Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solstråle,

Det lyder som om du er bidt godt og grundigt af din passion! Herligt for dig og for os andre. Sender du din hjemmeside adresse? Ellers kan vi ikke rigtig se hvad du laver- detville da være ærgeligt. Hilsner Lene kreativ stil

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:28

Hej piger,

Så vil jeg da også lige melde mig på banen. Jeg er helt ny udi iværksætteri, så jeg bruger Amino flittigt til at blive klogere på stort og småt.

Jeg har altid været "bidt af en gal hund" og har for ganske nylig launchet min første hjemmeside, hvor hundeejere og andre hundeinteresserede kan finde tips og nyheder indenfor hundeverdenen. Hvis nogen af Jer ligeledes har en svaghed for de firbenede, kan I se min hjemmeside her: Nyheder og tips om hunde

Jeg glæder mig til at spare med Jer her i gruppen, og ønsker Jer alle held og lykke med Jeres forskellige projekter.

Mange hilsner, Line.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:33

Hejsa, så melder jeg mig også lige på banen her.

Er 38 årig multimediedesigner studerende og indretningskonsulent studerende, er dog sygemeldt fra begge uddannelser pt. grundet noget angst jeg bøvler med, men håber på snart at få det så godt at jeg kan færdiggøre de uddannelser og starte mit eget indretningsfirma op, plus en webshop hvor jeg vil sælge restaurerede møbler.....

Det er ihvertfald drømmen......

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:31

Hej Piger

Er også helt ny herinde og er ved at oprette en webbutik. det er noget af en jungle at finde rundt i..

Jeg er 28 år gammel og er sammen med en veninde ved at oprette babykassen.dk som er et nyt koncept hvor vi tilbyder abonnementsløsninger på bleer og tilbehør... man kan feks vælge en basis pakke hvor man får 2 pakker bleer og 2 pakker vatfirkanter/vådservietter tilsendt hver anden uge  osv... enten øko eller ikke øko.. og så fungerer det ellers som en alm webshop med baby-basis produkter. til at starte med ikke så meget forskelligt men sortimentet bliver udvidet løbende..

Jeg synes der er meget brugbart herinde og regner med at komme til at bruge forummet flittigt! :-)  i øjeblikket leder jeg efter leverandører til de forskellige produkter...

Venlig hilsen

Karina

www.babykassen.dk ( under opbygning, launcher 1/10 )

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 18:52

IbenLouise:  kan se du laver logoer... hvad tager du for det? jeg skal bruge et helt enkelt logo som forestiller en trækasse med en baby der holder en pakke bleer inden i eller noget i den retning... og så vinger på kassen så det ser ud som om den kommer flyvende... bare simpelt streg tegning i sort sådan lidt barnligt... kan ikke selv finde ud af at tegne det :-) g så skal der stå babykassen.dk nedenunder eller på kassen... så det ser godt ud!  er det noget du kan lave / har tid til?

Du kan evt maile mig på rinse_@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:35

Rigtig hyggelig idé med denne tråd. Vi (kvinder) er jo nok stadig en minoritet, siden vi har fået vores helt eget hjørne herinde :-)

Jeg hedder Maria og er sammen med en veninde ved at starte ZUIZUI som er et "online shopping center" for tøj og unika til børn.

Vores ambition er, at samle alle Danmarks små lækre børnebutikker/shops på ét site, så køberne kun skal et sted hen når de skal shoppe til deres barn. Handlerne foregår direkte mellem sælger og køber – vi læggger alene websted til.

Vi åbner for køb og salg 1. november, så vi er i fuld gang med at finde shops til ZUIZUI.

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:14

Hvor er der bare mange gode ideer her!

Sådan kvinder!!! Yes

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 21:48

Hej Maria! har hørt om jeres site... tror vi har en fælles bekendt, Lars Glarbo :-)

Kunne godt tænke mig at høre mere om at få vores netbutik med på jeres side!

Venligst karina :-)

Babykassen.dk ( under opbygning, åbner 1/10 2010 )

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:05

Karina:

Hej Maria! har hørt om jeres site... tror vi har en fælles bekendt, Lars Glarbo :-)

Kunne godt tænke mig at høre mere om at få vores netbutik med på jeres side!

Venligst karina :-)

Babykassen.dk ( under opbygning, åbner 1/10 2010 )

Hej Karina

Ja, det ville da være oplagt for jer at sælge på ZUIZUI :-). Du kan allerede nu se en del information på vores microsite. Hvis du sender mig en mail. Maria@ZUIZUI.dk med dit telefonnummer, kan jeg ringe til dig.

Hilsen Maria

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 02:05

Hej,

Jeg startede webshoppen www.morogbaby.com for snart 3 måneder siden, er dog ikke som en del af jer andre "kun selvstændig" læser jura ved siden af. Synes det er rart at få lidt viden om hvad man rent faktisk gør når man starter en virksomhed op og ikke bare alle regler, love osv for det.

Har en ide om at skulle sælge noget billigt babyudstyr, nu er det jo generelt meget dyrt, men vil forsøge at finde nogle mærker som er gode kvalitetsmæssigt og hvor prisen også er iorden. 

Håber at få en masse glæde af jer andre her på Amino:-)

Lene  

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)