Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADVODAN advokater sender spam ud!

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg fik selv denne her et par dage sidden

Kære XX

ProSecurity kan tilbyde jer kundetællersystemer hvor I vil få et meget detaljeret overblik over jeres butikker mht. kunder og omsætning.

Systemet er et godt værktøj til opfølgning og måling af jeres markedsføringsaktiviteter.

Mange kæder i Danmark har allerede dette kundetællersystem og det er et marked i vækst pga. at der er mange muligheder og fordele ved systemet og optimering af virksomhedens salg og markedsføring samt selve butikken eks. placering og indretning.

Alt om systemet kan De se på vores hjemmeside: www.prosecurity.dk

Hvis I er interesseret, kan vi lave en test butik, hvor vi installerer et demo system og De kan teste det i 15 eller 30 dage. Her kan De få et overblik over de fordele og gevinster samt hvor stor en betydning systemet kan have for jeres virksomhed. De kan ringe til os og aftale et møde hvis De ønsker mere info, helt uforpligtende.

Med venlig hilsen

ProSecurity

Jernbanegade 21; 2.tv

DK- 7000 Fredericia

www.prosecurity.dk

Cvr.nr. 29967105

Tlf. + 45 21838053

Mail: sale@prosecurity.dk

Mit svar til dem

Jeg vil overveje om jeg skal anmelde jer for SPAM

<
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:56
> Nogen skriver at det jo kun er én mail og den kan hurtigt slettes.

I den konkrete sag er der tale om i hvert fald 2 identiske emails, sendt til to forskellige firmaer på samme tid, med samme tekst og samme sagsnummer. Hvor mange flere der er blevet sendt ved samme lejlighed ved jeg ikke.

Sagen er iøvrigt ikke afsluttet endnu. Advokaten har fået et påbud om at forklare sig overfor Advokatrådet, som tager sagen alvorligt. Det bør de også. Advokater bør kende loven, og ikke mindst holde den.
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:11
hej magle

Jeg har tjekket deres hjemmeside og kunne konstaterer at de
er nystartet firmer derfor er de ikke bekendte med regler. Derfor synes jeg
ikke at du skal melde dem. I stedet for at melde dem er de bedre at hjælpe nogle
gange og forklare reglerne.  Jeg fik
sendt en e-mail til dem med regler og fik denne svar tilbage.

svar: Vi takker mange gange for denne mail, vi var ikke
bekendte med regler da vi er nystartet og vi vil sende undskyldninger til De 5
kæder som vi sendt mail til. Vi vidste ikke at det var ulovligt at sende direct
mail til andre. Men nu er vi bekendte med det og vil ikke gøre det igen.

Hilsen michael

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:49
Dato: 25-12-2006 19:11:05 Forfatter: michael35 A/S hej magle

Jeg har tjekket deres hjemmeside og kunne konstaterer at de er nystartet firmer derfor er de ikke bekendte med regler. Derfor synes jeg ikke at du skal melde dem. I stedet for at melde dem er de bedre at hjælpe nogle gange og forklare reglerne. Jeg fik sendt en e-mail til dem med regler og fik denne svar tilbage.

svar: Vi takker mange gange for denne mail, vi var ikke bekendte med regler da vi er nystartet og vi vil sende undskyldninger til De 5 kæder som vi sendt mail til. Vi vidste ikke at det var ulovligt at sende direct mail til andre. Men nu er vi bekendte med det og vil ikke gøre det igen.

Hilsen michael

Det at man ikke kender loven er ingen undskyldning, den slags må man simpelthen undersøge når man er en ny virksomhed, jeg har dog besluttet at jeg ikke gad anmelde dem, da jeg ikke har tid til den slags her i tiden, men jeg har godt nok været tæt på.

Endvidere er det meget fint de sender en mail tilbage til dig, men da jeg skrev til dem at det de havde gang i var SPAM og ulovligt, fik jeg intet svar, og en undskyldning gemmen en amino bruger, kan jeg ikke bruge til så meget, ikke at jeg ønsker de tager kontakt til mig igen. så længe de stopper med deres ulovlige arktiviter er jeg glad.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:42
elektronsik post=spam! 
alm.post=sneglespam!

Med andre ord same shit different name....................

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:12
Nej, der er juraen til forskel. Det ene er ulovligt, det andet er ikke. Og det ved advokater godt
Side 7 ud af 7 (66 indlæg)