Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart et affiliatenetværk mindre i Danmark

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Andreas Lolk:

Men helt seriøst. Hvor svært kan det være...

Affiliates i Danmark lever under kummerlige forhold i forhold til hvad de får i USA... Affiliates i Danmark må glæde sig til den dag, der sker en af følgende ting: 

1. De danske netværk tager sig sammen
  2. Der kommer et internationalt netværk og snupper alle de store affiliates

Og det kan kun gå for langsomt i min mening. 

Fuldstændig enig.. Jeg har mest beskæftiget mig med salg af elektronik, og kommissionssatserne her er helt til grin.

Jeg tror at du vil se det samme hos selskaber i UK og US - I UK ligger kommissionen tit på 1-2%

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:21

Nillerrune:

Jeg tror at du vil se det samme hos selskaber i UK og US - I UK ligger kommissionen tit på 1-2%

Avancen på elektronik er vist også generelt ret lav, og så har annoncørene jo ikke så meget at give af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nillerrune:

Avancen på elektronik er vist også generelt ret lav, og så har annoncørene jo ikke så meget at give af.

Ja, har endda set helt ned til 0,5% på nogle produkter - Der har også været harme i UK at eks Apple ikke tilbyder kommission på deres iPad og annoncører som fjerne kommission på spille konsoller op til julen - Så det er ikke nødvendigvis lykken at der kommer udlandske affiliate netværk, da de stadig skal arbejde på annoncørens præmisser til en hvis grænse.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:00

Nillerrune:

Ja, har endda set helt ned til 0,5% på nogle produkter - Der har også været harme i UK at eks Apple ikke tilbyder kommission på deres iPad og annoncører som fjerne kommission på spille konsoller op til julen - Så det er ikke nødvendigvis lykken at der kommer udlandske affiliate netværk, da de stadig skal arbejde på annoncørens præmisser til en hvis grænse.

Det burde bare være annoncenetværkets ansvar at smide sådanne annoncører på porten, men det sker desværre ikke. Jeg er selv stoppet med at promovere Apple, og forstår ikke at Tradedoubler beholder dem. Hvordan kan man pludselig sætte satsen ned til 0% på de produkter der er populære? Det synes jeg er uetisk. Men igen er det en forhandling imellem annoncør og annoncenetværk, og hvis annoncenetværket ikke sætter en stopper, så vil det sikkert bare brede sig til mange andre annoncører også Sad

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)