MlM markedsføringsform er okay , dog tråde med pyramide struktur form med hierarki hvor de øverste tjener mest , med udenlandske selskaber , kan huske til et par debattere en med aktie køb og selskab i Belize , skule være hurtigt været sat punktum disse steder med crew , måske en ide med en , sådanne i MLM debat , derved vil de god der overholder den Danske lovgivning fremstå mere seriøse |
Hej Michael,
Jeg prøver at forklare under dine kommentarer
Mikael christiansen:Tid per salg er der brugt flere timer på salg = dårlige timeløn
Nu er der ingen der bruger timer på at sælge den slags varer der er listet, i så fald skal de slet ikke forsøge at sælge nogetsomhelst
Tid per salg kort = høj time løn
Er jo det man opbygger uanset om det er i NM/MLM eller i andre typer salg.
Indkøbs pris høj = lav fortjeneste
indkøbs pris lav = stor fortjeneste
Gælder for alle varer uanset branche
jeg forstår ingenting af disse tal du skriver
De tal jeg skriver er den fortjeneste man har ved at sælge X antal enheder per måned enten 24, 72 eller 108 og tallene indikerer fra hvis du sælger alene og til du har 32 tilknyttede sælgere der sælger fra 23-108 enheder per måned af de 5 produkter.
Hvis man har 32 sælgere under sig der sælger 120 produkter per måned (5x24), så er det et salg på 3840 enheder per måned som man tjener på. Arbejdet med de sækger man har under sig består i opfølgning og vedligeholdelse samt uddannelse.
Så der er mange penge at tjene, men det tager tid at opbygge sit netværk. Dog kan de unge og hurtige meget meget hurtigt opbygge et netværk der bruger produkterne ved brug af hjemmeside, facebook og andre sociale netværk.
Min aktuelle udfordring går hverken på pris- eller kvalitet, da dette er i orden, men mere i opbygningen. Jeg har endnu ikke mødt nogen der har grundlagt tilsvarende der kan være behjælpelige, men det kommer på et tidspunkt, og ellers tager man det bare den hårde vej