Ja hvad angår de konkrete produktsegmenter jeg henviser til der tager du uomtvisteligt fejl. Jeg vil ikke være mere konkret end jeg har været. Du har en fantastisk evne til at fordreje tingene, og der er f.s.v. ingen grund til at føre samtalen videre, da du nærmest på en psykotisk måde fastholder en global markedsundersøgelses resultater, som er statistisk svagt understøttet, mod det faktuelle.
Det er ikke det valg de står overfor i virkeligheden, eller i fohold til kammarater eller moden, så det er en imaginær situation der ikke kan bruges til noget i praksis. Hvis du vil diskuttere det videre, så skal det baseres på en viden du har om branchen og produkterne, og ikke en undersøgelse foretaget tilbage i tiden. Endeligt: Hvis du hermed mener du har påvist noget og du tror på det, så fint med mig. Jeg kan ikke bruge mere energi på at understrege min hand-on erfaring kontra modsatrettet imaginær tænkning og arrogant agiteren. |
Kære Lagersalg
Jeg synes ikke der er nogen grund til at hidse sig sådan op. Jeg har henvist til en relevant undersøgelse og jeg har henvist til en relevant tendens på markedet generelt. Det kan man så forholde sig til eller lade være. Men jeg kan ikke se nogen grund til at kalde mig hverken psykotisk eller usaglig. Hvis du mener det er psykotisk og usagligt, at forholde sig til relevante data kan man jo diskutere hvem det er der reelt har et problem.
Så tag dog og slap af - hvorfor så defensiv? Det eneste jeg har gjort er at referere til en relevant undersøgelse og andre aktøreres ageren. Du har derimod ikke henvist til noget som helst relevant. Du har dybest set bare sagt "fordi jeg siger det er sådan, så er det sådan det er". Come on - det holder jo ikke.
Så tag og slap af...nyd det gode vejr og fuglenes sang.... at sidde og kalde mig psykopat bliver din dag ihvertfald ikke bedre af ;)