Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 7 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Hej

Interessant - Interessant!!!

Thomas, jeg kan udmærket følge dig og din frustration i denne tråd, som også ville have gjort mig meget vred og ærgerlig. Tag kampen op, kunden finder snart ud af, at vedkommende ikke har evner til at holde på en idé ret længe.

@Yusuf: Hvis du ikke bryder dig om en tråd, så hold dig langt væk. Det er absolut ikke god stil at bede trådstarter om at afholde sig fra indlæg. Dine negative bemærkninger kunne vi godt undværeNo

@MedieHuset og Mikkel: Det er det sædvanlige, "same old shit" fra den side. Og så slutte af med sin seneste profil med farvel. Ja, så ved man jo hvor det bærer hen.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:42 | Låst

Bautik:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

MediaHuset:

Iforhold til opgaven: NEJ

Jeg vil ikke gøre mig til dommer her, men du siger at du har kendskab til dem via Aminos topbanner, men at du har snakket med Thomas om det. Så går jeg ud fra at du også har vidst at det var Thomas' kunder?

Og også uden jeg er dommer så undre jeg mig over du har fået kenskab til dem over banneret. Og banneret kontaktet dig og sagde at du skulle tage en opgave for dem :P?

Big Smile Det undrede jeg mig også over.

Sikker et tilfælde:

1. Du ser en Aminos topbanner.

2. Snakker lidt med Thomas om det.

3. Abrakadabra "Aminos topbanner" ringer til dig.

Er det rigtigt forstået?

Big Smile Du burde droppe alt det her web-ting og istedet spille lotto.

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:43 | Låst

Bautik:

Og også uden jeg er dommer så undre jeg mig over du har fået kenskab til dem over banneret. Og banneret kontaktet dig og sagde at du skulle tage en opgave for dem :P?

Jeg hader også bare når de topbannere, kontakter mig via PB, og vil have mig til at lave alt muligt for dem. Og de nægter bare at tage et nej for et nej.

Så mit håb er at de her bannere (og kvinder i øvrigt) lærer at forstå, at når en mand siger nej tak, så mener han nej tak! :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:44 | Låst

MediaHuset:

Ja vidst det var thomas`s kunder.. Dog ikke lavet noget for dem..

Opgaven kender thomas ikke til.. Så med vi er billigere kan jeg heller ikke se, da Thomas intet kender til denne opgave

Skal så også siges vi ikke fik den opgave :-) Så vi har heller ikke lavet noget for dem

Ok, når det er Thomas der har "introduceret" kunden, så er det også kun rimeligt han holdes orienteret hvis der sker ændringer i forhold til det aftalte. Det kan en enkelt sms klare.

Jeg mener ikke prisen er relevant i dette sammenhæng, det har ene og alene noget med troværdighed at gøre og samtidig fremstå som en seriøs samarbejdspartner.

Så reelt set kan jeg godt forstå Thomas´s harme, og det du/I kan lære af dette er, at det godt kan betale sig at være ærlig og reel, for det havde ikke kostet jer noget at tage kontakten til Thomas og så undgå dette moras.

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:46 | Låst

Ja jeg har været en del rundt..

I fandt nok heller ikke alle jere branche i første hug..

kan ikke stå til regnskab for jer ! Jeg siger ikke et banner har ringet, men jeg skal også passe på hvem jeg skriver PM med herinde ?

Igen Thomas kender intet til denne opgave og vi løste den heller ikke, hvor er problemet ?

Vi snakkede lidt om dem der hader os herinde mig og ham fra firmaet og ja vi drejer over på opgaver, da en 3. amino ikke kunne gøre det færdigt..

jeg har fundet partner og vi står fast på dette, ja vi har prøvet lidt af hvert ;-) Ellers skulle jeg stadig ordne de gamles haver.

Jeg gider ikke kommentere mere på det.

Vi tog ikke opgaven og thomas tog den ikke.

Vi er ikke længere i kontakt med dem, hvad mere er der i det ?

Måske lidt mudderkastning her til sidst

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Suk - endnu en Arto tråd... sørgeligt for Amino!

/Søren

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:47 | Låst

Tonny Skov Pedersen:
"same old shit"

Selvom jeg godt kan lide Four Tops hehe

<embed src="http://www.youtube.com/v/2wYoLQc-x5g&hl=da_DK&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:51 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Tonny Skov Pedersen:
"same old shit"

Selvom jeg godt kan lide Four Tops hehe

<embed src="http://www.youtube.com/v/2wYoLQc-x5g&hl=da_DK&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:51 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Det kan en enkelt sms klare.

Hej Jan

Har ikke hans Mobilnummer, som sagt kender ham ikke så godt..

men igen vi kender hinanden herfra og lidt MSN

thomas ønksede denne vej og så er den vidst ikke længere.

Jeg fik ikke ordre og han gjorede ikke, jeg har ikke mere kontakt med firmaet..

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:01 | Låst

MediaHuset:
men igen vi kender hinanden herfra og lidt MSN

Ja så lige noget fra MSN der ikke var så heldigt. Så hvad med om:

@Thomas - når jeg er klar med nogle varer jeg ved der sælger i din aldersgruppe, så køber du dem af en Amino jeg har lovet han kunne stå for forretningsmodellen omkring indledningsvis og så tjener du penge den vej. Og så deler du kun dine idéer med folk du har indgået skriftlige aftaler med.

@Mikkel - Du holder fokus på dine projekter og opbygger en troværdighed omkring dine aktiviteter, istedet for at risikere at ødelægge dem fremadrettet... Husk det går altid hurtigere ned af bakken en op af bjerget..

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 19 (190 indlæg)