Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart et affiliatenetværk mindre i Danmark

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Jeg kunne bare ikke komme i kontakt med dem sidst jeg havde brug for det. Men det kan der sagtens være andre årsager til. Wink

Ja, det har jeg oplevet med mange netværk, så det betyder ikke nødvendigvis at netværker er lukket. Men det er naturligvis ikke god service, og er det over længere tid, så tegner det ikke godt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Erik Pilgaard Hejlskov:

Mattias Skovhøj:

Jeg kunne bare ikke komme i kontakt med dem sidst jeg havde brug for det. Men det kan der sagtens være andre årsager til. Wink

Ja, det har jeg oplevet med mange netværk, så det betyder ikke nødvendigvis at netværker er lukket. Men det er naturligvis ikke god service, og er det over længere tid, så tegner det ikke godt.

Ja Adfair er vel et tydeligt bevis på det. De kan være umulige at få fat på og har mega forsinkede udbetalinger, men de er der mærkeligt nok endnu.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:51

AdFair er nu en spøjs fætter på markedet :-)...

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:54

Nicolaj Thomasen:

Ja Adfair er vel et tydeligt bevis på det. De kan være umulige at få fat på og har mega forsinkede udbetalinger, men de er der mærkeligt nok endnu.

De havde en ugyldig afsender adresse på alle deres kampagnemails i mindst et halvt år, indtil jeg gjorde dem opmærksom på det. Så blev det til gengæld også rettet med det samme. Men de har garanteret mistet en masse kommunikation den vej ;-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:55

Casper, IOOS Internet:

Ja, men jeg tror faktisk de er på rette kurs, efter Peter Ørstrøm trådte ind i Adfair - det er i hvert fald mit indtryk.

Men de havede et dårligt år i 2009 må man sige.. De fik hurtigt et dårlig ry.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Simon:

Casper, IOOS Internet:

Ja, men jeg tror faktisk de er på rette kurs, efter Peter Ørstrøm trådte ind i Adfair - det er i hvert fald mit indtryk.

Det er klart at de har et dårligt ry. Vi har haft problemer med dem så langt tilbage som 2007. Vi stoppede med at bruge dem for et års tid siden, da det spilder alt for mange ressourcer på at få forkerte beløb udbetalt, ingen penge udbetalt og ingen svar på kommunikation.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:59

Det er svært at flyve et fly, som har været i jorden en gang. De skal i hvert faldt præsentere noget ekstraordinært, hvis de vil generobre noget tillid.

Så det bliver spændende at se hvilke tiltag de vil komme med.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:11

WooX - Dennis:

Simon:

Casper, IOOS Internet:

Det er klart at de har et dårligt ry. Vi har haft problemer med dem så langt tilbage som 2007. Vi stoppede med at bruge dem for et års tid siden, da det spilder alt for mange ressourcer på at få forkerte beløb udbetalt, ingen penge udbetalt og ingen svar på kommunikation.

Meget kan man sige om dem, men at de er svære at kommunikerer med, det syntes jeg ikke. De ringer til mig dagligt! De er sku meget ihærdige, men det er nu på en måde rart nok =)

Udbetalingerne er derimod lidt mere bobob... det er lidt nederen at skulle minde dem om det hver gang. Men så kommer de normalt også...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:24

Du må have gjort et godt indtryk Jesper :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bare lige tilføje, at GoSocial ikke er et affiliate netværk.

Vi håndterer dog amerikanske og europæiske kunder i Europa og formidler kontakten videre til affiliate netværk og står for forhandlingerne med disse.

Mit gæt er, at de danske affiliate netværk kommer endnu mere i problemer, når de europæiske eller amerikanske spillere rykkere ind på markedet. Der er ikke mange danskere, der pt. kender Zanox og Neverblue, men det skal der nok blive lavet om på. De har så mange internationale kampagner, at de fra den første dag kan levere hundredvis af danske kampagner.

Deres forretningsmodel gør samtidig, at de kan leve med 5-10% split. De danske virksomheder er i problemer, når blot får 30% i gennemsnit.

Men det bliver spændende at se, hvad der sker i de næste 1-2 år.

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)