Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Svanemærket og/eller miljørigtige produkter den vil ikke bide på hos de "unge"...

Undskyld, men det er jeg fuldstændigt uenig i. Der er noget, der tyder på det faktisk forholder sig stik modsat - miljøbevidsthed er en forudsætning, for at sælge til de unge.

Det er naturligvis ikke den eneste tangent, man skal spille på. Men ikke at fokusere på miljøbevidsthed i forhold til de yngre segmenter, synes jeg er direkte tåbeligt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:07

Lasse Burholt:

Det er blot du medbringer en Non Disclosure Agreement som jeg sætter min signatur på - så kan du sende advokaterne efter mig, hvis jeg ikke holder det du har mellem du og jeg ;-)

Kast mig en sms eller ring Torsdag.

Ok tak. Behøver ingen NDA, årsagen til ikke at skrive dem her er ene og alene at der er ingen grund til at offentliggøre tankerne for potentielle konkurrenter.

Som mange af de andre der tjener penge på produktsortimentet, så er der kun råvareleverandør, produktion og mig i kæden - så derfor er der en stor fordel prismæssigt som kan udnyttes.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 13:08

Hej lagersalg

Jeg læser ord som f.eks. "markedspotentiale".... Potentiale er noget der endnu ikke er sket... I forhold til priser er det altså gæt. Som sagt er jeg sikker på det er yderst velkvalificerede gæt og det ville heller ikke overraske mig, hvis dine tal holdt stik. Men det er altså stadigvæk gæt.... Mens vi venter på dine tal manifesterer sig i den virkelige verden kan vi så kun varme os ved den øvrige luft, der lukkes ud af MLM-ballonerne  :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:10

Fama:

Lasse Burholt:
Svanemærket og/eller miljørigtige produkter den vil ikke bide på hos de "unge"...

Undskyld, men det er jeg fuldstændigt uenig i. Der er noget, der tyder på det faktisk forholder sig stik modsat - miljøbevidsthed er en forudsætning, for at sælge til de unge.

Det er naturligvis ikke den eneste tangent, man skal spille på. Men ikke at fokusere på miljøbevidsthed i forhold til de yngre segmenter, synes jeg er direkte tåbeligt :)

Lasse har f.s.v. ret i sin betragtning, da det mere er brands en råvareindhold de unge fokuserer på. Der er umiddelbart intet cool i for de 7-25 årige i at sige de bruger svanemærket hårvoks, de er rent ud sagt skide ligeglade, bare håret sidder som det skal.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 13:17

Lagersalg123 - JEN:
Lasse har f.s.v. ret i sin betragtning, da det mere er brands en råvareindhold de unge fokuserer på. Der er umiddelbart intet cool i for de 7-25 årige i at sige de bruger svanemærket hårvoks, de er rent ud sagt skide ligeglade, bare håret sidder som det skal.

Det er der en vis hr. Lindstrøm, der ikke er helt enig med dig i.... Nå ja, og så har han også baseret sin holdning på en markedsundersøgelse af de 9-13 årige, så mon ikke der er noget om snakken? :)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:25

Fama:
Det er der en vis hr. Lindstrøm, der ikke er helt enig med dig i....

Det behøver han ikke at være Smile

Jeg ved hvad der sælger på markedet, og jeg ved også hvad ingredienserne i de skadelige produkter gør, men ingen af de unge tager der ad notum, deres forældre er begyndt, men det er stadig en sej kamp. Hvis det salgsmæssigt kunne måles det du siger, så går jeg en yderst glimrende fremtid i møde, men de faktiske forhold gør at det tager tid at ændre tingene på markedet.

De værste er de amerikanske produkter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 13:33

Lagersalg

Nej Lindstrøm behøver sådan set ikke særligt meget... Men det er nu alligevel en god ide at lytte til hvad han har at sige ;)

Og det han siger (som hans forskning også understøtter) er altså i direkte modstrid med det du siger... Men okay, hvad ved Lindstrøm også om den slags - personligt ville jeg nu nok tage hans ord ad notam ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:06

Fama:
Og det han siger (som hans forskning også understøtter) er altså i direkte modstrid med det du siger

Har du evt. et link til det?

Fama:
Og det han siger (som hans forskning også understøtter) er altså i direkte modstrid med det du siger... Men okay, hvad ved Lindstrøm også om den slags - personligt ville jeg nu nok tage hans ord ad notam ;)

Jeg har nu set trenden, og derfor er mine produkter også sundheds- og miljømæssigt forsvarlige, men min udvikling tager ikke basis han profetier, da man har kunne se den trend i mange år,

Det jeg siger er, at salgstallene taler i mod det han siger, og det kan man så forholde sig til om man vil eller ej. derudover er det langt fra alle Lindstrøms kunder der følger hans anbefalinger, herunder P&G som via deres selskaber har produkter på markedet i gråzonen.

Det skal dertil siges at svanemærkning i sig selv ikke er nogen garanti for at produktet er sundhedsmæssigt forsvarligt, det er en mærkningsordning der med sine grænseværdier og dermed mærkning indikerer at mærkede produkter ødelægger naturen mindre end ikke mærkede produkter.

Og der er stadigvæk usædvanlig lang vej før forbrugerne får øjnene op for sandhederne omkring de skadelige kosmetiske produkter, de er langsomt på vej, men når det er P&G og L´Oreal der ejer sendefladerne i tv reklamerne, så er det så meget i folks bevidstged brandingmæssigt, at udviklingen går langsomt.

Da der så tilligemed ikke findes en fælles ordning for mærkning af "grøn" kosmetik, så er markedet stadigvæk overfyldt med produkter med forherligende anprisninger, og MLM mæssigt ForeverLiving som har nogle grimme syndere i deres produkter, hvilket gør, at forbrugerne ikke har et 100% reelt billede af hvad der er sandt og hvad der er usandt. Kosmetikmarkedet er rent El Dorado for gøglere..

Køb ren argan olie her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:09

Lagersalg123 - JEN:

Da der så tilligemed ikke findes en fælles ordning for mærkning af "grøn" kosmetik, så er markedet stadigvæk overfyldt med produkter med forherligende anprisninger, og MLM mæssigt ForeverLiving som har nogle grimme syndere i deres produkter, hvilket gør, at forbrugerne ikke har et 100% reelt billede af hvad der er sandt og hvad der er usandt. Kosmetikmarkedet er rent El Dorado for gøglere..

Hvilke "syndere" tænker du på?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:16

Lasse Burholt:
Hvilke "syndere" tænker du på?

https://distrib.foreverliving.com/cms/downloads/AloeLiquidSoapENG.pdf

Dette bland andre..har ikke gennemgået alle produkterne, men er sikker på det ikke er noget problem at finde varer med usunde og deciderede farlige ingredienser..

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)