|
Advokater er en af de mest selvretfærdige, selvfede og aggressive grupper i Danmark. De har ingen problemer med at jagte andre folk for bagateller og tvivlsomme sager, true dem med sagsanlæg (som det aldrig er intentionen at gå videre med) osv. Så når advokater dummer sig så gevaldigt som her, og bagefter graver hullet dybere ved at lyve om de faktiske forhold, så synes jeg der er al mulig god grund til til udstille dem. Som jeg tidligere har understreget skriver jeg om både possitive og negative oplevelser på nettet - det har jeg gjort i mange år, og jeg regner ikke med at stoppe foreløbigt. |
> Advokater er en af de mest selvretfærdige, selvfede og aggressive grupper i Danmark.
Lidt af en generalisering... som jeg i hvert fald ikke kan skrive under på.
Anyways, hvis det egentlige problem slet ikke er spammails, men advokaters opførsel i andre sammenhænge:
> De har ingen problemer med at jagte andre folk for bagateller og tvivlsomme sager, true dem med sagsanlæg (som det aldrig er intentionen at gå videre med) osv.
...er det vel også den forkerte kampplads? Hvorfor angribe dem for noget (småt?) som ikke har noget at gøre med dit generelle problem med advokater - et problem, som er hele årsagen til det kraftige udfald?
Og så gentager jeg lige det, som jeg nævnte tidligere: Det er ikke fair at skrive advokater i flertal i emnefeltet af denne tråd indtil der er tegn på at der er flere, som overtræder markedsføringsloven. Det er en urimelig stramning.
Lidt af en generalisering... som jeg i hvert fald ikke kan skrive under på.
Anyways, hvis det egentlige problem slet ikke er spammails, men advokaters opførsel i andre sammenhænge:
> De har ingen problemer med at jagte andre folk for bagateller og tvivlsomme sager, true dem med sagsanlæg (som det aldrig er intentionen at gå videre med) osv.
...er det vel også den forkerte kampplads? Hvorfor angribe dem for noget (småt?) som ikke har noget at gøre med dit generelle problem med advokater - et problem, som er hele årsagen til det kraftige udfald?
Og så gentager jeg lige det, som jeg nævnte tidligere: Det er ikke fair at skrive advokater i flertal i emnefeltet af denne tråd indtil der er tegn på at der er flere, som overtræder markedsføringsloven. Det er en urimelig stramning.
Bliv gratis medlem