Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 10 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Ja jeg tror sgu også at det er MikkelFriis.

Og jeg forstår heller ikke jer som hagler Thomas ned - det er sjovt nok nøjagtigt de samme mennesker som hagler ham ned i tråden om hans videoblog fra Berlin. Man skulle tro  at disse mennesker har ét eller andet imod Thomas? Det er måske fordi at han siger Fuck Jante og gør som han har lyst til? Tongue Tied

Prøv at tjek de profiler, som har så skide travt med at hakke ham ned ;D There you find the answer!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MediaHuset:

Hej Igang.

Om jeg havde travlt med at komme væk har intet med dette at gøre !!.

Oliveira har ikke haft en eneste opgave gennem firmaet og de kontakter mig så og spørg om jeg kan hjælpe..

Jeg kender ikke olievera ret godt, ,men skulle jeg så ringe til Berlin og hører om det var iorden og tage en opgave for nogen der ringer ?

mener ikke jeg skal huske på alle andres kunder og lige tænke, øhh må jeg tage denne ordre når jeg bliver kontaktet

Mikkel

Først skriver du, at du forlader Amino, men som mange havde gennemskuet, så var det blot for at oprette flere profiler.

Dernæst sviner du Thomas til i denne tråd, uden at vise dit sande ansigt... Men da Lagersalg nemt genkender din skrivemåde, så viser du pludselig ansigt...

Sorry to say it, men der mistede jeg alt for dig Mikkel! Hvor lavt kan man synke?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35 | Låst

MediaHuset:

Hej Igang.

Om jeg havde travlt med at komme væk har intet med dette at gøre !!.

Oliveira har ikke haft en eneste opgave gennem firmaet og de kontakter mig så og spørg om jeg kan hjælpe..

Jeg kender ikke olievera ret godt, ,men skulle jeg så ringe til Berlin og hører om det var iorden og tage en opgave for nogen der ringer ?

mener ikke jeg skal huske på alle andres kunder og lige tænke, øhh må jeg tage denne ordre når jeg bliver kontaktet

Mikkel

Først skriver du, at du forlader Amino, men som mange havde gennemskuet, så var det blot for at oprette flere profiler.

Dernæst sviner du Thomas til i denne tråd, uden at vise dit sande ansigt... Men da Lagersalg nemt genkender din skrivemåde, så viser du pludselig ansigt...

Sorry to say it, men der mistede jeg alt for dig Mikkel! Hvor lavt kan man synke?

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:36 | Låst

Web-siden.dk:

Er det lovligt at vise fortrolige samtaler i et offentligt forum er det ikke en krænkelse af privatlivets fred ?

Det kan være i strid med Persondataloven, hvis det indeholder følsomme oplysninger. Men i dette tilfælde er den eneste følsomme oplysning vist Thomas' mobil nummer, og det offentliggør han jo selv.

Man kan så diskutere det etiske i at vise fortrolige samtaler frem. I dette tilfælde ville det nok have været mere elegant, hvis Thomas havde gjort opmærksom på at mobilnummeret var udleveret til den anden part, og at der forelå dokumentation herfor.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:37 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Ja jeg tror sgu også at det er MikkelFriis.

Og jeg forstår heller ikke jer som hagler Thomas ned - det er sjovt nok nøjagtigt de samme mennesker som hagler ham ned i tråden om hans videoblog fra Berlin. Man skulle tro  at disse mennesker har ét eller andet imod Thomas? Det er måske fordi at han siger Fuck Jante og gør som han har lyst til? Tongue Tied

Prøv at tjek de profiler, som har så skide travt med at hakke ham ned ;D There you find the answer!

Som sagt, har han mange profiler. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:38 | Låst

Hej Thomas,

Fra én navnebror til en anden: Stol aldrig på nogen og slet ikke her på amino. De eneste dårlige oplevelser jeg har haft i mine 3 år som selvstændig, er 2 kontakter jeg fik herinde. Begge har båret præg af at være små-psykopatiske, dvs. folk, der tilsyneladende finder tilfredsstillelse i at røvrende andre.

Læs evt. min tråd "Hvad sker der for folks moral?"; den ender godt nok med, at jeg "trækker mine beskyldninger lidt i land", men det havde jeg ikke behøvet, for mine instinkter viste sig sidenhen at være berettigede: Jeg blev taget godt og grundigt i røven!

Jeg har dog tænkt mig at beskrive forløbet for Martin Thorborg, og jeg sender gerne mails til ham som bevismateriale. Konklusion: Hvis man ikke kan hænge folk ud herinde, så burde de som minimum i hvert fald få en advarsel fra Martin Thorborg selv!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:41 | Låst

Kenneth:

På en måde viser det også en del uproffesionalisme blandt os aminoer. På hvordan vi reager på sådan noget. At man offentliggører MSN og andet, er direkte strafbart, hvis man ikke har fået tilladelse fra anden part. Det er noget som kun må offentligegøres under retslige forhold...

Og vi er så naive at vi tager dette som bevids, uden at stille spørgsmål ved om det er lovligt. Og derved har den som føler sig forudrettet, begået en strafbar handling. Da en samtale mellem to parter ikke må offentlig gøres uden accept for begge parter.

Selvfølgelig er tilbud undtagelsen, men samtale omkring den er ikke.

/Kenneth

Er du sikker på det?  Du lyder meget skråsikker, men jeg mener gerne man må offentliggøre private samtaler, hvis man selv besidder dem. Altså fra ens egen mailbox, telefon o.s.v

/Nina

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:43 | Låst

Thomas De Oliveira:

I know stavefejl og skrivemåde afsløre ham gang på gang ;D

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:45 | Låst

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

I know stavefejl og skrivemåde afsløre ham gang på gang ;D

Skype-Giggle

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:48 | Låst

Hej Thomas,

Fra én navnebror til en anden: Stol aldrig på nogen og slet ikke her på amino. De eneste dårlige oplevelser jeg har haft i mine 3 år som selvstændig, er 2 kontakter jeg fik herinde. Begge har båret præg af at være små-psykopatiske, dvs. folk, der tilsyneladende finder tilfredsstillelse i at røvrende andre.

Hej bror

Det er da en ting som jeg har lært i dag! som andre har skrevet kan jeg tage det som at havde været en god dag :-) 

Side 10 ud af 19 (190 indlæg)