Hej Louise Altid dejligt med dit gode humør Jo vi satser da på det bliver rigtig godt for begge parter. Har også lige kigget hans ansøgning igennem og tænkt meget over hans formuleringer og det virker da også meget som om han brænder for dette job :-)
Jeg har også lige fået de sidste ting på plads så jeg er klar til at tage imod ham imorgen
Mikkel |
Hej Mikkel
Det lyder spændende med din praktikant :·) Synes det er ok med lægebesøget - man kan jo ikke vide om det bare er lidt hududslæt eller noget mere alvorligt :·)
Et godt tip er altid at give de forhold du selv ville synes var gode ved et job. Eksempelvis ville jeg bare tage de der småpauser med et gran salt. At gå ud efter lidt vand eller en kop kaffe kan være et meget forskelligt behov for et »break« alt efter hvilket type menneske man er, og hvilken dag man har. Personligt har jeg flere overspringshandlinger efter kl 13 - og de er bare nødvendige for at jeg kan arbejde. Derudover kopierer en ansat ofte sin chef. Så hvis du snakker meget - vil personen også gøre det. Hvis du surfer meget og viser en sjov film fra youtube - så vil den ansatte også gøre det. Måske i hvert fald - synligt eller usynligt. Så det du viser af dig selv vil du højest sandsynligt få igen - så på med vanten :·)))
Nogle mennesker har brug for faste ramme og mødetider - mens andre har brug for mere fleksible. Eks kan det være godt at have fleks mellem eks 8 og 9 alt efter hvornår det passer bedst ind i arbejdsrytmen.
Vi holder ikke en rigtig frokostpause hos os. Det er frit valg - men alle vil hellere en halv time tidligere hjem til ungerne - så vi spiser og småsnakker ved computeren. Det er egentlig meget hyggeligt og ofte bliver det alligevel lidt en frokostpause - som de ikke selv betaler. Derudover holder vi mange små breaks i løbet af dagen hvor vi sludrer om alt muligt. Det er bare nødvendigt for at ha et godt sammenhold.
Det bliver spændende for dig - held og lykke med det hele :·)