Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 9 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

MediaHuset:

Har ikke hans Mobilnummer, som sagt kender ham ikke så godt..

men igen vi kender hinanden herfra og lidt MSN

Jeg har sendt mit mobilnummer til dig mange gange, også inden jeg tog til Berlin. 

Er det lovligt at vise fortrolige samtaler i et offentligt forum er det ikke en krænkelse af privatlivets fred ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Bautik:

Lagersalg123 - JEN:
Ja så lige noget fra MSN der ikke var så heldigt. Så hvad med om:

Jeg kan da kun gå ud fra at den ligger op til at Mikkel har en chance i et helt andet erhverv uden computeren :) Chop Chop!

Ikke at jeg tror det ville være en succes for ham.

IØVRIGT Bautik...

Jeg ser gerne en vis sensur indført i dine links.. Jeg har seriøst lyst til pandekager nu...og her på Østerbro kan man ellers få det meste...men ikke pandekager.... Stick out tongue

Hey og dog..i Fælledparken...Samba, Salsa og pandekager...

Det er et frit land vi lever i Lagersalg og jeg ser gerne du kontakter min advokat hvis du har et problem med mine links...

:P

Ja jeg må sige jeg laver lidt selvmål da jeg selv er en stor fan af pandekager, men samtidig er jeg på kur hvor jeg kun spiser frugt og salat.. så its tough man.. ITS SO TOUGH! :D

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:24 | Låst

Web-siden.dk:

Er det lovligt at vise fortrolige samtaler i et offentligt forum er det ikke en krænkelse af privatlivets fred ?

Nej.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:26 | Låst

Bautik:
Ja jeg må sige jeg laver lidt selvmål da jeg selv er en stor fan af pandekager

Nu må i fandme holde op med det pandekagesnak! Nu sidder jeg jo og får lyst til skidtet, og der er Champins League!! Kunne være man skulle ringe til Savanah (hint til Lagersalg..), og høre om de kan levere :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:27 | Låst

igang:

Bautik:

Nu må i fandme holde op med det pandekagesnak! Nu sidder jeg jo og får lyst til skidtet, og der er Champins League!! Kunne være man skulle ringe til Savanah (hint til Lagersalg..), og høre om de kan levere :o)

Hvorfor er jeg ligepludselig the bad guy!!!! :P

PAndekager med Nutella, kokos & syltetøj.. FOR FANDEN.. Jeg går ud og guffer nogen æbler i mig..

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:28 | Låst

Dyrebilen.dk:

Web-siden.dk:

Nej.

Er det lovligt at true med at slagte folk? 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:30 | Låst

igang:

Bautik:

Ja pandekager med is, kokos, syltetøj og flødeskum... Jeg tager i Fælledparken og så kan jeg se filmen  The Losers færdig når jeg kommer hjem..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:30 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

MediaHuset:

ha ha ha... Du er jo ikke eneste der er leverandør og som du selv siger aldrig leveret en opgave for dem :-)

Billigere, hvor kommer det fra ?

Sur ? ja kan du ikke levere er der jo andre der skal løfte opgaven :-)

God aften mester

Ikke for at jeg ønsker at deltage udpræget i denne debat, men er det Mikkel Friis´s virksomheder der henvises til i denne sætning?

Vi havde aftalt at mine partnere som jeg leverede denne ydelse til, skulle han ikke tage kontakt til.. Men hvad tror i han gør? ovenikøbet mens jeg er i Berlin på en lille ferie.. Han tager selvfølgelig kontakt til dem og går mig bag ryggen og lyver for mig... Skype-Angry

Sjovt samme tanke strejfede mig, som det første da jeg læste Thomas tekst...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:30 | Låst

Bautik:

Hvorfor er jeg ligepludselig the bad guy!!!! :P

PAndekager med Nutella, kokos & syltetøj.. FOR FANDEN.. Jeg går ud og guffer nogen æbler i mig..

Ja så blev det afgjort. Nu må Champions League vente. Det er i situationer som disse, hvor pandkager lige pludselig bliver det vigtigste i verden, at man ærger sig over at man ikke kar købt det der dyre udstyr, der kan sætte en livekamp på pause. Tak for det siger jeg bare!

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:33 | Låst

Thomas De Oliveira:

Dyrebilen.dk:

Web-siden.dk:

Nej.

Er det lovligt at true med at slagte folk? 

ikke forstået

Side 9 ud af 19 (190 indlæg)