|
Hej Ann Velkommen til og held og lykke med projektet. Jeg kender ikke noget til inventar - men foreslår at du skriver et indlæg til alle på Amino - så får du helt sikkert nogle gode svar. (De fleste aminoer er jo mænd og derfor udelukket fra vores hyggelige hjørne...) Mange hilsener Lucy Lee
|
Jeg vil da også være med.
Jeg er nystartet som fuldtids-selvstændig efter mange år som fuldtidsansat. Efter en konkurs og mange tanker om nyt job eller starte som selvstændig, sprang jeg pr. 1/9-2010 ud som 100% selvstændig med mit firma SLIP-FOR-REGNSKAB.DK
Mine primære arbejdsområder er regnskabshjælp, kontorhjælp og oversættelser.
Jeg bogfører, laver fakturering, tilbudsskrivning, kørselsregnskab, projektregnskab og klargøring af årsregnskab til revisor.
Jeg oversætter tekster, websites mm. til/fra dansk, engelsk, tysk, fransk, spansk, italiensk samt fra svensk og norsk til dansk. Til oversættelsesarbejdet har jeg tilknyttet internationale kollegaer. Desuden har jeg lavet hjemmesider for et par kunder.
Jeg henvender mig primært til små virksomheder og iværksættere. Mit firma har nu eksisteret i næsten 4 måneder - og der er fart på. Jeg nyder min nye tilværelse som selvstændig og har stor glæde af forskellige netværk, bl.a. Amino.
Stor julehilsen til alle aktive og innovative aminoer.
Lotte
Bliv gratis medlem