Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg  er ny på siden og er meget begejstret for siden og det lille kvindehjørne her :)

Bliver nysgerrig på hvem I andre er, så håber I har lyst til at dele.

Kan jo starte.

Jeg elsker at sy, laver børnetøj og har lavet en hjemmeside med mit tøj.

Leder efter nye steder med stof, så byd endelig ind hvis I kender noget godt. VIl gerne holde mine priser nede så gerne i den billige ende.

Det er ren hobbyplan og stadig meget nyt. Forestiller mig at tage på markeder næste år, men det kræver jo en del varer, så det er hvad tiden går med pt.

Håber en dag at gøre det til mit erhverv, men foreløbig bliver det i det små.

Fra København N
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:27

Fin idé! :)

Jeg har mit lille hjertebarn, Miss Vera, som er tøj og accessories i rockabilly/pinup stilen.

Grundidéen er, at alt kun laves i limited editions, og er håndlavet - i København.

Jeg har valgt at have en webstore, www,missveraclothing.com ( er stadig under udarbejdelse), og udvalgte forhandlere i ind og udland. Derudover tager vi hver år på en lille  "sommer tour" til forskellige relevante arrangementer, i Danmark, Sverige og Tyskland.

Jeg er uddannet indenfor design og konstruktion, noget jeg kan mærke er en enddog rigtig god ting at have i bagagen. Der har dog været (og er stadig) en del ting forbundet ved at være selvstændig, som jeg ikke havde forudset, og som der lige skal kæmpes med, så der er tid til alle de mere sjove ting.

Men alt i alt er jeg lykkelig for at jeg sprang ud i det, og kunne ikke forestille mig andet. Det er alt besværet værd!

Jeg startede i 2008, så det er nu 2. regnskab der snart skal foreligge. Hurra for en god bogholder!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:54

Jamen jeg vil da også godt være med :)

Jeg er selvstændig grafiker. Jeg arbejder med brugeroplevelser til nettet og til tryk ud fra en filosofi om, at det skal være nemt at bruge, men det gør ikke noget, det også ser godt ud!

Mit firma hedder Teapot Web & Graphics, og det ligger i dejlige Silkeborg. Takket være det verdensomspændende internet, har jeg kunder fra alle dele af landet.

Mine opgaver er typisk designs til hjemmesider, tryksager eller grafisk linje/brand. Jeg tegner også logoer og illustrationer.

Min fritid går med at grave, plante og rode i min have, om mit næste store projekt kommer til at afspejle en kombination af havearbejde og elektroniske medier. Glæd jer...

Kærlig hilsen fra
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:54

Hej,

Blev ligeledes vildt begejstret over kvindehjørnet :)

Jeg har mit (seminye) firma - Living in Luxury - www.livil.dk hvor jeg sælger håndlavede smykker.
Har altid elsket at være kreativ, tegne, male, lave smykker, sy osv. og efter mange års hobby, blev jeg endelig selvstændig :D

Jeg starter som civilingeniør i industrielt design til september - og håber at det kan give mig nogle rigtig gode kompetencer med i bagagen.
Inden for den selvstændige del er jeg stadig ret ny - så hvis I falder over fejl, mangler eller har tips til min forretning må I endelig skrive :)

I må alle have en super aften :D

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 10:38

Hej... jeg har lige fundet herind  også :)

Jeg driver lille telemarketingsfirma, pt bestående af mig.. primært mødebooking, er ikke så meget for telesalg.

Mvh Jannie

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:53

Hejsa,

Jeg er helt ny på Amino - har vist ikke engang skrevet et eneste indlæg endnu så dette kan blive mit første Wink

Jeg er ved at prøve at finde hoved og hale på en forretningsidé jeg har samtidig med at jeg er ved at færdiggøre beklædningsdesigner uddannelsen. Jeg skulle gerne have styr på mine planer når jeg bliver færdig til sommer :)

Endnu har jeg ingen idé om hvor jeg starter og slutter, men folk herinde virker meget flinke så jeg satser på at få startet et tråd om lidt med hvordan pokker jeg griber det an og så tager vi den derfra :)

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:27

Hejsa

Efter en længere pause fra Amino er jeg tilbage og finder dette hjørne for kvinder. Det drager og jeg må bestemt skrive lidt om mig selv og min virksomhed.

Har været i gang snart 4 år og har bestemt ikke fortrut det.
Startede en gårdbutik med tilhørende lokale med smykke kurser samt webshop. Udvalget var bl.a. gummitræsko, skønne fuglehuse i træ, brugskunst samt egne smykker og efter 1 år tog jeg børnetøj ind. Den første fejl blev gjort da jeg tog børnetøj ind... det solgte ikke særlig godt - der var for mange hjemmesider med det udvalg, så konkurencen var meget stor. Derefter stoppede jeg kurserne, da jeg var uheldig nogle gange, at kursisterne meldte fra og ikke kom og det tjener men jo ikke penge på.

Nu har jeg i næsten to år designet og produceret smykker i  mærket BY NOER og kørt rundt i DK for at sælge til butikker, samt været på diverse messer. Det er skønt job med en hvis frihed, men også hårt arbejde:-)
At være selvstændig betyder også at man ikke har kollegaer, ikke til at starte med ihvertfald og det kan nogle dag være ensomt og ikke så fedt.  At skulle arbejde sammen med en anden eller evt. flere kan for nogle være en fordel, det tror jeg vil passe bedre til mig,

Hvordan fremtiden ser ud.... ved ingen, men idéerne er der mange af, så jeg fortsætter og ser frem til de næste udfordringer der kommer.

Glæder mig til at høre mere fra jer andre og det var spænden at høre hvad i laver, så pøj pøj til alle.

Fortsat dejlig sommer dag
BY NOER v. Annette

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 16:39

Hej

Ja, jeg er en hyppig læser herinde. Startede i sin tid gruppen kvindelige iværksættere på Amino inden denne her kom til.

Jeg er indehaver af børnetøjsforretningen Milledille, hvor vores primære salg er på vores webshop http://milledille.dk, og ligesom Annette er man "alene" en stor del af tiden, så derfor vil jeg gerne være med her.

Kh. Louise

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:29

Hej.

Jeg er sammen med min biz-buddy Bolette Obbekær i færd med at sætte eBøger og eKurser på dagsordenen blandt iværksættere og selvstændige.

Ud over at hjælpe andre med at sætte en komplet løsning op i wordpress og hjælpe med at sætte en markedsføringskampagne op til/med eBøger laver jeg også selv projekter -ebøger og onlinekurser.

Har været inaktiv på amino et stykke tid, men er spændt på at se om der er gang i dette forum.

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:14

Hej,

Jeg hedder Camilla og har siden www.navnesnak.dk, som er en oplysningside med alt om navne! (Siden "lønnes" via annoncører)

Jeg startet siden i 2007, og sidder og "nusser" med den hver dag. Jeg har job på 30 timer ved siden af, men drømmen er da jeg en dag ville kunne leve af siden.

Ja også må jeg jo bare sige jeg virkelig gør brug af amino. Yes

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)