Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 13 ud af 19 (190 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom lige i tanke om at (ham der har snydt mig) engang sagde til mig.. ''Hvis du skal oprette en ekstra bruger på Amino, så opret en med pige navn, piger kan Amino'er bedst lide'' Skype-Giggle

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:40 | Låst

Ja hvad hedder han ?

Mikkel ?

Renè ?

Thomas ?

Mulighederne er mange ;-)

Fragt ?

It ?

Andet ?

Det vides jo ikke..

God aften

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42 | Låst

kan jeg ikke bekræfte. Vi er jo heller ikke på Crazy Daisy her ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:44 | Låst

Hej Thomas

I nogle af de første svar du fik, synes jeg lidt folk var hurtige til at kalde dig ung og naiv. Og selvfølgeligt skal man generelt være lidt diskret med oplysninger til konkurrenter. Men det er klart min erfaring, at man ikke normalt røvrender sine samarbejdspartnere i Danmark. Ikke fordi vi er specielt flinke, men fordi landet simplethen er for småt. Det kommer altid tilbage og bider en i nummeren, hvis man gør det slags. Og det ender med at koste flere penge end man har snydt sig til.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 22:46 | Låst

Thomas De Oliveira:

Jeg kom lige i tanke om at (ham der har snydt mig) engang sagde til mig.. ''Hvis du skal oprette en ekstra bruger på Amino, så opret en med pige navn, piger kan Amino'er bedst lide'' Skype-Giggle

Sjovt nok Gjorde Thomas det og gjorde en masse til  :-)

hvem er den mest synlige og kendte på amino, kan i huske ham :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47 | Låst

Ninaf:

Er du sikker på det?  Du lyder meget skråsikker, men jeg mener gerne man må offentliggøre private samtaler, hvis man selv besidder dem. Altså fra ens egen mailbox, telefon o.s.v

Nu da det er erhvervs sammenhæng, da gælder persondata loven, samt straffelovens pragraf 263 ikke. da man kan gå  ind og tolke det som offentlig gørelse af en erhvervssamtale, hvilket ikke er underlagt her, da det kun er privatpersoner der omtales i §263.

Taler man erhverv, så er hver forhandling underlagt tavshedspligt, det vil sige at alt hvad der bliver sagt, ikke må offentligt gøres, ellers kan det tolkes som en konkurranceforvriddende parameter.

/Kenneth

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 22:50 | Låst

Kenneth:

Nu da det er erhvervs sammenhæng, da gælder persondata loven, samt straffelovens pragraf 263 ikke. da man kan gå  ind og tolke det som offentlig gørelse af en erhvervssamtale, hvilket ikke er underlagt her, da det kun er privatpersoner der omtales i §263.

Taler man erhverv, så er hver forhandling underlagt tavshedspligt, det vil sige at alt hvad der bliver sagt, ikke må offentligt gøres, ellers kan det tolkes som en konkurranceforvriddende parameter.

/Kenneth

Jeg mener så det er erhverv, da thomas mener vi er "partnere" og vi har gang i en forretningssamtale om ideer og planer.

Ellers er vi ikke partnere, men bare 2 private der snakker og uden aftaler

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:51 | Låst

Kenneth

Shyyy.... et er Google, noget andet jura. Tro mig.

Spis en pandekage...

Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:52 | Låst

MediaHuset:

Jeg mener så det er erhverv, da thomas mener vi er "partnere" og vi har gang i en forretningssamtale om ideer og planer.

Ellers er vi ikke partnere, men bare 2 private der snakker og uden aftaler

Vi er ikke partnere, har aldrig været det og bliver det aldrig Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:53 | Låst

Dyrebilen.dk:
Spis en pandekage..

en? Surprise

Side 13 ud af 19 (190 indlæg)