Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADVODAN advokater sender spam ud!

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg modtog i dag en spam email fra advokatfirmaet ADVODAN. Man skulle ellers tro, at netop advokater kendte loven, som er rimelig klar på dette område. Who knows, måske kender ADVODAN godt loven, men skider bare på den til gene for os andre. En ting er i hvert fald helt sikkert, jeg vil aldrig bruge det advokatfirma. Fjolser!

Emailen så således ud:

Subject: Sagsnr: 94303 - Almindelige salgs- og leveringsbetingelser

Hermed tillader jeg mig venligst at rette henvendelse til Dem, idet jeg via google.dk har konstateret, at virksomheden bl.a. driver virksomhed med søgeordsoptimering.

I den forbindelse kan jeg herved tilbyde at udarbejde et sæt almindelige salgs- og leveringsbetingelser vedrørende driften af søgeordsoptimerings-virksomheden for kr. 3.000 + moms. Salgs- og leveringsbetingelser bør som minimum fastlægge forholdene omkring aftaleindgåelse, priser, evt. abonnementsperioder, opsigelsevilkår, ansvar og erstatning samt hvorledes tvister afgøres.

De gode salgs- og leveringsbetingelsre sparer virksomheden for bl.a. unødig spildtid på håndtering af indsigelser, der kunne have været undgået, hvis der havde forligget et sæt klare salgs- og leveringsbetingelser, ligesom de sikrer virksomheden de optimale vilkår for driften, således at selskabets ansatte kan koncentrere sig om selve udførelsen af søgeordsoptimeringen m.v.

Alternativt foreslår jeg, at vi drøfter Jeres konkrete behov enten telefonisk eller på et møde, hvor vi fastlægger Jeres behov samt aftaler en fast pris herfor.

De er endvidere velkommen til at tilmelde Dem vores elektroniske nyhedsbrev på www.advodan.dk

Med venlig hilsen
ADVODAN Glostrup

Henrik Bartels
advokat

ADVODAN | Glostrup Torv 6-10 | 2600 Glostrup
Tlf: 46 14 50 03 | Fax: 43 43 00 72

Email:

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:58
Hvis det var mig der havde fået den mail, havde jeg meldt dem med det samme, evt. til advokatnævnet. Det er jo en klokkeklar overtrædelse af loven, så nævnet skulle nok ikke bruge lang tid på at tænke over dommen..

Det ville der også være godt pressedækningspotentiale i.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:00
Ja, det var måske en ide. I første omgang får de en gang offentlig ydmygelse - og med lidt held, vil de denne tråd, o mit blogindlæg om ADVODAN snart ranke side om side med deres biks :)

Er der nogle der har adresserne til advokatråd og spamanmeldelser?
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:03
Man kan så vidt jeg husker anmelde online på deres website. Og det er sågar vistnok gratis, men jeg er dog ikke klar over om man skal have været kunde for at kunne anmelde.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:06
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:06
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:41
Jeg har sendt en klage til advokatnævnet, men jeg er usikker på om de behandler den type klager. CERT.dk har ikke noget med spam at gøre.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:50
Imponerende omførsel fra et advokatfirma, dem skal jeg i hvert fald aldrig have noget med at gøre. Spændende at se om de giver lyd fra sig når de finder ud af at de er blevet hunget ud for deres dumhed :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:53
Dato: 22-11-2006 18:49:30 Forfatter: Sune Christesen Imponerende omførsel fra et advokatfirma, dem skal jeg i hvert fald aldrig have noget med at gøre. Spændende at se om de giver lyd fra sig når de finder ud af at de er blevet hunget ud for deres dumhed :)

Ja, er der nogle der gider at sende en email til ham ADVODAN-advokaten og gøre ham opmærksom på Amino og demib.dk tråden? Jeg gider ikke svare på hans email. Jeg nægter at gå i elektronisk dialog med email spammere

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:18
Så er klagen sendt til Forbrugerombudsmanden også.

Det kunne være jeg skulle sende den til aviserne også ... :) Nogle gode kontakter?
Side 1 ud af 7 (66 indlæg)