Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning og regler ved Praktikant

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja også spændt på at se hvad man faktisk kan få for sine penge :-)

Det ene af dem jeg skal se er kontorfællesskab hvor vi sidder ved skrivebord med andre og et er med eget kontor, men andre virksomheder i bygningen :-)

Mikkel

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 20:32 | Låst

Hvordan går det med praktikanten....Har han været istand til skaffe kunder?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:16 | Låst

Hej Opret..

Jamen det går da okay ;-)

Lidt løs med mødetid og laange pauser..

Der er en del der skal kontaktes igen imorgen så håber der er lidt kunder imellem der :-)

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:23 | Låst

HEj Helle.

Så fik jeg kiggede idag :-)

55 kvm kontor, 4 kvm toilet og noget forhal så 88kvm i alt, det skulle jeg betale 4800,- + moms for om mdr, synes det var lidt i den dyre ende. Jeg er så også bundet i 2 år, ikke så godt :-(

Nå.. men skal imorgen formiddag kigge på andet sted, nybygget her sidste år så håber det kunne være mere spændende :-)

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:28 | Låst

Hej Mikkel,

Du bør overveje kraftigt om et lejemål med en binding på 2år er det bedste for dig - jeg kan godt se du skal kigge på et andre.For mig var det en meget dum og dyr løsning. Huske på det er en udgift på over 100.000 DKK du skal slippe, uanset hvordan virksomheden går :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Du har jo kun brug for små 20 kvm til at starte med - og så dele forhold med andre. Det burde kunne lade sig gøre for max et par tusinde om måneden plus fællesudgifter. Og lav endelig ikke mere end 3 mdrs opsigelse.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:31 | Låst

Casper, IOOS Internet:

Hej Mikkel,

Du bør overveje kraftigt om et lejemål med en binding på 2år er det bedste for dig - jeg kan godt se du skal kigge på et andre.For mig var det en meget dum og dyr løsning. Huske på det er en udgift på over 100.000 DKK du skal slippe, uanset hvordan virksomheden går :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper

Ja det bliver heller ikke det !!

Jeg skal ikke bindes til 2 år, max 3 mdr..

Der er Danatech huset her i Randers med 14 dags opsigelse, men det er så begge veje, ikke sjovt og ryge ud og have 14 dage til at finde andet..

Men har stadig 3 steder jeg skal ud og se så intet haster ;-)

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:33 | Låst

Helle - houseofkids.dk:

Hej Mikkel

Du har jo kun brug for små 20 kvm til at starte med - og så dele forhold med andre. Det burde kunne lade sig gøre for max et par tusinde om måneden plus fællesudgifter. Og lav endelig ikke mere end 3 mdrs opsigelse.

Hej Helle.

Ja jeg skal have plads til 3 borde og ikke så meget andet, så nej behøves ikke ret meget plads..

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:35 | Låst

Det er jeg glad for at høre :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59 | Låst

Det er da utroligt som et lægebesøg dengang var ved at tage pippet fra dig kære Mikkel, og for den sags skyld alle i andre kloge hoveder. Men lad mig tage min skarpeste Victorinox kniv og skære det ud i pap for jer. Det kunne i godt trænge til.

Jeg ansøgte et job hos denne her Mikkel Friis. Han havde lagt et opslag ind på Jobnet. Jeg var dengang motiveret. Han skulle bruge 2 sælgere stod der. 121 kr i timen + provision. Fedt, og kun 10 min cykeltur væk.. Sendte 3-4 mails til ham hvor jeg gjorde opmærksom på jeg gerne ville det her.

Fik aldrig respons. Som Mikke også skrev tog jeg selv derop, og forklarede ham at jeg også var interesseret i praktikplads, hvis han allerede havde fundet de sælgere han skulle bruge. Det var et trick for at få til at indse det var mig han skulle vælge. 

Ugen efter var jeg dog klogere. Der skulle slet ikke ansættes nogle, men blot tages 1 ind til gratis arbejdskraft.  Behøver jeg at sige min motivation i de gudskelov få dage jeg var der kunne ligge på et MEGET lille sted.

Ps jeg er dag i arbejde og jeg får løn for det. Faktisk en rigtig god lønBig Smile

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)