Jeg skal faktisk ud og kigge på et kontor imorgen, torsdag, fredag og mandag.. Jeg vil gerne lige ud og studere terranet og se hvad jeg kan få for billige penge og stadig i okay stand :-)
Jeg kan mærke jeg mangler det sidste kick når jeg sidder hjemme.
Jeg følger selv dem jeg kontakter kan mærke jeg sidder hjemme (indbildning ved det)
Jeg havde ikke lige tænkt over den fordel ved at sidde i kontorfællesskab at der er mulige kunder/netværk, så ja der er jo også en rigtig god gevinst..
Nu har vi så også en dreng på 5 mdr hjemme og man kan jo ikke få ham til at være stille en hel dag (kæresten er på barsel) så der er også pauser når han græder (telemarketing)..
Men er lidt spændt på at se de lokaler de næste par dage :-)
Som du også siger kan jeg også selv mærke det med at når klokken slår 12 så går det ned af bakke med fokus og energi, jeg prøver med lidt sukker (cola) men den går ikke helt i længden..
Jeg har så godt nok fået ny energi efter praktikanten er kommet ind, det giver lidt et lille skub og motivation når han får lov at sende matriale ud
.
Jeg var også lige hjemmefra 30 minutter idag og det var super skønt lige og komme lidt væk for ja, man sidder bare på samme stol 24/7 når man arbejder hjemmefra
mikkel