Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 8 ud af 19 (190 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaHuset:

Har ikke hans Mobilnummer, som sagt kender ham ikke så godt..

men igen vi kender hinanden herfra og lidt MSN

Jeg har sendt mit mobilnummer til dig mange gange, også inden jeg tog til Berlin. 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:01 | Låst

Hej Thomas

Jeg vil først sige, jeg har ikke læst indlæggende, jeg stoppede efter 4. Indlæg.

Thomas du er stor som person, det er den vej du skal sætte dit fokus, nemlig gennem den person du er, du skal bare komme videre, glem denne oplevelse og lær af den, den er med til at gøre dig til en endnu mere fokuseret iværksætter, hvis du over-come-this.

Mit råd er, se det fra den positive siden, du lærte noget på den hårde måde som 15-årige og ikke som 50-årlige, hvor det måske havde være rigtig svært at komme videre.

Du har alt den tid du skal bruge, til at udvikle dig og dine forretning, så op igen, og se på dig selv, så vil du allerede nu se, at du er vokset og er langt bedre forberedt på de opgaver som kommer.

Det er lige netop gennem denne typer af oplevelser, du lærer allermest om dig selv, nu er du klar til at tage et ordentlig hug fremad og med tiden vil du sige, okay jeg ved bedre nu, derfor ..…...............

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:05 | Låst

Lagersalg123 - JEN:
Ja så lige noget fra MSN der ikke var så heldigt. Så hvad med om:

Jeg kan da kun gå ud fra at den ligger op til at Mikkel har en chance i et helt andet erhverv uden computeren :) Chop Chop!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:06 | Låst

Kaffe & Co:

Suk - endnu en Arto tråd... sørgeligt for Amino!

Ja, og jeg bliver nok nød til at fortsætte den lidt..

Thomas har uploadet et par billeder af en samtale med ham fra Randers. Jeg kender slet ikke til forhistorien, men "Jeg slagter dig!" i en samtale med en 14 årig. Det er sgu en stor "mand" vi har med at gøre der. Fy for pokker. Spørgsmålet er om der alligevel kommer en fortsættelse om den store lokale iværksætter i lokalavisen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For f.... Thomas og Mikkel ta' det over MSN, PM eller Arto og få det afgjort og lukket det her.

Jeg er oprigtigt ked af denne tråd på Aminos vegne.

/Søren

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:

Hej Thomas

Jeg vil først sige, jeg har ikke læst indlæggende, jeg stoppede efter 4. Indlæg.

Thomas du er stor som person, det er den vej du skal sætte dit fokus, nemlig gennem den person du er, du skal bare komme videre, glem denne oplevelse og lær af den, den er med til at gøre dig til en endnu mere fokuseret iværksætter, hvis du over-come-this.

Mit råd er, se det fra den positive siden, du lærte noget på den hårde måde som 15-årige og ikke som 50-årlige, hvor det måske havde være rigtig svært at komme videre.

Du har alt den tid du skal bruge, til at udvikle dig og dine forretning, så op igen, og se på dig selv, så vil du allerede nu se, at du er vokset og er langt bedre forberedt på de opgaver som kommer.

Det er lige netop gennem denne typer af oplevelser, du lærer allermest om dig selv, nu er du klar til at tage et ordentlig hug fremad og med tiden vil du sige, okay jeg ved bedre nu, derfor ..…...............

Tak. Du har ret, jeg skal vel bare videre, droppe personen som har snydt mig, også har jeg lært noget af dette. 

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:10 | Låst

Hej Thomas

Denne historie har sikkert kostet dig noget, men den har også lært dig noget. Jo mere tid du bruger på den nu, jo mere koster den dig, men jeg tror ikke der er så meget mere at lære af den.

Din troværdighed er intakt, og det kan man ikke sige om alle!

Op på hesten igen, og se at komme videre.

Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:10 | Låst

Kaffe & Co:

For f.... Thomas og Mikkel ta' det over MSN, PM eller Arto og få det afgjort og lukket det her.

Jeg er oprigtigt ked af denne tråd på Aminos vegne.

/Søren

Hej Søren

Jeg kan godt forstå hvad du mener, men jeg har brug for hjælp og støtte fra jer Amino'er. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:11 | Låst

Bautik:

Lagersalg123 - JEN:
Ja så lige noget fra MSN der ikke var så heldigt. Så hvad med om:

Jeg kan da kun gå ud fra at den ligger op til at Mikkel har en chance i et helt andet erhverv uden computeren :) Chop Chop!

Ikke at jeg tror det ville være en succes for ham.

IØVRIGT Bautik...

Jeg ser gerne en vis sensur indført i dine links.. Jeg har seriøst lyst til pandekager nu...og her på Østerbro kan man ellers få det meste...men ikke pandekager.... Stick out tongue

Hey og dog..i Fælledparken...Samba, Salsa og pandekager...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19 | Låst

Juul:

Hej Thomas

Problemet er nok bare at skaden er sket. For med den måde man har tacklet dette nederlag på, så vil der altid mangle en hvis form for troværdighed, til at man vil kunne holde noget internt, og ikke tude offentligt omkring det.

På en måde viser det også en del uproffesionalisme blandt os aminoer. På hvordan vi reager på sådan noget. At man offentliggører MSN og andet, er direkte strafbart, hvis man ikke har fået tilladelse fra anden part. Det er noget som kun må offentligegøres under retslige forhold...

Og vi er så naive at vi tager dette som bevids, uden at stille spørgsmål ved om det er lovligt. Og derved har den som føler sig forudrettet, begået en strafbar handling. Da en samtale mellem to parter ikke må offentlig gøres uden accept for begge parter.

Selvfølgelig er tilbud undtagelsen, men samtale omkring den er ikke.

/Kenneth

Side 8 ud af 19 (190 indlæg)