Jeg har netop modtaget en email fra Etailmedia, hvor der står at de lukker og slukker den 31. maj. Det står iøvrigt også på deres hjemmeside. Konkurrencen er så stor, så mange netværk betaler tæt på 100% i split til deres partnere, så det er nok kun et spørgsmål om tid før vi ser flere lukninger. Etailmedia havde prisgaranti på deres kampagner, men på de fleste kampagner kunne de ikke matche alligevel, simpelthen fordi de selv fik en lavere pris end den andre netværk betalte partnerne.
Den med prisgarantien, er det ikke kun fordi de lovede 5% oven i hatten, at den ofte ikke kunne overholdes? Eller har du virkelig oplevet netværk der gav mere end 100%
Jeg har oplevet at de ikke kunne give de 5% ekstra fordi min pris fra et andet netværk allerede var på 99% eller nogle gange 100%.
Eller har du virkelig oplevet netværk der gav mere end 100%
Jeg har oplevet netværk som giver mere end hvad der er 100% på et andet netværk. Det skyldes jo nok at ikke alle netværk får den samme pris på kampagnen.
Livsnerven i nogle netværk er i bund og grund de typiske kuponhæfte tilbud, det tror jeg ikke er holdbart i længden.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Helt korrekt. Det eneste der holder de danske netværk i live (som typisk faktisk er en lead-genration virksomhed - men sælger sig som affiliate netnærk) er surveys og de små "gratis-tilbud"..
Der få tilbage der kan overholde deres aftaler med betaling og samtidig ikke snyder deres partnere.