Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 21 ud af 23 (223 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Vel der er mange synspunkter - og naturligvis ofte baseret på egne gjorte erfaringer!

Markedskrafterne reguleres jo af udbud og efterspørgsel - men husk nu at det alt andet lige er den bedste makroøkonomiske model, men som også rummer muligheder for at "Oversælge"!

Når det er sagt så skulle I give jer lidt tid til at læse denne artikel:

Fra artiklen til dig der IKKE har "tid" til at læse den - er her lidt af det der er aktuelt i tråden her: 

Citat:
# # Forord:
Denne artikel skal læses som det den er, nemlig en direkte oversættelse. Den er meget præget af at Dr. Joel Wallach er amerikaner, så der bliver talt med store bogstaver. Når jeg har valgt at oversætte dette materiale er det fordi det rummer en masse essentielle informationer, som jeg mener vi alle kan bruge som de er.

Der er også nogle kontroversielle synspunkter om salt og kalcium, som det efter min overbevisning er på tide at man gør op med. Mange undersøgelser viser at vi er på gale veje med de officielle synspunkter og holdninger til salt og kalcium.

Man skal ikke tage fejl, Dr. Joel Wallach har ikke være nomineret til en Nobelpris for hans blå øjnes skyld, og hans specielle uddannelses forløb og erfaringsgrundlag, har bragt ham over mange af de skel, som de almindelige læsesynspunkter er strandet på.

Hvis man efter en kortere periode ikke er kommet til en fornuftig løsning på et helbredsproblem, skal man naturligvis konsultere en læge man har tillid til. Men man kan bruge Dr, Joel Wallach til at skærpe sin egen kritiske holdning til det lægen fortæller. Man skal altid søge en second opinion, hvis man er i tvivl, og er du stadig i tvivl, så blev ved til du er sikker. Det er jo dit liv vi taler om.

En meget væsentlig ting som vi kan lære af Dr. Joel Wallach er, at lade være med at stole blindt på autoriteterne, de har alle deres egne grunde, som ikke altid er i dine interesser.

Citat:
Under en periode på 12 år udførte jeg # 17.000 obduktioner på 450 forskellige dyrearter og 3500 mennesker, som alle boede nær Zoo, of som udsattes for de samme luftforureninger. Jeg kom frem til dette: Alle dyr og alle mennesker, som # dør af så kaldte naturlige årsager

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:58
Hej Lasse

"Du skriver:

Har du fuldstændig tjek på om alle de kunder, de referencer du har skabt, lever op til de - lovende og rigtige - betragtninger du her kaster i spil?
Tjekker du dine kunder - eller rettere siger du nej til kunder som ønsker din rådgivning formedelst x antal tusinde kroner fordi de ikke lever op til dine overbevisninger...
Eller søgeoptimere du blot (tjener boksen) deres sider, deres marketing, deres virke uden iøvrigt at bekymre dig om hvem de er - og hvad din optimering betyder for markedet, netop det selskabs konkurrenter osv....?
MVH"

Ja, Lasse, det gør jeg faktisk.

Jeg har sagt nej tak til en god håndfuld i de 10 år jeg har bygget internetløsninger og markedsført dem.

I kroner og ører har jeg fravalgt indtægter på måske 100-200.000.

Og det har jeg ingen problemer med overhovedet.

For det er ikke mistede penge - der er masser af hæderlige mennesker at arbejde for og når de finder ud af, hvordan jeg arbejder, så giver det bare bonus i den sidste ende. Gør mod andre som du ønsker de skal gøre mod dig

Vedrørende selskabets konkurrenter - ja, så er det jo en del af spillets regler - noget som vi alle må leve med.

Jeg har da også sagt nej til at arbejde for virksomheder, fordi jeg i forvejen har en kunde i samme segment, og hvor jeg ikke kan forsvare over for mig selv at markedsføre begge kunder. Jeg kan jo MEGET hurtigt risikere, at de kommer til at konkurere mod hinanden. Så det vil jeg slet ikke være med til.

Mvh, Christian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:03
Dato: 27-04-2007 11:56:29 Forfatter: john sommer
For at vise hvor høj dette tal er, kan vi sammenligne med de militære tab i Vietnam.
# På 10 år døde 56.000. det er ca. 5.500 pr år. Og dette er når man anvendte artilleri, geværer, eksplosive sager og så videre med det direkte formål at slå hinanden ihjel.

Militære strateger bør overveje at hyre langt flere læger til at arbejde på fjenden ;-)
Ligefrem sende dem ind bag fjendens linier som frivillige ;-)

Den tager jeg selvfølgelig til mig igen - men humor er ikke at fornægte; Der er INDISKUTABELT godt for helbredet - medmindre der nogen der kan modbevise eller gøre et ihærdigt forsøg på at modbevise at latter ikke smitter ;-)

Bliver iøvrigt nok sværere at KURERE latter ;-)
Denne tråd er ihvertfald ikke en kur; jeg har grinet en del ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:10
Hej.

Jeg prøver igen..................

I stedet for at diskutere for eller imod, ville det være rart at høre om erfaringer mht. alternativ behandling af én eller anden art.

Mit 1. indlæg, historie, er på side 8, og på side 9 spørg jeg om det samme som her, men det virker som om I hellere vil skændes, end at høre om hvordan Noni, Aloe osv. har haft en effekt eller ej.

Jeg er især interesseret i at høre om dyrehistorier.

Har selv tidligere brugt Aloe til mine heste når skaden var sket.

Nu forebygger jeg i stedet med Noni ( læs om min shetlænder på side 8 ).

Noni Noni.

Berit.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:22
Sorry, Berit, men vi er altså en hel del som er "belastet" af mange års god undervisning i naturvidenskab, og som en konsekvens af dette vælger at fokusere mest på redelig videnskabeligt arbejde og valide videnskabelige undersøgelser frem for ammestuesnak og anekdoter uden anden værdi en underholding.

Hvis der var hold i blot halvdelen af de fantasifulde påstande der fremkommer om Noni og andre mirakkelmidler, så må det jo være en smal sag at bevise bare lidt af det på en ordentlig videnskabelig måde. Men nej, det vil fortalerne øjensynligt ikke nedværdige sig til. Det synes jeg fortæller mere om fortalerne og deres produkter end dem der kritiserer samme.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:09
Dato: 29-04-2007 12:09:52 Forfatter: Berit
I stedet for at diskutere for eller imod, ville det være rart at høre om erfaringer mht. alternativ behandling af én eller anden art.

Lige netop dette forum er ikke stedet du skal til at lege med udtalelse og produkt succeshistorie... du ved TNJ fungere, du bruger det, har effekt - ligesom de tusindevis af andre brugere - ingen grund til at kaste de ting ind i denne tråd som uden tvivl blot vil blive sablet ned.

Koncentrér dig om at dele dine erfaringer med dem der har interessen.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:25
Hej Berit,

jeg har flere historier om brug af Aloe overfor dyr. Du er velkommen til at sende mig en mail, hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Mads Vidkjær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hej

Jeg er ny på disse sider, men vælger alligevel at springe lige ind i løvens hule.

WOW! for en noni lussing...

Citroner en sure, gulerødder er sunde og på nogle mennesker virke dyrt noni saft, imens andre bare er dybt negative over sådan noget "svindel saft" overhoved findes. Uden selv at have afprøvet det...  eller hva´? 

Min personlige indgangsvinkel til noni er at jeg har prøvet det, og er blevet overbevist på egen krop og ikke mindst har oplevet min MEGET skeptiske mand bede mig købe mere noni saft til ham også.  -ikke noget jeg regnede med, han er meget pas på alt som har det mindste fantast hokuspokus lys over sig.

Vi er to ret slidte menneske som trods vi kun er gennemsnitligt på 40 år, føler os på 80 efter en arbejdsdag. Personligt kan jeg ikke rette min ryg ud efter bare at have siddet en halv time i sofaen om aftenen.Det er tidligt at have det sådan når man kun knapt er 40 år.

Vi har begge hårdt fysisk arbejde og min mand har for en del år siden ved en ulykke smadret sin ankel som er blevet sat sammen med skruer,søm og ståltråd.

Det er muligt min mand var skeptisk, men jeg var nok inderst inde mere i tvivl om produktet.   

Efter en måned på prøve med noni har jeg måtte redigerer i min opfattelse af det. Vi har nu drukket noni i godt 1 år og jeg skal ikke kunne sige det, men frem til nu har jeg ikke andet negativt at sige end:  prisen.  

Til Berit som efterlyser noni og dyr. 

Jeg fik i efteråret en ny opstaldnings hest i min stald. Den var meget tynd og muskel fattig, den var nærmest umuligt at få huld på, men efter jeg begyndte at hælde noni i den har jeg haft tydeligt bedring på efter kort tid.. 

En anden hest i stalden fik muk. Det der sker er hestens hår falder af nederst ved hoven og op ad benet og huden "rådner" af i store sår.

Berit, - du ved som hestemenneske at det er noget grimt skidt som kan være svært at komme af med og at det ligefrem kan smitte andre heste. Vi vaskede hestens ben med noni og dagen efter var det tørret ind og på 3 dage var det forsvundet. 

Min hund fik skåret begge forpoter op ved et grimt uheld. Man kan ikke syg i hundepoter da det er som at sy i en fransk kartoffel. Så han måtte ( efter dyrlægens anvisning ) gå på åbne sår. Straks jeg så den mindste betændelse fik han tæerne i noni. Han blev dagligt skyllet og trods han gik med sine små poter i skidt, jord og hestemøj fik han ikke en eneste gang mere betændelse og det voksede fint sammen. 

Jeg har med stor undren set hvor godt noni har virket på min egen ridehest. Når man efter en lang ridetur mærker på hestens muskler kan de godt blive stive og hårde. Sjovt nok har jeg opdaget at giver jeg min hest noni i fodret lige efter hård ridning er det aldrig hårde eller ømme muskler. Min hest´s massør påtaler iøvrigt at mine heste er som smør at massere.

Da jeg blev så overrasket over hvor godt det virkede på mig valgte jeg efter mange overvejelser at blive forhandler selv.

Men jeg gider det ikke mere. De sidste mange måneder har jeg bare købt til mig selv. Jeg udvælger nøje dem jeg gider hjælpe og dem jeg overhoved gider fortælle om noni. Jeg skal ikke overbevise nogen om noget. Jeg er ligeglad om en jeg kender ikke vil prøve noni fordi vedkomne s
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:21
Dato: 30-04-2007 14:22:27 Forfatter: Engleulv
Jeg er ny på disse sider, men vælger alligevel at springe lige ind i løvens hule.

Her er nu meget fredfyldt - når blot man forholder sig objektivt - ligeså objektivt som du selvfølgelig fremstiller dine oplevelser (som bruger/kunde - og ikke forhandler..).

Men formentlig vil du sikkert blive kaldt det par fy ord alene for din udtalelser, din effekt - eller rettere - det ville du helt sikkert tidligere i forløbet af denne tråd.
Nu har du kastet det i spil - og så lad den hænge der - uanset "efterfølgende kritik" ;-)

MVH

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:01
Hej Mads.

Som jeg har skrevet brugte jeg Aloe til mine dyr når skaden var sket, og så afgjordt med godt resultat.

Har en veninde der er forhandler, og hendes hest fik en meget stor og grim flænge på piben ( benet fra knæet og ned til koden ).

Dyrlægen syede det, men sagde at det ikke holdt, det gør det aldrig der på heste.

Den fik ny Aloe forbinding hver dag, og først 3. dagen sprang syningen.

Men med ny Aloe forbinding hver dag i en mdr. var der INTET at se, heller ikke "overben" af skaden.

Så jo, jeg kender godt til de helbredende egenskaber i Aloe.

Bruger selv deodoranten, den er super.

Men såvidt jeg ved har Aloe ikke noget forebyggende til heste, ret mig gerne hvis det er forkert.

Det har jeg derimod fundet hos Noni, med meget synligt bevis på 3 af mine heste.

Men jeg vil gerne høre hvis der er kommet noget nyt på markedet til dyr.

Venlig hilsen Berit.

Side 21 ud af 23 (223 indlæg)