Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 6 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaHuset:
Oliveira har ikke haft en eneste opgave gennem firmaet og de kontakter mig så og spørg om jeg kan hjælpe..

Det hele kan afklares med et enkelt ja eller nej svar.

I forhold til opgaven, er du så blevet bekendt med virksomheden gennem Thomas eller ej?

Bare ja eller nej for at holde det simpelt.

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:30 | Låst

kender firmaet gennem amino topbanner :-) Og snakket med thomas om det..

Opgaven blev jeg ikke bekendt med gennem Thomas, men via PM på amino..Opgaven blev vi tilbudt mens Thomas var i Berlin

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas, 

Nu må du lige slappe lidt af!.

Ja det er  uden tvivl surt at få stjålet sine kunder.....

Men som du selv skrev "Jeg havde forklaret ham alt om mine levering og hvem jeg leverede til" Så er det jo også selv lidt uden om det. Og Danmark er jo trods alt et frit land :)

Op på hesten igen, og gå ud og konkurrere med ham, istedet for at kalde personen for et svin.

Go weekend.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:31 | Låst

MediaHuset:

Opgaven blev jeg ikke bekendt med gennem Thomas, men via PM på amino..Opgaven blev vi tilbudt mens Thomas var i Berlin

Det var hverken et ja eller et nej?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:33 | Låst

Iforhold til opgaven: NEJ

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:35 | Låst

MediaHuset:

Jeg vil ikke gøre mig til dommer her, men du siger at du har kendskab til dem via Aminos topbanner, men at du har snakket med Thomas om det. Så går jeg ud fra at du også har vidst at det var Thomas' kunder?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:36 | Låst

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

MediaHuset:

Jeg vil ikke gøre mig til dommer her, men du siger at du har kendskab til dem via Aminos topbanner, men at du har snakket med Thomas om det. Så går jeg ud fra at du også har vidst at det var Thomas' kunder?

Og også uden jeg er dommer så undre jeg mig over du har fået kenskab til dem over banneret. Og banneret kontaktet dig og sagde at du skulle tage en opgave for dem :P?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37 | Låst

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Personligt syntes jeg faktisk også selv at Amino stille og roligt er ved at udvikle sig til en tøseklub

Dette udsagn er vi faktisk ekstrem enige i. Men hvordan det forsætter der deles vi godt nok.

Nu er erhvervslivet ikke til pusse nusser, og å...hvor er det synd for lille dig. Det er hård forretning, hvor den stærke overlever. Det er ikke uden grund at der er så mange som der har økonomiske stærke kræfter i røven. Sådan at de kan opbygge en virksomhed, over flere år, med masser af underskud.

man skal også til at begynde og tænkes lidt på, at selvfølgelig er det her et netværk, hvor man kan byde ind med opgaver, men der sidder altså også nogle mennesker derude, hvor man skal tjene penge for at kunne betale sine leverandører.

Og hvordan man enten vender eller drejer det, så uanset hvor sympatisk en person er, så vil den person, når valget kommer, altid være mere loyal over for sit firma. Og det har vi altså en tendens til at glemme her. Vi vil så gerne se at vi kan gøre alt uden konsekvenser....det sker altså bare ikke. Sidder man på en kold sten så får man hemorider. Og det samme sker når man snakker over sig om sine interne problemer. Der, det kommer til sin ret, er hvordan man tackler det. Om man tuder offentligt om det....eller tage handling, det er her man adskiller bukkene fra fårene.....om man så smører sine hæmorider eller lader dem vokse, det er noget man gør internt. Det er ikke noget man viser offentligt.....for det har ingen interrasse, da det er noget nogle får, og det der er sket i oplægget her er noget som der sker.....

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:37 | Låst

MediaHuset:

Forstår jeg det forkert hvis jeg tolker det derhen, at Thomas har fortalt dig/jer om opgaven eller mulighederne i at lave opgaver for virksomheden?

Og at I så har korresponderet med virksomheden over PM hvor du/I henvendte jer til virksomheden baseret på info fra Thomas? som så efterfølgende har sagt ja tak til at få løst en opgave?

Hvis ja, så kan jeg godt se det uetiske aspekt i tingene og at I måske som tak kunne honorere Thomas på en eller anden måde.

Hvis Nej, så var det måske passende at I lige tog en snak om det via MSN og fik redt trådene ud Smile

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:38 | Låst

Ja vidst det var thomas`s kunder.. Dog ikke lavet noget for dem..

Opgaven kender thomas ikke til.. Så med vi er billigere kan jeg heller ikke se, da Thomas intet kender til denne opgave

Skal så også siges vi ikke fik den opgave :-) Så vi har heller ikke lavet noget for dem

Side 6 ud af 19 (190 indlæg)