Det er da utroligt som et lægebesøg dengang var ved at tage pippet fra dig kære Mikkel, og for den sags skyld alle i andre kloge hoveder. Men lad mig tage min skarpeste Victorinox kniv og skære det ud i pap for jer. Det kunne i godt trænge til.
Jeg ansøgte et job hos denne her Mikkel Friis. Han havde lagt et opslag ind på Jobnet. Jeg var dengang motiveret. Han skulle bruge 2 sælgere stod der. 121 kr i timen + provision. Fedt, og kun 10 min cykeltur væk.. Sendte 3-4 mails til ham hvor jeg gjorde opmærksom på jeg gerne ville det her.
Fik aldrig respons. Som Mikke også skrev tog jeg selv derop, og forklarede ham at jeg også var interesseret i praktikplads, hvis han allerede havde fundet de sælgere han skulle bruge. Det var et trick for at få til at indse det var mig han skulle vælge.
Ugen efter var jeg dog klogere. Der skulle slet ikke ansættes nogle, men blot tages 1 ind til gratis arbejdskraft. Behøver jeg at sige min motivation i de gudskelov få dage jeg var der kunne ligge på et MEGET lille sted.
Ps jeg er dag i arbejde og jeg får løn for det. Faktisk en rigtig god løn