Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning og regler ved Praktikant

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager lige min Victorinox frem igen , for jeg glemte at skrive at det lægebesøg var planlagt 11 dage forinden min opstart, og så gider jeg vist heller ikke bruge mere tid på detAngry

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:32 | Låst

zzino:

Jeg tager lige min Victorinox frem igen , for jeg glemte at skrive at det lægebesøg var planlagt 11 dage forinden min opstart, og så gider jeg vist heller ikke bruge mere tid på detAngry

Jeg har lige postet dette i den anden tråd, men jeg har i dette tilfælde ikke noget imod at gentage det:

Nu må der her cirkus stoppe!

Jeg ved ikke om du er Mikkel Friis, eller en anden der har dobbeltprofil herinde. Men det her er simpelthen så plat, at en eller anden forhåbentlig overvejer din adgng til Amino.

Mit bud er at det er Mikkel selv der gemmer sig bag denne profil. Jeg har lavet lidt "detektivarbejde", fordi det her indlæg virkede lidt suspekt. Ud af det kan jeg se, at du har oprettet dig og søgt hjælp til Addsense, nøjagtig samtidig med at Mikkel Friis lå og rodede med Addsense.. Sammentræf? Tvivler.

Om ikke andet er det da i hvert fald pudsigt at du så ikke skulle kende til Mikkel Friis, som trods alt også var meget synlig den gang.

Hvis det er dig Mikkel, synes jeg du skulle overveje at blive undersøgt for skizofreni, for der er et eller andet helt galt. Hvis det - mod forventning - ikke er dig, vil jeg opfordre denne bruger til at slette denne profil.

Derudover et forslag til Amino: Jeg kan forstå at der kan være en grund til at have to brugere, og der kan også være hjem hvor der er to forskellige brugere herinde. Men kunne man overveje at lave at max anatal brugere på eks. 2 pr. IP adresse, så vi slipper for disse og tilsvarende indlæg? Man kunne evt. lave det sådan, at man kan søge om mulighed for en ekstra profil, hvis man skal bruge den til et eller andet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40 | Låst

For mig ser det ud til, at den praktikant Mikkel i sin tid prøvede - er ham som har fundet dette indlæg hvor Mikkel har skrevet om ham i - og derfor gør et forsøg på at forsvare sig selv... Jeg ser ikke lige fordelen i et sådan indlæg hvis det skulle være Mikkel der selv har skrevet det? Men der er måske noget jeg ikke kender til....

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:44 | Låst

Hej igang..

Det er min kære praktikant Kristian der ville forsvare sig kan jeg se :-)

han er tydeligvis sur over han ikke gik en løn, men en praktikplads..

Jeg har mikkelfriis profilen og denne profil

Har du andet igang, kan du kontakte mig på PM

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:45 | Låst
Helle - houseofkids.dk:

For mig ser det ud til, at den praktikant Mikkel i sin tid prøvede - er ham som har fundet dette indlæg hvor Mikkel har skrevet om ham i - og derfor gør et forsøg på at forsvare sig selv... Jeg ser ikke lige fordelen i et sådan indlæg hvis det skulle være Mikkel der selv har skrevet det? Men der er måske noget jeg ikke kender til....

Helle... Er det dig Mikkel?? ;-)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:46 | Låst

Men han har haft en brugerprofil herinde siden september, og har først nu fundet ud af at Mikkel har været efter ham..

Og når vi nu ved at Mikkel har mange profiler herinde, er det nærlæggende at tro at det er ham. Der er i øvrigt mange ting Mikkel foretager sig, som jeg ikke kan se fordelen i. Men det er en anden sag.

Tager jeg fejl, undskylder jeg på forhånd over for Mikkel. Men der må være en administrator et eller andet sted, der kan se hvad der er rigtigt og forkert.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:49 | Låst

MediaHuset:
han er tydeligvis sur over han ikke gik en løn, men en praktikplads..

Det tror jeg ikke, jeg tror manden er sur over du offentliggøre alt dette her på en offentlig side og det kan jeg sgu godt følge ham i jeg var også blevet gal i skralden havde det været mig....

/allan

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 16:57 | Låst

Moderator må meget gerne oplyse om jeg ejer den pågældende profil fra "praktikanten"..

Men der er vel ikke så meget at koge denne debat på mere ?

Kristian sidder nu i nyt job og jeg er videre med andre folk..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:05 | Låst

MediaHuset:

Moderator må meget gerne oplyse om jeg ejer den pågældende profil fra "praktikanten"..

De behøver ikke at oplyse noget som helst, de kan bare undersøge hvem der gemmer sig bag denne zzino. Jeg er villig til at vædde stort set hvadsomhelst på, at det er en der har en ekstra profil herinde.

Jeg har også selv svært ved at se din fordel i at starte denne debat op igen, men som nævnt er det et lidt sjovt sammentræf, at den er oprettet i september for at få hjælp til AddSense, samtidig med at du sidder og roder med AddSense. Og så skulle I ikke kende til hinanden, men han skulle lige pludselig have fået kendskab til denne tråd? Det tror jeg simpelthen ikke på.

Men jeg skal også være ærlig: Jeg var lidt for hurtig til at konkludere at det er dig der gemmer dig bag profile. Det har jeg ikke noget belæg for, så det beklager jeg. Men jeg står ved, at jeg er sikker på at det er en vi kender som en anden herinde, og at det her er for barnligt.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:19 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nu er jeg jo i modvind med mange herinde fordi jeg er den jeg er, så kan være mange :-)

Men jo gammel debat og tage op igen, jeg er videre og fundet gode partnere der arbejder forsagen Yes

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)