Affiliates i Danmark lever under kummerlige forhold i forhold til hvad de får i USA... Affiliates i Danmark må glæde sig til den dag, der sker en af følgende ting:
Jeg tror at du vil se det samme hos selskaber i UK og US - I UK ligger kommissionen tit på 1-2%
Avancen på elektronik er vist også generelt ret lav, og så har annoncørene jo ikke så meget at give af.
Ja, har endda set helt ned til 0,5% på nogle produkter - Der har også været harme i UK at eks Apple ikke tilbyder kommission på deres iPad og annoncører som fjerne kommission på spille konsoller op til julen - Så det er ikke nødvendigvis lykken at der kommer udlandske affiliate netværk, da de stadig skal arbejde på annoncørens præmisser til en hvis grænse.
Ja, har endda set helt ned til 0,5% på nogle produkter - Der har også været harme i UK at eks Apple ikke tilbyder kommission på deres iPad og annoncører som fjerne kommission på spille konsoller op til julen - Så det er ikke nødvendigvis lykken at der kommer udlandske affiliate netværk, da de stadig skal arbejde på annoncørens præmisser til en hvis grænse.
Det burde bare være annoncenetværkets ansvar at smide sådanne annoncører på porten, men det sker desværre ikke. Jeg er selv stoppet med at promovere Apple, og forstår ikke at Tradedoubler beholder dem. Hvordan kan man pludselig sætte satsen ned til 0% på de produkter der er populære? Det synes jeg er uetisk. Men igen er det en forhandling imellem annoncør og annoncenetværk, og hvis annoncenetværket ikke sætter en stopper, så vil det sikkert bare brede sig til mange andre annoncører også