2Web Er der nogen der kender disse 2 firmaers web løsninger?? De lyder umiddelbart interessante JEg er især interesseret på design eksempler og funktionalitet |
Kender I Way2Web & Webitall
|
http://www.amino.dk/idealbb/profile/myprofile.asp?userID=1551&mode=recentposts Nu skal jeg ikke dømme dem på den baggrund, jeg kender ikke firmaet, har kun hørt fra en enkelt hvor det hele var gået op i en spids og hvor de virkelig var i totterne på hinanden, men det kan jo have været et enkelt tilfælde. Jeg kender ikke webitall |
Puha, ikke lige den slags der tæller positivt i min bog i hvert fald :) vedkommende kunne i det mindste have skrevet et unikt indlæg i hver tråd, fremfor at vise så lidt interesse at der bare copy/pastes et svar. |
|
|
|
|
Vi har i forbindelse med dette snakket om hvad vi kunne gøre for iværksættere, inden for vores område. og vi har set lidt på ideen om at starte et Forum udelukkende tilegnet spørgsmål, gode råd og brug af webshops. Og vil vil gerne benytte lejligheden til at høre nogle af dem der har brug for sådan et forum. om de syntes om ideen ? eller om amino klarer dette udemærket i forvejen, vi er åbne for kritik og gode foreslag, til domæne osv. Vi vil hermed også gerne åbne op for muligheden at i kan komme med foreslag til initiativer på nettet som kan hjælpe andre i jeres situation eller på punkter i synes der mangler vejledning osv. Hermed Undskyld. private henvendelser må gerne rettes til jh@w-2-w.dk PS. Vi håber at denne undskyldning godtages og ikke foragtes. |
|
Hej Alle Jeg har fulgt debatten lidt og synes nu jeg må komme med et indlæg. Jeg har haft kontakt til way2web og føler nu at jeg efter en længere diskussion med dem, er nødt til at advare jeg mod at bruge firmaet. Jeg havde bestilt deres billigste løsning, men da den ikke virkede, annulerede jeg min bestilling inden jeg betalte første gang. Way2web skriver selv at de ikke anser varen for leveret før betaling har fundet sted. Men jeg skal da lige love for at det ikke kunne lade sig gøre at annullere sin bestilling. I mellemtiden er det vælget ind med rykkede, inkassofordringer og flere fakturaer. Jeg har gentagne gange bedt Way2web om at ophøre med at kontakte mig, da jeg ikke er, har været eller nogensinde ønkser at blive kunde hos dem, men det kan de åbenbart ikke forstå. Deres metode minder lidt om de "dummebøder" man møder i rockerkredse m.m. Jeg har også prøvet at komme dem i møde med et kompromis om at jeg så ville betale for den ene (første måned) selv om det principielt er mig imod men bare for at få fred, men det besvarede de med en inkassofordring. Jeg har i hvert tilfælde fundet ud af hvordan jeg ikke skal behandle mine kunder i min butik. Så et godt råd er - tænk jer rigtig godt om inden i bliver (evigheds)kunder hos Way2Web |
|
Jeg er ked af at måtte gøre dette. så jeg gør det kort og uden nogen anden kommentar Der står ikke i vores handelsbetingelser at der ikke er foretaget noget køb så længe der ikke er betalt |
|
Så vidt jeg lige kan se på jeres hjemmeside er det jo "småpenge" for jer, i forhold til den dårlige omtale i får i et stort forum som Amino, der i øvrigt er yderst godt søgemaskine optimeret, så i kan derfor risikere at denne tråd ryger til top på google når der søges på jeres firmanavn. |
|
Hej Martin. Først vil jeg sige at jeg sbsolut ikke bryder mig om at skrive disse indlæg. men samtidig så følger jeg at det er min ret at forsvare et produkt som har kostet firmaet mange penge og tid. Jeg er helt enige i at det måske er småpenge for os. men hvor skal grænsen så være ? ret må være ret. kunden har haft alle muligheder for at afprøve vores produkt og kunden har selv godkendt vores betingelser. det er jo derfor de er der. desuden så retter vi eventuelle system eller kunde relaterede fejl i størstedelen af tilfældene inden for 24timer. og jeg vil også gerne påpege at nogle "fejl" kan blive kaldet fejl fordi kunden ikke har opdaget en funktion osv. Jeg vil dog som en ende på alt dette. gerne tage opfordringen til mig. og ophæve samarbejdet med den pågældende kunde. uden at holde kunden økonomisk ansvarlig |
Bliv gratis medlem