Jeg har sendt mit mobilnummer til dig mange gange, også inden jeg tog til Berlin.
|
Hej Thomas Jeg vil først sige, jeg har ikke læst indlæggende, jeg stoppede efter 4. Indlæg. Thomas du er stor som person, det er den vej du skal sætte dit fokus, nemlig gennem den person du er, du skal bare komme videre, glem denne oplevelse og lær af den, den er med til at gøre dig til en endnu mere fokuseret iværksætter, hvis du over-come-this. Mit råd er, se det fra den positive siden, du lærte noget på den hårde måde som 15-årige og ikke som 50-årlige, hvor det måske havde være rigtig svært at komme videre. Du har alt den tid du skal bruge, til at udvikle dig og dine forretning, så op igen, og se på dig selv, så vil du allerede nu se, at du er vokset og er langt bedre forberedt på de opgaver som kommer. Det er lige netop gennem denne typer af oplevelser, du lærer allermest om dig selv, nu er du klar til at tage et ordentlig hug fremad og med tiden vil du sige, okay jeg ved bedre nu, derfor ..…...............